Vanasek.666 Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 (editace) Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli by mi byl někdo schopen poradit. Tchán se vrtal v elektrice na rádio a prostě zkratoval drát s klíčkovým napětím a tomu zhořela izolace. Je to rok výroby 2003. Tak jestli někdo neví kde je nějaká svorkovnice. Bude to nejspíše od spínačky a někde po cestě musí být svorkovnice, nebo se pletu? Děkuji za každou radu, už to hledám třetí den. Editováno: 23. Srpen 2016, autor: Vanasek.666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ace ventura Vloženo 23. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Jaké tam bylo radio původně? Klasické iso konektory? Tuším že je to černo-červený drát z kabelového svazku. Přímo na konektor to není, vychází ze svorek z kabeláže.Odesláno z mého XT1080 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanasek.666 Vloženo 23. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. Srpen 2016 Jojo ISO konektory, ale původně nevím jaký. No našel jsem ho na spínačce, Teda když jsem ho vzal ohm metrem, ale jestli je po cestě ještě nějaký konektor nebo je přímo od spinacky až k rádiu. A na spínačce je cernocerveny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 černočervený ale spíná startér ne? Spínaný proud by měl být žluto černý, alespoň podle schemat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanasek.666 Vloženo 24. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Asi jsem se spletl, nejspíše byl červený, měl by to být tenhle. Snad nekecám blbosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 V tom případě, to neřeš sáhodlouze, udělej bypas od klíčku k rádiu a je to cajk Pro sichr bych vsadil na kabel co nejblíže spínačce pojistku. Na obyč radio stačí 10A Možnost č. 2 je připojit spínaný proud na stálý a zapínat si radio nezávisle na klíčku. Třeba já to tak mám rád - na někoho čekáš v autě a pustíš si rádio bez kíčku. Nevýhoda je v tom, že musíš radio vždy vypnout při odchodu z auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vanasek.666 Vloženo 24. Srpen 2016 Autor Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Děkuji, přesně tak jsem to myslel, už jsem to tak dodělal před chvílí, jen tu pojistku tam ještě musím dát, ale opravdu mockrát děkuji za pomoc. Já Teda osobně radši taky mám, když si rádio zapinam u svého auta sám, ale tchán je asi líný, nebo by se mohlo stát že zapomene :D, vypnout rádio, takže to chce mít automaticky. Ale fakt ještě jednou děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 U Supa je dobré, že stačí otočit klíček na kontrolky, pak ho otočit zpět a spínáný proud běží až do chvíle, kdy klíček vytáhneš Každopádně pozor na pálející se izolaci, pokud z nějakého důvodu není kabel pod proudem jištěn, může to skončit katastrofou. Kabel z akumulátoru se dokáže zahřát na zápalnou teplotu během pár sekund... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.