Přejít na obsah

Palivo


Hany

Doporučené příspěvky

Dobra, tak tedy upresneni v ramci tematu. Tankujete dle svych slov vyhradne na znackovych pumpach (zminovany V-power) a na nadrz ujedete polovinu km, co ja na nejlevnejsi naftu z Teska. To je cele...

tak ted jsem z toho mimo jeste vic.

ty si fakt myslis, ze muj dojezd je zavislej tak moc na nafte, kterou beru? reknu to takhle, uz mi svitil dojezd i 1150km, ve chvili, kdy se budu snazit(a pojedu tak nak podle predpisu) tak mam dojezd 900-1000km pokud budu mit male procento mestskeho provozu. vzhledem k tomu, ze kazdy tyden jezdim 2x trasu C.Budejovice- Praha a pres tyden jezdim autem vyhradne po Praze, tak mi proste dojezd spadne(jo, moc to nesetrim, nebrzdim motorem apod., ale osloveni vrahounku si vyprosuju) dlouhodoba spotreba se mi pohybuje okolo 7l/100km.

takze, muj dojezd je danej spotrebou a ne naftou :doh

btw, ty najedes na nadrz 1400km?

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobra, tak tedy upresneni v ramci tematu. Tankujete dle svych slov vyhradne na znackovych pumpach (zminovany V-power) a na nadrz ujedete polovinu km, co ja na nejlevnejsi naftu z Teska. To je cele...

poprosil bych o jedny vec. potrebuju, abys psal jasně a ne v jinotajich. protoze z tohodle prispevku jasne plyne, ze na naftu z tesca ujedes vic nez ja na V-power.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Marios - tie tvoje spotreby sú fakt obdivuhodné. Ja som známy tým, že ak mám chuť, tak viem urobiť peknú spotrebu. Môj osobný rekord na Fabii je 5,4. Skúšal som ho pokoriť niekoľko krát, ale vždy som skončil zase na 5,4. Ale ty máš 1,6 a FSI, tak by sa to možno aj dalo za tých 4,8. Len mi prosím nehovor, že je to úplne normálna jazda. To už musí byť economy run.

Ale nezdá sa mi ten rozdiel 200 km na nádrž pri N98 vs. V-power racing. Ja som minule testoval EVO benzín od Slovnaftu (vraj má až 103 oktánov - nehovoril to pumpár, ale človek blízky k Slovnaftu) a išiel som 400 km dlhú trasu tam a v zápätí tú istú 400 km trasu späť na EVO a spotreba mi vyšla úplne rovnaká (6,6). Priemerná rýchlosť sa líšila len o 2 km/h. A tiež mám FSI.

K palivám - na V-power som prestal jazdiť už dávno. Pre majiteľov motorov MPI by som mal radu, nech jazdia na bežný N95 a čas od času nech zoberú jednu či 2 nádrže V-poweru. Alebo by stálo za to zamyslieť sa nad tým, či nejazdiť k inej čerpačke, ktorá ponúka obdobu V-poweru za menej peňazí. Napr. Slovnaft má svoj N95 aj s čistiacimi prísadami a je lacnejší ako V-power.

Na rozdiel od MPI sú motory FSI na oktánové číslo citlivejšie a tam jednoznačne odporúčam jazdiť aspoň na N98. Určite sa to prejaví na kultúre chodu a aj spotrebe. A asi s tým už nič nenarobíme, že mnohé spoločnosti predávajú benzíny s vyšším oktánovým číslom značne predražené. Takže zase nejazdím na Shell, lebo u inde kúpim aj N98 a nestojí tak veľa ako V-power racing. A určite sú FSI motory menej náchylné na tvorbu usadenín. Aspoň sacie ventily a sacie potrubie tento problém nemajú. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...