Říjen 5, 200618 r kamo tvy jouky ja vubec nepobiram...legrace s cetanovym cislem... dobre, tak tedy- HA HA HA
Říjen 5, 200618 r Dobra, tak tedy upresneni v ramci tematu. Tankujete dle svych slov vyhradne na znackovych pumpach (zminovany V-power) a na nadrz ujedete polovinu km, co ja na nejlevnejsi naftu z Teska. To je cele...
Říjen 5, 200618 r Tedy jeste jednou. Hany zaklada toto tema a pta se, zda-li ma nekdo zkusenost s ovlivnenim dojezdu pri tankovani u znackovych pump. Odpovidam, ze na naftu od nejlevnejsi pumpy ujedu dvojnasobnou vzdalenost, nez Luke288 na V-power. Co to asi znamena? Pokud to neni jasne, asi zacinam byt mimo ja z JirkyK
Říjen 5, 200618 r Dobra, tak tedy upresneni v ramci tematu. Tankujete dle svych slov vyhradne na znackovych pumpach (zminovany V-power) a na nadrz ujedete polovinu km, co ja na nejlevnejsi naftu z Teska. To je cele... tak ted jsem z toho mimo jeste vic. ty si fakt myslis, ze muj dojezd je zavislej tak moc na nafte, kterou beru? reknu to takhle, uz mi svitil dojezd i 1150km, ve chvili, kdy se budu snazit(a pojedu tak nak podle predpisu) tak mam dojezd 900-1000km pokud budu mit male procento mestskeho provozu. vzhledem k tomu, ze kazdy tyden jezdim 2x trasu C.Budejovice- Praha a pres tyden jezdim autem vyhradne po Praze, tak mi proste dojezd spadne(jo, moc to nesetrim, nebrzdim motorem apod., ale osloveni vrahounku si vyprosuju) dlouhodoba spotreba se mi pohybuje okolo 7l/100km. takze, muj dojezd je danej spotrebou a ne naftou btw, ty najedes na nadrz 1400km? Upraveno Říjen 5, 200618 r od Luke288
Říjen 5, 200618 r ne,on najede 1530 km (a možná i víc). To je další exot. Dneska se s nima roztrh pytel. Z toho jsem totiž mimo, co tu chce dokazovat.
Říjen 5, 200618 r no ne, ja sem fakt zvedavej, co ted napise. cekam, ze prizna, ze ustrelil nebo to bude dalsi z tech, co to zahrajou do outu blbym vtipem...
Říjen 5, 200618 r Mujtysvete, uz se proboha proberte panove. Pisu jasne, ze dojezd na nafte vubec nezalezi. Luke288: Osloveni vrahounku padlo diky Vasi stylisticke zdatnosti z predchazejiciho prispevku jirkaK: Nikomu nic nedokazuju, odpovidam jen na otazku zminenou v tematu
Říjen 5, 200618 r Dobra, tak tedy upresneni v ramci tematu. Tankujete dle svych slov vyhradne na znackovych pumpach (zminovany V-power) a na nadrz ujedete polovinu km, co ja na nejlevnejsi naftu z Teska. To je cele... poprosil bych o jedny vec. potrebuju, abys psal jasně a ne v jinotajich. protoze z tohodle prispevku jasne plyne, ze na naftu z tesca ujedes vic nez ja na V-power.
Říjen 5, 200618 r Na tom, ze V-power bude diky aditivum kvalitnejsi nez nafta z Teska se snad shodneme ne? A pokud na tu lacinou brecku ujedu dvojnasobny pocet kilometru, tak to asi naftou nebude ze? Slovy, na levnou naftu z Teska ujedu vice km, nez Vy na V-power. Jeste nejaka nejasnost?
Říjen 5, 200618 r Zkuste prosim posledni pokus (mozna je ctyrikrat malo - napriste se polepsim s formulacemi ), at nejedu navecer z kancelare prilis agresivne...
Říjen 5, 200618 r Presto se domnivam, ze to bylo formulovano jasne, ale kdyz jinak nedate, tak uz to radeji nezkoumejte... P.S.: Snaha se od roku 1989 nehodnoti, takze to byl marny pokus
Říjen 5, 200618 r chlape, muzu se zeptat, kolik je ti let? jednak pises vtipy, kterym moc nerozumim a druhak mi porad vykas a to je na disk.foru děsný
Říjen 6, 200618 r chlape, muzu se zeptat, kolik je ti let? jednak pises vtipy, kterym moc nerozumim a druhak mi porad vykas a to je na disk.foru děsný třeba se taky vyjadřuješ jako agresor, tak možná proto
Říjen 6, 200618 r Autor chlape, muzu se zeptat, kolik je ti let? jednak pises vtipy, kterym moc nerozumim a druhak mi porad vykas a to je na disk.foru děsný Luku, evidentne patris mezi ctihodne obcany tak si to vykani uzivej
Říjen 15, 200618 r Marios - tie tvoje spotreby sú fakt obdivuhodné. Ja som známy tým, že ak mám chuť, tak viem urobiť peknú spotrebu. Môj osobný rekord na Fabii je 5,4. Skúšal som ho pokoriť niekoľko krát, ale vždy som skončil zase na 5,4. Ale ty máš 1,6 a FSI, tak by sa to možno aj dalo za tých 4,8. Len mi prosím nehovor, že je to úplne normálna jazda. To už musí byť economy run. Ale nezdá sa mi ten rozdiel 200 km na nádrž pri N98 vs. V-power racing. Ja som minule testoval EVO benzín od Slovnaftu (vraj má až 103 oktánov - nehovoril to pumpár, ale človek blízky k Slovnaftu) a išiel som 400 km dlhú trasu tam a v zápätí tú istú 400 km trasu späť na EVO a spotreba mi vyšla úplne rovnaká (6,6). Priemerná rýchlosť sa líšila len o 2 km/h. A tiež mám FSI. K palivám - na V-power som prestal jazdiť už dávno. Pre majiteľov motorov MPI by som mal radu, nech jazdia na bežný N95 a čas od času nech zoberú jednu či 2 nádrže V-poweru. Alebo by stálo za to zamyslieť sa nad tým, či nejazdiť k inej čerpačke, ktorá ponúka obdobu V-poweru za menej peňazí. Napr. Slovnaft má svoj N95 aj s čistiacimi prísadami a je lacnejší ako V-power. Na rozdiel od MPI sú motory FSI na oktánové číslo citlivejšie a tam jednoznačne odporúčam jazdiť aspoň na N98. Určite sa to prejaví na kultúre chodu a aj spotrebe. A asi s tým už nič nenarobíme, že mnohé spoločnosti predávajú benzíny s vyšším oktánovým číslom značne predražené. Takže zase nejazdím na Shell, lebo u inde kúpim aj N98 a nestojí tak veľa ako V-power racing. A určite sú FSI motory menej náchylné na tvorbu usadenín. Aspoň sacie ventily a sacie potrubie tento problém nemajú.
Říjen 15, 200618 r ale stejne by me zajimalo, jak to s tema oktanama je, protoze i nekde tady jsem cet, ze fyzicky je to nemozny mit pres 100 oktanu a mam takovej mlhavej pocit, ze mi to potvrzoval i kamos, co ma VSCHT.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.