Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, včera se mi stalo, že mi felda 1,3 MPI po ujetí cca 20 km zhasla během jízdy na dálnici. Poté nešla nastartovat, nenabíhalo ani pal. čerpadlo. Poté jsem procházel kabely v motorovém prostoru a kontroloval pojistky, ty nebyly porušené, kabeláž viditelně také ne. Následně mi čerpadlo normálně spustilo a nastartovalo. Je možné že byl problém v řídícím relé pal. čerpadla J7, případně v pojistkovce nebo kabeláži v motorovém prostoru ( potřeboval bych vědět která má vliv na pal. čerpadlo), abych ji zkontroloval pořádně, zda není porušená. Nejradši bych slyšel, že to bylo někde v kabelech, mám špatné víčko od nádržky k odstřikovačům a občas se otevře, je možné že to někde "šplíchlo".  Nejsem si jistý, jak přesně pracuje čerpání paliva za chodu motoru? Normálně běží pal. čerpadlo, nebo je palivo nasáváno podtlakem? Mohlo by to případně pak způsobil i vadné Hallovo čidlo? To že chcípne motor vím že ano, ale zda má Hallovo čidlo vliv i na čerpadlo? Díky

  • 1 měsíc později...

Asi to bude to čerpadlo alebo kabelaž. Čerpadlo je zapojene cez rele a funguje celu dobu ked motor funguje. Ked hallovo čidlo nefunguje, motor nenastartuje ale čerpadlo funguje aj tak....aspon pri otočeni klučika na 10-15 s

  • 1 měsíc později...

Ahoj,

 

nechci zakládat nové téma, tak svůj problém/problémy zkusím popsat zde.

 

1) Při jízdě odpoledne z práce po cca 5-10ti minutách (většinou stejné místo - cca po 5km jízdy, podobná rychlost - cca 80km/h) auto nereaguje na plyn pár vteřit, pak je cítit škubnutí a auto se zase chytne, udělá to tak 2x rychle po sobě a pak jezdí celý den normálně.

 

2) Při jízdě ráno do práce, když po cca 2-3 minutách jízdy najíždím na most pravotočivou zatáčkou do kopce, tak v kopci auto jakoby chcípne, možná by to při jízdě jen škublo, ale bohužel musím většinou zastavit. Auto chcípne a někdy chytne hned na další pokus a někdy musím startovat a mačkat plyn téměr 5-10s.

 

Napadá někoho, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být?

 

Jinak motor 1.3MPi 50kW, r.v.: 2000, tankuji u Benziny, nebo na MOLu.

Upraveno od Drapa

Jen doplním, že dnes chcípla i při stání v koloně po cca 5ti minutách jízdy... :(

  • 1 měsíc později...

...odpovím si sám, čím méně paliva, tím častěji to chcípalo. Když byla v nádrži alespoň 1/3, bylo vše ok. Vyměnilo se palivové čerpadlo a bylo po problému B)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.