blazik Vloženo 6. Červen 2017 Sdílet Vloženo 6. Červen 2017 Zdravím, včera se mi stalo, že mi felda 1,3 MPI po ujetí cca 20 km zhasla během jízdy na dálnici. Poté nešla nastartovat, nenabíhalo ani pal. čerpadlo. Poté jsem procházel kabely v motorovém prostoru a kontroloval pojistky, ty nebyly porušené, kabeláž viditelně také ne. Následně mi čerpadlo normálně spustilo a nastartovalo. Je možné že byl problém v řídícím relé pal. čerpadla J7, případně v pojistkovce nebo kabeláži v motorovém prostoru ( potřeboval bych vědět která má vliv na pal. čerpadlo), abych ji zkontroloval pořádně, zda není porušená. Nejradši bych slyšel, že to bylo někde v kabelech, mám špatné víčko od nádržky k odstřikovačům a občas se otevře, je možné že to někde "šplíchlo". Nejsem si jistý, jak přesně pracuje čerpání paliva za chodu motoru? Normálně běží pal. čerpadlo, nebo je palivo nasáváno podtlakem? Mohlo by to případně pak způsobil i vadné Hallovo čidlo? To že chcípne motor vím že ano, ale zda má Hallovo čidlo vliv i na čerpadlo? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MTX Vloženo 22. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2017 Asi to bude to čerpadlo alebo kabelaž. Čerpadlo je zapojene cez rele a funguje celu dobu ked motor funguje. Ked hallovo čidlo nefunguje, motor nenastartuje ale čerpadlo funguje aj tak....aspon pri otočeni klučika na 10-15 s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drapa Vloženo 24. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2017 (editace) Ahoj, nechci zakládat nové téma, tak svůj problém/problémy zkusím popsat zde. 1) Při jízdě odpoledne z práce po cca 5-10ti minutách (většinou stejné místo - cca po 5km jízdy, podobná rychlost - cca 80km/h) auto nereaguje na plyn pár vteřit, pak je cítit škubnutí a auto se zase chytne, udělá to tak 2x rychle po sobě a pak jezdí celý den normálně. 2) Při jízdě ráno do práce, když po cca 2-3 minutách jízdy najíždím na most pravotočivou zatáčkou do kopce, tak v kopci auto jakoby chcípne, možná by to při jízdě jen škublo, ale bohužel musím většinou zastavit. Auto chcípne a někdy chytne hned na další pokus a někdy musím startovat a mačkat plyn téměr 5-10s. Napadá někoho, na co se zaměřit, případně čím by to mohlo být? Jinak motor 1.3MPi 50kW, r.v.: 2000, tankuji u Benziny, nebo na MOLu. Editováno: 24. Srpen 2017, autor: Drapa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drapa Vloženo 25. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2017 Jen doplním, že dnes chcípla i při stání v koloně po cca 5ti minutách jízdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drapa Vloženo 24. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 ...odpovím si sám, čím méně paliva, tím častěji to chcípalo. Když byla v nádrži alespoň 1/3, bylo vše ok. Vyměnilo se palivové čerpadlo a bylo po problému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.