Přejít na obsah

lucky.jack

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1290
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

2 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

7273 zobrazení profilu

Oznámení lucky.jack

  1. Jestli nemáš z výroby, tak nepůjde dodatečně dodělat. Alespoň dokud nevyřeší problém UNECE.
  2. No vzhledem k tomu, že tam je závada zkrat na plus, tak to vypadá na kompresor v háji. A potom servomotor na pravou teplotní klapku. Jestli budeš měnit kompresor, tak dodržet všechna doporučení k výměně! Nový vysoušeč(pakliže už není dodaný s kondenzátorem) a udělat proplach systému. Na to ale sám nestačíš, na to je potřeba mašina.
  3. @Milhaus15 řiď se tím, co je uvedeno ve velkém TP. Na nosič na kola ti stačí 50kg. Elektrokola se přepravují bez baterií.
  4. Jestli je to v záruce a servis zjistí, že jsi tam něco stříkal, tak tě můžou odmítnout, že sis to zničil sám, právě aplikací něčeho. Takže do servisu a nechat na nich. Vzpěra není levná a platit ji asi nechceš 🙂
  5. Bez diagnostiky je to vaření z vody. Může to být XY věcí. Svíčka, cívka, škrtící klapka, turbo a nebo jeho nastavování atd atd Jestli se bojíš tak jezdí jiným autem, busem... jestli nemáš jinou možnost tak jezdi.
  6. Pakliže nejste schopni si to najít v manuálu, kde je to podrobně popsané, tak ode mě nečekej konstruktivní odpověď 🙂 Skoda.pdf Skoda1.pdf
  7. @Medo M. Voda za spolujezdcem určitě nebude kondenzát z klimy. To bys musel mít vodu i vpředu u spolujezdce na podlaze.
  8. Věc se má tak, že problém je v SW gateway. Pro octavii bohužel není zatím opravný SW(narozdíl od Kodiaqa a Superba). A jedná pouze se vozy MHEV, UNECE !! Než bude SW, postup na nastartování je následující(mimochodem výše uvedený): Vystoupit, zamknout, nechat uspat auto (15-20 minut). Následně by už jít mělo normálně nastartovat. PS: tohle není několik let trvající problém a žádný startovací tlačítko už vůbec ne. Na O4 jsme neměnili za dobu na trhu ani jedno(pokud mě paměť neklame).
  9. @Martin_V že to regeneruje ještě neznamená, že je DPFko v pořádku. Jezdit s tím asi můžeš, ale jestli to neregenuje pořádně, tak si dpfko můžeš dodělat úplně. Origo diagnostika, by měla napsat jestli regenerace probíhá korektně. Ale s tou P20EE je to na prdlačku. Těžký zkoumání.
  10. Tak na blbou otázku, blbá odpověď 😄 Ber to tak, že to není online chatGPT. Má nějakou databázi, s kterou pracuje. A jestli ti řekne nějakou blbost tak se nediv. Mě odpoví jak dělá pes, jak dělá kráva, ale na otázku jak dělá koza mi řekne, že si není jistá, protože si to plete s ovcí 🤣🤣🤣. Jestli nevytočí kontakt, tak tam může být zádrhel kdekoliv. Začal bych zkouškou jiného telefonu, Ono je to s těmahle systémama na prd. Včera jsme se 20 minut snažili přesvědčit, aby nám udělala navigaci do udaného místa. Potom jsme to vzdali. Někam vede v pohodě, někam ani prd. PS: na dotaz , aby nám řekla vtip, tak nám řekla: Co má čtyři nohy a létá to?? ... Dva ptáci 😂
  11. Z diagnostiky moudrej nejsem, ale tohle vypadá na špatně nalepenou gelovou podložku. Jestli ji ovšem vůbec nalepili novou, nebo ji nenalepili vůbec... ,
  12. A jiný adresy na navádění fungujou? Nebo jen v jednom konkrétním případě? https://updateportal.skoda-auto.com/cs-CZ Tady máš informace, i co se dělat v případě problému (viz. Nejčastější dotazy).
  13. Jestliže máš vyměněnou chladící kapalinu, voda se neztrácí, resp jak píšeš, nemíchá se s olejem, auto normálně topí (obě stran výdechů topí stejně) tak si myslím, že řešíš úplně zbytečnou věc. To znamená, že chladící systém jako takový je v pořádku. Evidentně chladící systém oleje funguje - když říkáš, že při vyšší zátěži teplota klesá. Chladící okruh oleje má dva stupně a neshledávám v tomto závadu. Můžeš vyměnit komplet chladič oleje, případně snímač teploty(a hladiny oleje) oleje ve vaně, olejové čerpadlo, vyčistit sací koš ve vaně atd, ale nemyslím, že něčeho dosáhneš. Bude tě to stát desetitisíce, abys zkusil vyřešit zvýšení teploty oleje o 10°C. V diagnostice, případně přes přípravek(u některých aut to jinak nešlo) se může nechat ověřit tlak oleje v určitých fázích běhu motoru a případně teplota oleje(ta by měla být přes diagn). V případě závady na mazání se systém ozve zcela bezpečně. PS: přepni si ukazatel na spotřebu, tam tě nebude třeba tak drásat. Joke 😁
  14. První bych viděl na problém s relátkem žhavení. Druhá je trošku komplikovanější. Škodovka k tomu má daný postup. Začal bych návštěvou autorizáku, aby zkontrolovali jestli je na tvou jednotku motoru aktualizace SW. Následně regeneraci dfka a kontrola snímačů. Pakliže budou snímače OK a bude se objevovat stále, tak bude potřeba výměna dpfka. V servisu ti doporučí co a jak.
×
×
  • Vytvořit nový...