Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nazdar borci,

 

potreboval by som radu. Cestou na dovolenku mi zacala pocas jazdy blikat kontrolka zhavenia a signalizacia porucha motora. Ked som zastavil, zhasol motor a znovu nastartoval, vsetko bolo OK. Pocas blikania kontrolky nebolo citit ziadny pokles vykonu, auto teda nepreplo do nudzoveho rezimu. Odvtedy som presiel cca 1500km. Az tento tyzden mi kontrolka zacala blikat znovu, tak som zasiel do servisu na diagnostiku. Vyplulo mi to nasledovne chyby:

 

P040200 Recirkulacia vyfukovych plynov - prilis velky prietok
P145F00 Regeneracia DPF - hmotnost vzduchu prilis vysoka

 

Neviete, co to moze byt? Je problem s EGR, DPF alebo len s nejakym blbym cidlom? 

 

Skoda Octavia II 1,6 Tdi CR (r.v. 2009)

 

Vdaka za akukolvek radu. Typek v servise velmi nevedel, co s tym robit, len mi resetol chyby a povedal, ze ak to zacne blikat opat, tak mam ist na cistenie DPF niekam. Len by som bol nerad, keby sa kvoli nejakemu cidlu za 15eur dosral DPF.

  • 3 týdny později...

Nepises kolko mas km.

Na diagnostike ste pozerali zaplnenie dpf?

  • 6 let později...

Доброго вечора ви розібралися з помилкою P145F00 як вирішили питання?

V 31.07.2018 na 20:17, hunt3r napsal:

Привет, ребята!

 

Нужен совет. По дороге в отпуск во время движения замигали индикаторы зажигания и неисправности двигателя. Когда я остановился, заглушил двигатель и снова завёл, всё было в порядке. Во время мигания индикатора снижения мощности не ощущалось, поэтому автомобиль не переходил в аварийный режим. С тех пор я проехал около 1500 км. На этой неделе индикатор снова замигал, поэтому я отвёз машину в сервис на диагностику. Выдали следующие ошибки:

 

P040200 Рециркуляция отработавших газов — слишком высокий расход
P145F00 Регенерация сажевого фильтра — слишком высокая масса воздуха

 

Не знаю, в чём может быть проблема? Проблема с EGR, сажевым фильтром или просто каким-то дурацким датчиком? 

 

Skoda Octavia II 1.6 Tdi CR (2009 г.в.)

 

Спасибо за совет. В сервисе толком не знали, что с ним делать, просто сбросили ошибки и сказали, что если снова начнёт мигать, то нужно ехать куда-нибудь чистить сажевый фильтр. Просто не хотелось бы, чтобы сажевый фильтр повредили за 15 евро из-за какого-то датчика.

Добрый вечер. Вам удалось устранить ошибку P145F00 ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.