Přejít na obsah

Octavia 2 1.6 FSI 85kw 2006 Elegance - Nenastartuje - jen točí - VAG hlasi...


Hoffec

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

Mám Octavii, která nejde nastartovat, všechno se tváří normálně, čerpadlo podle mě natlakuje ale motor nenaskočí. Vag hlásí tyto chyby:

 

3 Faults Found:

005123 - EGR System 
               P1403 - 008 - Regulation Deviation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

001393 - Brake Switch (F) 
               P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

001669 - ECM Power Relay Control Circuit 
               P0685 - 004 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C


Readiness: 1110 0101

 

Zkoušel jsem proměřit relé 458 u motoru a na 12V cvaká, ale do pinů pinů pro ovládání jde 10,5V při zapnutém klíčku. Nevíte někdo, po čem jít? 

 

Díky, Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Edit : Takže už je to v pořádku - byl překlepanej kablík ve svazku k řídící jednotce motoru a to v místě táhla stíračů.  Barva černo-šedá (nebo obráceně) - po spojení chytá na drnknutí a jednotka je bez chyb.

 

Taky jsem někde našel, že někdo psal, že se ten samý kablík uklepal za krytem baterky. To jen kdyby někdo řešil stejný problém.

 

Snad to někomu pomůže.

 

Zdar, Hoffec

kablik.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...