Hoffec Vloženo 17. Červen 2019 Sdílet Vloženo 17. Červen 2019 Ahoj, Mám Octavii, která nejde nastartovat, všechno se tváří normálně, čerpadlo podle mě natlakuje ale motor nenaskočí. Vag hlásí tyto chyby: 3 Faults Found: 005123 - EGR System P1403 - 008 - Regulation Deviation Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 10200 /min Load: 100.0 % Speed: 255.0 km/h Temperature: 215.0°C 001393 - Brake Switch (F) P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 10200 /min Load: 100.0 % Speed: 255.0 km/h Temperature: 215.0°C 001669 - ECM Power Relay Control Circuit P0685 - 004 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110100 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 10200 /min Load: 100.0 % Speed: 255.0 km/h Temperature: 215.0°C Readiness: 1110 0101 Zkoušel jsem proměřit relé 458 u motoru a na 12V cvaká, ale do pinů pinů pro ovládání jde 10,5V při zapnutém klíčku. Nevíte někdo, po čem jít? Díky, Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoffec Vloženo 19. Červen 2019 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2019 Edit : Takže už je to v pořádku - byl překlepanej kablík ve svazku k řídící jednotce motoru a to v místě táhla stíračů. Barva černo-šedá (nebo obráceně) - po spojení chytá na drnknutí a jednotka je bez chyb. Taky jsem někde našel, že někdo psal, že se ten samý kablík uklepal za krytem baterky. To jen kdyby někdo řešil stejný problém. Snad to někomu pomůže. Zdar, Hoffec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.