Přejít na obsah

Nouzový režim motoru 2.0 TDi, 103 kW, BKD


ThomasP

Doporučené příspěvky

Dobrý den, obracím se na zkušené automechaniky, zda mi budou umět poradit. Vlastním automobil Škoda Octavia, 2.0 TDi, 103 kW, BKD, rok výroby 2005, najeto 127000 km. Při jízdě v zátěži do kopce na 5. a 6. rychlostní stupeň při otáčkách motoru do 2500 vše OK. Při akceleraci a otáčkách motoru nad 2500 přestane z větší části reagovat plynový pedál. Plynový pedál reaguje pouze cca 1 cm počáteční dráhy, poté již bez jakékoliv reakce na akceleraci. Automobil jede pomalu v nouzovém režimu. Po zastavení, vypnutí zapalování a opětném nastartování se automobil resetuje a jede zase normálně. Na 1. až 4. rychlostní stupeň se tato závada neprojevuje. Automobil a samotný motor nevykazují žádné chyby. V autorizovaném servisu i po načtení diagnostiky si s touto závadou nevěděli rady. Nemá někdo ze zkušených automechaniků tušení, co by tuto závadu mohlo způsobovat? Již si nevím rady, co mám s automobilem dělat. Děkuji za nápady, poznatky a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...