Honza_JR Vloženo 28. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2019 Zdravím, Měl bych dotaz ohledně vibrací, které se přenášejí do spojkového pedálu po výměně spojkové sady na motoru 1.4TSi (90kW, CAXA). Musel jsem nechat vyměnit spojkovou sadu, protože spojka začala už značně prokluzovat. Nejsem si jistý jestli byla úplně špatná, protože po výměně celé sady se po cca 14 dnech problém objevil opět. Po rozebrání nově osazené spojky bylo diagnostikováno, že bylo poškozené gufero a protekl skrz něj olej z převodovky (proto opět prokluzovala). Měnil jsem tedy opět ale už ,,jen'' lamelu a to gufero + olej do převodovky. Lamela byla celá od oleje... Nevím jestli se tak stalo během 1. výměny nebo si toho prostě ,,jenom'' nevšimli. Po této výměně se do pedálu spojky poměrně velmi přenášejí vibrace. Na neutrál po lehkém sešlápnutí spojkového pedálu (cca 2-3cm) je to už zřetelně cítit do chodidla. Po zvýšení otáček motoru se vibrace znatelně ještě zvýší. Celkově se mi zdá i hlučnost z motorového prostoru o něco vyšší než dříve. Mám možnost porovnat s jinými TSI v Octaviích vč. mé druhé a tyto vibrace nikde nepociťuji. Při ježdění po městě je to poměrně velmi nepříjemné. Co by mohlo způsobovat ty vibrace, které tam dříve na 100% nebyly? Śpatný postup při výměně lamely a nasazování převodovky? Další otázka, jestli je možné, že se mezi 1. a 2. výměnou utrpěla převodovka nějakou újmu, když po sundání vyteklo mě nespecifikované množství oleje (řazení jde dobře) spíš je vyšší hlučnost motoru v záběru? Opravdu nerad bych měnil spojku po 3. během měsíce (samozřejmě už někde jinde). Navíc dohadovat se s někým neustále a platit spoustu peněz je tak pro nic se mi opravdu nezalmouvá. Budu rád za vaše názory. Předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.