borivojk Vloženo 3. Listopad 2006 Vloženo 3. Listopad 2006 Prosím o radu. Když startuju studenej motor, tak mi vyskočí otáčky na cca 1000 a pak to chcípne. Není to ale pravidelně. Někdy to nastartuje normálně, tak jak má. Když to pedálem podržím ve vyšších otáčkách a trochu to ohřeju, tak se pak otáčky drží tak jak mají. Při startování teplýho motoru nemám problém. První co mě napadlo, bylo vyměnit čidlo teploty kapaliny, ale po výměně problém stále přetrvává. Váha vzduchu a klapka čištěný před cca 1 měsícem. Tak nevím co dál. (výměna klapky je až to poslední co bych chtěl dělat) Na VAGu to nehlásí žádný chyby. Citovat
Host lachtan Vloženo 3. Listopad 2006 Vloženo 3. Listopad 2006 Zdravím všechny, taky mám problém při startování, mám oktavii RS 2003, když to při studeném motoru nastartuji, tak jsou otáčky normálně vyšší asi 1300-1400, ale v momentě kdy šlápnu na plyn a chci se rozjet, tak otáčky začnou kolísat a v motoru škubat, ted v zimě mi to i na volnoběh chcíplo, vyměnil jsem teplotní čidlo, ale pořád to škube, když se motor zahřeje, nebo ujedu alespoň 100 m tak vše v pohodě, nevíte čím to je ? dík za vaše názory, rady Citovat
Host Mara53 Vloženo 4. Listopad 2006 Vloženo 4. Listopad 2006 Zdravím všechny, taky mám problém při startování, mám oktavii RS 2003, když to při studeném motoru nastartuji, tak jsou otáčky normálně vyšší asi 1300-1400, ale v momentě kdy šlápnu na plyn a chci se rozjet, tak otáčky začnou kolísat a v motoru škubat, ted v zimě mi to i na volnoběh chcíplo, vyměnil jsem teplotní čidlo, ale pořád to škube, když se motor zahřeje, nebo ujedu alespoň 100 m tak vše v pohodě, nevíte čím to je ? dík za vaše názory, rady no, nejsem mechanik, ale chovala se nám takhle stejně firemní Felda 1,6i a dělala to právě váha vzduchu - přesně stejně jako u Tebe, nejdřív otáčky vyskočily nad 1000 (což je ale u studenýho motoru OK) a v momentě rozjezdu spadly hluboko pod a téměř to chcíplo a musel se hodně přidat plyn, aby se auto nezadusilo ale rozjelo .. Citovat
hanysek33 Vloženo 4. Listopad 2006 Vloženo 4. Listopad 2006 lachtan:jestli máš auto o motoru 1,8 T tak to potřebuje vyčistit turboklapku. Citovat
borivojk Vloženo 5. Listopad 2006 Autor Vloženo 5. Listopad 2006 Mám ji bez turba. Problém je v tom, že to někdy nastartuje v pohodě a někdy to prostě chcípne. Zítra zkusím ještě jednou diagnostiku a asi nechám vymazat nastavení řídící jednotky, aby to naběhlo do továrního nastavení a pak uvidím co dál. Citovat
Host lachtan Vloženo 5. Listopad 2006 Vloženo 5. Listopad 2006 dík za rady, kolik stojí případně ta váha vzduchu a kolik může stát oprava, vyčistit tu klapku je to náročné ?, dík Citovat
Host lachtan Vloženo 5. Listopad 2006 Vloženo 5. Listopad 2006 mechanik co mi to dával na počítač zjistil jenom vadné teplotní čidlo, po výměně vše při starém, tvrdí, že to můžou být nějaké žhavící cívky, nebo co Citovat
bohuš75 Vloženo 12. Listopad 2006 Vloženo 12. Listopad 2006 Mám ji bez turba. Problém je v tom, že to někdy nastartuje v pohodě a někdy to prostě chcípne. Zítra zkusím ještě jednou diagnostiku a asi nechám vymazat nastavení řídící jednotky, aby to naběhlo do továrního nastavení a pak uvidím co dál. no, já mám trošku jiný problém ....po nastartování to drží asi tak 1200 ot/min..a decelerace při řazení v pohodě......po chvilce..asi tak minuta jízdy, je volnoběh už v poho, ale zase se tomu nechce při deceleraci dolů....tak nevím, někde jsem slyšel...respektive tady četl... že je v sání nějaký těsnící kroužek, a ten dokáže dělat s motorem pěknou paseku...tak to tu řádně pročti, vím, že s tím mělo víc lidí problém..já na to zatím prdím, mám to auto týden..ale asi se tím začnu časem zabývat... Citovat
hanysek33 Vloženo 13. Listopad 2006 Vloženo 13. Listopad 2006 lechtan:nééé není to nejak těžký.dokonce když tu pohledáš tak najdeš návod jak na to. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.