Přejít na obsah

Pískání od předního levého kola

Tomáš28

Doporučené příspěvky

Zdravím,

Možná se to tu někde už řešilo, ale co jsem hledal, tak jsem k tomu moc nenašel. Zhruba poslední dva měsíce mi při jízdě kolem 60 km/h a míň něco píská od předního levého kola. Jsem poměrně laik co se aut týče, nicméně brzdové kotouče mám nové z autorizáku, měněny zhruba 7k km zpět. Na brzdové destičky jsem se taky díval a byly v pohodě. Ještě mě napadlo, že by tam mohl být třeba nějaký kamínek nebo něco, tak mám v plánu v nejbližší době kolo sundat a třeba tam něco najdu. 

Spíše mi jde o to, jestli se tu s tím náhodou někdo nesetkal a nevěděl by nějak z fleku, co by to mohlo být.

Je to zároveň takové specifické, že to začne dělat až třeba po půl hodině jízdy, do té doby ticho, tak jestli se tam něco zahřeje a začne to dělat, netuším. Zároveň jakmile točím doprava nebo začnu brzdit, tak to také přestane. Napadlo mě ještě možná ložisko? Nevím, jestli teda to může pískat :D 

Ještě vím, že tu občas v palubovce píská ventilátor, nicméně tohle jde z levé strany z venku (ten mi mimochodem píská taky a předpokládám, že by to stačilo jen vyměnit a byl by klid? :D teď v létě to nedělá, když netopím, takže se mi to úplně nechce řešit). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• o 1 měsíc později...

Ahoj, řešil jsem podobný problém po výměně kotoučů a destiček. Doporučuji nejprve identifikovat odkud ten zvuk jde. Také jsem si myslel, že od předního levého kola, ale nakonec to bylo levé zadní. Sundal jsem kolo, destičky, vše vyčistil, namazal pastou na brzdy a destičky prohodil. Od té doby je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

Je povoleno maximálně 75 smajlíků.