Jump to content

Octavia III

The OCTAVIA is the most versatile model in the ŠKODA range, available as a practical liftback or the even more spacious estate. You can choose a petrol or diesel engine, manual or automatic transmission, and front- or all-wheel drive.



  • Aktuální příspěvky

    • Témata o nákupu ojetých Octavií tady jsou. Toto odporuje pravidlům fora. Zamykám.
    • Já koupil O3, urval jsem si achilovku, takže operace a 5 měsíců jsem nemohl chodit, tak mi O2 zůstala, nebylo jak jí prodat. A když jsem už mohl docela normálně chodit o berlích, auto nafotil a hodil na sbazar, bazos, sem do bazaru, na OC do bazaru atd., tak se mi ozvali dva špekulanti a fakt mě to nebavilo. Tak jsem zajel za barákem do áček, dostal slušnou nabídku, prachy na ruku a ještě mě odvezli domu. Asi jsem to mohl někomu prodat o 20 víc, ale vzhledem k situaci bylo tohle přijatelný. No a hádám že jim to tam bude hnít docela dlouho. Přitom je to skvělý auto v super stavu. Já jezdil chvilku se Scalou 1,5TSI s DSG a spokojenost ve všech ohledech. Ale do Octavie jedině 1,8TSI (dneska už 2,0TSI což bude za 4 roky jasná volba v Octavii nebo Karoqu). U 4x4 mám teď 6°DSG a občas vzpomínám na 7° u předchozího auta, kde jsem o řazení nevěděl. 6° bohužel trochu cuká a má vyšší spotřebu. Zase je odolnější, ale... Výměna oleje za 6 tisíc, lepší dělat po 50tkm, to máme 18 tisíc Kč při nájezdu 150tkm. No a za 18 jsou při stejném nájezdu spojky u 7°. Mechatroniky odchází +- u obou stejně s různým nájezdem. Tak trochu lituju že jsem bral 4x4. Ale zase je vyšší krouťák a 6° zvládne i chip, tak uvidím co provedu časem.  
    • Já třeba používám blinkr i při couvání mezi auta a mělo by to asi být i správně.
    • Pánové, možná by stálo za to udělat samostatné téma o dojezdu, aby to bylo více vidět. Co vy na to?
×
×
  • Create New...