TomasB Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 a to jsem vynechal možnost alternativnách biopaliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Aspon se konecne zacne jezdit trochu jako v civilizaci, mne to neva. Kdo jezdi jako prase, at plati. Kdyz jedu jako prase, taky platim to je nám jasný! za benzín jak mourovatej Se soucasnou dlouhodobou spotrebou 7,2l prevazne po meste pri cene benzinu o Kc levnejs nez za nafru mi to za to netraktorovy svezeni stoji pri me prumerne spotrebe 4,9 je to taky pekny i s tou korunou navic klobanku No, jako kazdej dizlak zapominas na ty ostatni vydaje, ktery ja nemam A hlavne za ten zvuk mi ty dva litry fakt stojej, k dokonalosti uz mi chybi jen blow-off Nebo Impreza a jaký máš výdaje na mysli? Něco jako prasklej vlnovec, lambdu v háji, problémy s kabelama atd. jako u benzíňáku? Tak s něčím takovým jsem se nesetkal. TDI mám skorem 3 roky, najel jsem přes 100tkm a celkem mně veškerá údržba stála přes 25.000,-, což mi nepříjde nějak víc než u benzínu. Oleje, filtry, rozvody, hydroštely(nebyly 100% nutné) a podobná běžná údržba. Jediný tak zůstává vyšší pojistka, což je rozdíl cca 3000,-. A to se vyplatí Ale ten kraval ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 já co to tak sleduju, tak mi příjde, že více poruch maj benzíňáky. Nakonec u 1,8 mám problémy s kolísáním otáček, ale to je dáno spíše LPG, protože na benál to jede bez problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Aspon se konecne zacne jezdit trochu jako v civilizaci, mne to neva. Kdo jezdi jako prase, at plati. Kdyz jedu jako prase, taky platim to je nám jasný! za benzín jak mourovatej Se soucasnou dlouhodobou spotrebou 7,2l prevazne po meste pri cene benzinu o Kc levnejs nez za nafru mi to za to netraktorovy svezeni stoji pri me prumerne spotrebe 4,9 je to taky pekny i s tou korunou navic klobanku No, jako kazdej dizlak zapominas na ty ostatni vydaje, ktery ja nemam A hlavne za ten zvuk mi ty dva litry fakt stojej, k dokonalosti uz mi chybi jen blow-off Nebo Impreza a jaký máš výdaje na mysli? Něco jako prasklej vlnovec, lambdu v háji, problémy s kabelama atd. jako u benzíňáku? Tak s něčím takovým jsem se nesetkal. TDI mám skorem 3 roky, najel jsem přes 100tkm a celkem mně veškerá údržba stála přes 25.000,-, což mi nepříjde nějak víc než u benzínu. Oleje, filtry, rozvody, hydroštely(nebyly 100% nutné) a podobná běžná údržba. Jediný tak zůstává vyšší pojistka, což je rozdíl cca 3000,-. A to se vyplatí Ale ten kraval ... jakej? Snad nemyslíš sladké kadle, kadle, kadle, kadle,... Vem to tak, nafta tahá, i když třeba není všecko úplně ve 100% stavu, ta prostě nechcípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Ale ten zvuk :-( Hroznej vordel :-( ... Jinak pokud clovek nalita hodne KM tak neni co resit me se to chrochtani libi a uz je tady an FLAME Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Krysoooo, seš tadýýýý? Chybí mi tvé rejpáníčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Krysoooo, seš tadýýýý? Chybí mi tvé rejpáníčko Zral sem Mas ho tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou kotouče zkroucený nemám (zato na 1,8 jsou kurevsky, ale neřeším, ženě to nevadí), váhu jsem neřešil, pravda, žhavičky jsem kupoval letos někdy v únoru, ale startovalo to i bez nich při -20°C(no, sice chujovo, postupně se zapojovaly válce, ale do 3 pokusu to chytlo vždy) Když jsem to kupoval, tak tam bylo necelých 100tkm, ale tomu nevěřím, odhaduju to dneska na cca 300tkm a klidně bych mohl tvrdit, že to má 150, protože to na ty km ani nevypadá. Pne, pojďte si hrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova Rejpu Ale na druhou stranu to myslim vazne, nejsou vsechno jen dalnice. Jet rychle na dalnici neberu jako nejakej um, to zvladne i prumerne inteligentni bloncka, co se me tyka, premejslim, kdo me kdy videl jinde nez prijizdet na sraz nebo v kolone na Mimon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova Rejpu Ale na druhou stranu to myslim vazne, nejsou vsechno jen dalnice. Jet rychle na dalnici neberu jako nejakej um, to zvladne i prumerne inteligentni bloncka, co se me tyka, premejslim, kdo me kdy videl jinde nez prijizdet na sraz nebo v kolone na Mimon A já někde mluvil jen o dálnicích??? A zase ta logika A taky rejpu, už by jsi mne mohl znát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova Rejpu Ale na druhou stranu to myslim vazne, nejsou vsechno jen dalnice. Jet rychle na dalnici neberu jako nejakej um, to zvladne i prumerne inteligentni bloncka, co se me tyka, premejslim, kdo me kdy videl jinde nez prijizdet na sraz nebo v kolone na Mimon A já někde mluvil jen o dálnicích??? A zase ta logika A taky rejpu, už by jsi mne mohl znát Znam S timhle pristupem to tema rozrejpem, uz i tak je to krasny OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolafa Vloženo 20. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 No jasne, proc by to k tomu nepouzivali, bude jim to prinaset prachy. Neprinasi to prakticky zadnou dalsi investici - kamery tam stejne jsou, infra zdroje pro prisvetleni v noci jsou tam taky, tak ted uz jen prislusny software, ktery spocita stredni rychlost jako u klasickeho usekoveho mereni a posle protokol policajtum i s fotkama :-( To je hnus velebnosti... Hele a maji v nejakym zakone oporu vubec vybirat za nejakou "prumernou" rychlost? Ja znam z vyhlasky nejvyssi povolenou, ale o prumerny si teda nic nepamatuju. Natoz aby byl zakonem danej nejakej vzorecek na vypocet teto rychlosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 (editace) No jasne, proc by to k tomu nepouzivali, bude jim to prinaset prachy. Neprinasi to prakticky zadnou dalsi investici - kamery tam stejne jsou, infra zdroje pro prisvetleni v noci jsou tam taky, tak ted uz jen prislusny software, ktery spocita stredni rychlost jako u klasickeho usekoveho mereni a posle protokol policajtum i s fotkama :-( To je hnus velebnosti... Hele a maji v nejakym zakone oporu vubec vybirat za nejakou "prumernou" rychlost? Ja znam z vyhlasky nejvyssi povolenou, ale o prumerny si teda nic nepamatuju. Natoz aby byl zakonem danej nejakej vzorecek na vypocet teto rychlosti Nejedna se o prumernou rychlost (na tu by potrebovali mit nekolik hodnot, ktere by mohli prumerovat), ale o rychlost stredni. Vzorec je jen jeden a jiny neexistuje v=s/t, v pripade stredni rychlosti je to vp=#s/#t, kde (#s) je usek drahy a (#t) je prislusny casovy usek. Obavam se, ze nezakonny ten vyber neni, protoze jestlize je stredni rychlost vetsi, nez maximalne povolena rychlost, tak je to jasne... ale pravnik nejsem;-) Editováno: 20. Prosinec 2006, autor: VladaTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolafa Vloženo 20. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Nejedna se o prumernou rychlost (na tu by potrebovali mit nekolik hodnot, ktere by mohli prumerovat), ale o rychlost stredni.Vzorec je jen jeden a jiny neexistuje v=s/t, v pripade stredni rychlosti je to vp=#s/#t, kde (#s) je úsek dráhy a (# t) je příslušný časový úsek. Obavam se, ze nezakonny ten vyber neni, protoze jestlize je stredni rychlost vetsi, nez maximalne povolena rychlost, tak je to jasne... ale pravnik nejsem;-) Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti? No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaTP Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti? No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu. Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kolafa Vloženo 20. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-) To je mozny, ze na me poslou Chocholouska, ale kdyz ja ty fizly tak rad prudim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palo Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti? No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu. Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-) A co když budu zpochybňovat ten čas? přece jen dvě kamery, dva časové údaje na dvou stejných nicméně jiných zařízeních Äle třeba tomu nerozumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Ale ten zvuk :-( Hroznej vordel :-( ... Jinak pokud clovek nalita hodne KM tak neni co resit me se to chrochtani libi a uz je tady an FLAME Libi ? ? ? Haha to ti fakt nezeru ;-) Kazdej kdo si pak sedne do benzinu pak rika jak je krasny ticho ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti? No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu. Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-) A co když budu zpochybňovat ten čas? přece jen dvě kamery, dva časové údaje na dvou stejných nicméně jiných zařízeních Äle třeba tomu nerozumím To sotva, cas neni synchronizovan v kamerach, ale na serveru, kde se video uklada. Kdyz se cas rozjede proti SEC, tak na obou zaznamech stejne a doba prujezdu pro vypocet je stejna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke_TDI Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Ale ten zvuk :-( Hroznej vordel :-( ... Jinak pokud clovek nalita hodne KM tak neni co resit me se to chrochtani libi a uz je tady an FLAME Libi ? ? ? Haha to ti fakt nezeru ;-) Kazdej kdo si pak sedne do benzinu pak rika jak je krasny ticho ! Nekecej stejne mas beztak vybyte cepy anebo ti huci gumy!!! TDI TORQUE RULEZ!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 (editace) No myslim si ze zatim to s tema radarama neni tak hrozny, oproti vtera VB, ..holt bude muset u mitne brany pripadne sundat nohu z plynu... PS: Nafta Rulezz ...zajimavy pokusy dela treba Cimbu na ORSII TDI ..ted testuji na 173kW a 42ONm od 1900ot./min. !! ..holt si budou muset benzinaci zvykat, ze jim da obcas ten "odpad z kamen" na prdel Editováno: 20. Prosinec 2006, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 No myslim si ze zatim to s tema radarama neni tak hrozny, oproti vtera VB, ..holt bude muset u mitne brany pripadne sundat nohu z plynu... PS: Nafta Rulezz ...zajimavy pokusy dela treba Cimbu na ORSII TDI ..ted testuji na 173kW a 42ONm od 1900ot./min. !! ..holt si budou muset benzinaci zvykat, ze jim da obcas ten "odpad z kamen" na prdel Tak to bude už slušné dělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou Aano aano, ale spise to vidam jak setrej/sunou se benziny, kdyz jim to papa o tri litriky vice, tak se uz tak vesele nejezdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.