Přejít na obsah

Big Brother


Kolafa

Doporučené příspěvky

Aspon se konecne zacne jezdit trochu jako v civilizaci, mne to neva. Kdo jezdi jako prase, at plati. Kdyz jedu jako prase, taky platim lol

to je nám jasný! za benzín jak mourovatej :smich:lol:smich:

Se soucasnou dlouhodobou spotrebou 7,2l prevazne po meste pri cene benzinu o Kc levnejs nez za nafru mi to za to netraktorovy svezeni stoji :p

pri me prumerne spotrebe 4,9 je to taky pekny i s tou korunou navic klobanku :p:p:p:p

No, jako kazdej dizlak zapominas na ty ostatni vydaje, ktery ja nemam :) A hlavne za ten zvuk mi ty dva litry fakt stojej, k dokonalosti uz mi chybi jen blow-off :) Nebo Impreza :)

a jaký máš výdaje na mysli? Něco jako prasklej vlnovec, lambdu v háji, problémy s kabelama atd. jako u benzíňáku? Tak s něčím takovým jsem se nesetkal. TDI mám skorem 3 roky, najel jsem přes 100tkm a celkem mně veškerá údržba stála přes 25.000,-, což mi nepříjde nějak víc než u benzínu. Oleje, filtry, rozvody, hydroštely(nebyly 100% nutné) a podobná běžná údržba.

Jediný tak zůstává vyšší pojistka, což je rozdíl cca 3000,-. A to se vyplatí :D

Ale ten kraval ... :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aspon se konecne zacne jezdit trochu jako v civilizaci, mne to neva. Kdo jezdi jako prase, at plati. Kdyz jedu jako prase, taky platim lol

to je nám jasný! za benzín jak mourovatej :smich:lol:smich:

Se soucasnou dlouhodobou spotrebou 7,2l prevazne po meste pri cene benzinu o Kc levnejs nez za nafru mi to za to netraktorovy svezeni stoji :p

pri me prumerne spotrebe 4,9 je to taky pekny i s tou korunou navic klobanku :p:p:p:p

No, jako kazdej dizlak zapominas na ty ostatni vydaje, ktery ja nemam :) A hlavne za ten zvuk mi ty dva litry fakt stojej, k dokonalosti uz mi chybi jen blow-off :) Nebo Impreza :)

a jaký máš výdaje na mysli? Něco jako prasklej vlnovec, lambdu v háji, problémy s kabelama atd. jako u benzíňáku? Tak s něčím takovým jsem se nesetkal. TDI mám skorem 3 roky, najel jsem přes 100tkm a celkem mně veškerá údržba stála přes 25.000,-, což mi nepříjde nějak víc než u benzínu. Oleje, filtry, rozvody, hydroštely(nebyly 100% nutné) a podobná běžná údržba.

Jediný tak zůstává vyšší pojistka, což je rozdíl cca 3000,-. A to se vyplatí :D

Ale ten kraval ... :disgust:

jakej? Snad nemyslíš sladké kadle, kadle, kadle, kadle,... Vem to tak, nafta tahá, i když třeba není všecko úplně ve 100% stavu, ta prostě nechcípne. :D:palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. :) Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. :) Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou lol

kotouče zkroucený nemám (zato na 1,8 jsou kurevsky, ale neřeším, ženě to nevadí), váhu jsem neřešil, pravda, žhavičky jsem kupoval letos někdy v únoru, ale startovalo to i bez nich při -20°C(no, sice chujovo, postupně se zapojovaly válce, ale do 3 pokusu to chytlo vždy) :D Když jsem to kupoval, tak tam bylo necelých 100tkm, ale tomu nevěřím, odhaduju to dneska na cca 300tkm a klidně bych mohl tvrdit, že to má 150, protože to na ty km ani nevypadá.

Pne, pojďte si hrát lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. :) Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou lol

S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát ;)

Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd.  :)  Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou  lol

S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát ;)

Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova

Rejpu lol Ale na druhou stranu to myslim vazne, nejsou vsechno jen dalnice. Jet rychle na dalnici neberu jako nejakej um, to zvladne i prumerne inteligentni bloncka, co se me tyka, premejslim, kdo me kdy videl jinde nez prijizdet na sraz nebo v kolone na Mimon :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd.  :)  Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou  lol

S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát ;)

Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova

Rejpu lol Ale na druhou stranu to myslim vazne, nejsou vsechno jen dalnice. Jet rychle na dalnici neberu jako nejakej um, to zvladne i prumerne inteligentni bloncka, co se me tyka, premejslim, kdo me kdy videl jinde nez prijizdet na sraz nebo v kolone na Mimon :)

A já někde mluvil jen o dálnicích??? A zase ta logika :p A taky rejpu, už by jsi mne mohl znát :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd.  :)  Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou  lol

S tím brzděním provozu mi to od tebe a jiných sedí. Trochu přemýšlet, než začneš psát ;)

Je tady tak jeden ze 100, kdo se mnou sveze rychleji a má benzína, tak že bych vážil slova

Rejpu lol Ale na druhou stranu to myslim vazne, nejsou vsechno jen dalnice. Jet rychle na dalnici neberu jako nejakej um, to zvladne i prumerne inteligentni bloncka, co se me tyka, premejslim, kdo me kdy videl jinde nez prijizdet na sraz nebo v kolone na Mimon :)

A já někde mluvil jen o dálnicích??? A zase ta logika :p A taky rejpu, už by jsi mne mohl znát :smich:

Znam lol S timhle pristupem to tema rozrejpem, uz i tak je to krasny OT :palec:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasne, proc by to k tomu nepouzivali, bude jim to prinaset prachy. Neprinasi to prakticky zadnou dalsi investici - kamery tam stejne jsou, infra zdroje pro prisvetleni v noci jsou tam taky, tak ted uz jen prislusny software, ktery spocita stredni rychlost jako u klasickeho usekoveho mereni a posle protokol policajtum i s fotkama :-( To je hnus velebnosti...

Hele a maji v nejakym zakone oporu vubec vybirat za nejakou "prumernou" rychlost? Ja znam z vyhlasky nejvyssi povolenou, ale o prumerny si teda nic nepamatuju. Natoz aby byl zakonem danej nejakej vzorecek na vypocet teto rychlosti :blbec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jasne, proc by to k tomu nepouzivali, bude jim to prinaset prachy. Neprinasi to prakticky zadnou dalsi investici - kamery tam stejne jsou, infra zdroje pro prisvetleni v noci jsou tam taky, tak ted uz jen prislusny software, ktery spocita stredni rychlost jako u klasickeho usekoveho mereni a posle protokol policajtum i s fotkama :-( To je hnus velebnosti...

Hele a maji v nejakym zakone oporu vubec vybirat za nejakou "prumernou" rychlost? Ja znam z vyhlasky nejvyssi povolenou, ale o prumerny si teda nic nepamatuju. Natoz aby byl zakonem danej nejakej vzorecek na vypocet teto rychlosti :blbec:

Nejedna se o prumernou rychlost (na tu by potrebovali mit nekolik hodnot, ktere by mohli prumerovat), ale o rychlost stredni.

Vzorec je jen jeden a jiny neexistuje v=s/t, v pripade stredni rychlosti je to vp=#s/#t, kde (#s) je usek drahy a (#t) je prislusny casovy usek.

Obavam se, ze nezakonny ten vyber neni, protoze jestlize je stredni rychlost vetsi, nez maximalne povolena rychlost, tak je to jasne... ale pravnik nejsem;-)

Editováno: , autor: VladaTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejedna se o prumernou rychlost (na tu by potrebovali mit nekolik hodnot, ktere by mohli prumerovat), ale o rychlost stredni.

Vzorec je jen jeden a jiny neexistuje v=s/t, v pripade stredni rychlosti je to vp=#s/#t, kde (#s) je úsek dráhy a (# t) je příslušný časový úsek.

Obavam se, ze nezakonny ten vyber neni, protoze jestlize je stredni rychlost vetsi, nez maximalne povolena rychlost, tak je to jasne... ale pravnik nejsem;-)

Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti? ;) No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu. :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti? ;) No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu. :wacko:

Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-)

To je mozny, ze na me poslou Chocholouska, ale kdyz ja ty fizly tak rad prudim :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti?  ;)  No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu.  :wacko:

Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-)

A co když budu zpochybňovat ten čas? přece jen dvě kamery, dva časové údaje na dvou stejných nicméně jiných zařízeních ;)

Äle třeba tomu nerozumím :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ten zvuk :-( Hroznej vordel :-( ... Jinak pokud clovek nalita hodne KM tak neni co resit  :D

me se to chrochtani libi :D

a uz je tady an FLAME lol

Libi ? ? ? Haha to ti fakt nezeru ;-) Kazdej kdo si pak sedne do benzinu pak rika jak je krasny ticho ! :t;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jak se to pocita celkem chapu, nicmene nemyslim si, ze by to bylo nejaky zakonem podlozeny. Matematika je jedna vec a Einstainova teorie relativity zase druha. Treba jsem se dostal na dalnici casoprostorou cernou dirou z bodu A do B driv, za dodrzeni rychlosti?  ;)  No co jsem videl na svoji fotce z toho radaru, tak tam je akorat moje auto a cas, nikoliv rychlost. Ja si myslim, ze kdyz se budu stavet na zadni hodne, tak ze to proste zakonem jeste osetreny nemaj! Ale treba se pletu.  :wacko:

Fotky na tech protokolech jsou 2 a casy taky 2, vzdalenost mezi body je znama. Rychlost se skutecne nemeri, ale jen pocita. Ale mozna kdyz jim vysvetlis tu teorii o dire v casoprostoru, tak nic platit nebudes... je vsak riziko, ze na Tebe poslou Chocholouska ;-)

A co když budu zpochybňovat ten čas? přece jen dvě kamery, dva časové údaje na dvou stejných nicméně jiných zařízeních ;)

Äle třeba tomu nerozumím :(

To sotva, cas neni synchronizovan v kamerach, ale na serveru, kde se video uklada. Kdyz se cas rozjede proti SEC, tak na obou zaznamech stejne a doba prujezdu pro vypocet je stejna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ten zvuk :-( Hroznej vordel :-( ... Jinak pokud clovek nalita hodne KM tak neni co resit  :D

me se to chrochtani libi :D

a uz je tady an FLAME lol

Libi ? ? ? Haha to ti fakt nezeru ;-) Kazdej kdo si pak sedne do benzinu pak rika jak je krasny ticho ! :t;)

Nekecej stejne mas beztak vybyte cepy anebo ti huci gumy!!!

TDI TORQUE RULEZ!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim si ze zatim to s tema radarama neni tak hrozny, oproti vtera VB, ..holt bude muset u mitne brany pripadne sundat nohu z plynu... :)

PS: Nafta Rulezz ...zajimavy pokusy dela treba Cimbu na ORSII TDI ..ted testuji na 173kW a 42ONm od 1900ot./min. !! ..holt si budou muset benzinaci zvykat, ze jim da obcas ten "odpad z kamen" na prdel :p

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No myslim si ze zatim to s tema radarama neni tak hrozny, oproti vtera VB, ..holt bude muset u mitne brany pripadne sundat nohu z plynu... :)

PS: Nafta Rulezz ...zajimavy pokusy dela treba Cimbu na ORSII TDI ..ted testuji na 173kW a 42ONm od 1900ot./min. !! ..holt si budou muset benzinaci zvykat, ze jim da obcas ten "odpad z kamen" na prdel :p

:smich::palec2:

Tak to bude už slušné dělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud jde o zavady, tak ja z nich mel ten vlnovec a tedka praskly sani, jinak veci, ktery s motorizaci nemaj nic spolecnyho, a cidlo teploty a snimac otacek, tim to hasne, najeto dvojnasobek. Lambdu sem vymenil kvuli servisu, s kabelama nikdy problem. Ale kdyz vidim vsechny ty zkrouceny kotouce, vahy vzduchu, zhavice, zadreny lopatky, ucpany ventily, spojky atd. :) Do dizla pred commonrailem bych sel jedine z jednoho hodne paradniho duvodu, coz je kroutak dole, naopak zvuk by me nebetycne sral. Nehlede na to, ze pri tech spotrebach, co udavate, by me jizda opravdu, ale opravdu nebavila. Pri my "normalni" jizde se s tatikovym TDi nedostanu pod 5,4l, takze nebrzdete provoz kolegove, zijem jenom jednou lol

Aano aano, ale spise to vidam jak setrej/sunou se benziny, kdyz jim to papa o tri litriky vice, tak se uz tak vesele nejezdi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...