SpeedyTuning Vloženo 19. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 Zkusil jsem zahladit jen par detailu ale takhle nejak bych si to predstavoval pred celolakem :-) takze tak za dve sezony ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedyTuning Vloženo 19. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2006 druha verze s bilejma kolama, ale to by chtelo spis paprskove OZ s bilou barvou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 20. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 Slohová práce: VT- SpeedyKokta Clean Miro, sorry, že Ti to píšu takhle naplno, ale tohle se mi vážně moc nezamlouvá... Vím, že jsi vždycky šel trošku jinou cestou než ostatní a snažil jsi se tak nějak oddělit od davu svými módními výstřelkami na jinak designově velmi zdařilém voze, ale některé kousky nebyly vždy krokem tím pravým směrem, vzpomeňme třeba jenom ten Shark nárazník vepředu... Ale k Tvému VT (uff, ještě že je to jen VT)... Víš, když si v hlavě plánuješ úpravy na autě, nemůžeš hledět je na to, jak to bude vypadat, ale i trošku dál, jakoby za roh... Úprava by měla být i funkční, nikdy by neměla omezovat jiné funkce a navíc se musíš dívat i na praktičnost a možnosti toho vozu. Koukám na ten zahlazený přechod nárazník-blatník, vím že se to na některých vozech již objevilo, ale nikdo to nedopadlo zcela dobře. Navíc nárazník na oktě a vlastně i ten blatník jsou dost veliké díly, které mají jistou hmotu a ta při jízdě pracuje, zvlášť ten nárazník, našroubovaný na pevno a trojúhelníkových držácích na podélnících (šavlích). Navíc ten nárazník, který máš aktuálně na svém voze, není původní a tudíž lze o jeho vlastnostech pouze spekulovat. A další neopomíjivá věc, při jakémkoliv poškození nárazníku to "sebou vezme" i ten blatník... Spojení nárazníku s maskou bych také zavrhl, ale zde se jedná pouze o estetickou změnu, funkční by to až na odjišťování zámku kapoty bylo, opět již tato úprava existuje, ovšem dotyčný má v masce "šprušle" a prsty k odjištění kapoty tam strčí... Zamračení kapoty, no dejme tomu, sice z evropské cult scény tahle věc pomalu mizí, ale opravdu říkám, že tohle je spíše věc osobního názoru, zkrátka některým vozům (G3, G4) zamračení sluší, jiným ne... Více problému vidím v nádechu kapoty, tohle bych si asi na vozech, jako je okta, navíc ve snaze ji dovést do clean stylu, asi odpustil. Místo řešení toho, kam mi všude poteče ta voda, když pojedu po D1 130 v lijáku (a že je ta voda schopná "dolézt" průchodkou až do reléového panelu na vnitřní straně motorové stěny, je bez debat), bych si za ušetřený peníz (cca 5.000,- Kč) nechal přečalounit sedačky do béžové Alcantary. Když pokračuju směrem dozadu, koukám na zcela hladké dveře. To taky není to pravé ořechové, kliky jsou na autě občas docela příjemná věc Tentokrát přidám vlastní zkušenost, kliky sice mám, ale postrádají zámky a jedno krásného dne jsem zabouch dveře a hbytě zamkl, což byla chyba, protože v průchodce dveří se v tom okamžiku přelomit kabel ukostření jednotky centrálního zamykání a problém byl na světě. To jen tak na okraj. Otěrové lišty na dveřích nejsou taky zbůchdarma, zde to sice trochu koliduje s clean stylingem, ale i tady už jsou ty zcela holé "krabice" na ústupu. Není nad to, když jedeš večer s mladou do multiplexu na movie a zaparkuješ na prázdném parkovišti a po návratu stojí na Tvé boku nalepená bílá dodávka s umaštěnými okny a na Tvých dveří "lata jak gatě". Pořát lepší lakovat lištu za 2 kila než celý dveře a ještě kvůli tomu odstrojovat půl auta v lakovně. Prahy, asi to měly být prahy od Seidl Tuningu, jak tak na to koukám. Zde nic proti, vypadají obstojně, jen nevím, co na to zvedák, ale snad je to OK. No jinak to snížení, co tady předhazuješ, to je hodno pouze "Airridu", ale to je taková prasečinka na okrasu, ale ne na normální ježdění, ale to už se tady na fóru probíralo mockrát. Takže rozumné snížení je těch 50-60 mm (v podběhu ještě 60-70 mm zbývá). Kola bych na bílo asi nedával, sám víš, že s tou údržbou jsi na štíru, takže by jsi měl ty kola víč černý než bílý. Zkusil bych je nechal vyleštit to vysokýho lesku, dneska už to u nás dělá hodně firem za docela přijatelný peníze... To je tak ve zkratce asi vše, jako VT uspokojující, jako real car ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedyTuning Vloženo 20. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2006 ja tam nemel psat tu vetu ze takhle je to casem v planu....sani uz mam... ale v planu je spis ta maska takhle nejak, je jasne ze naraznik bych rozhodne nespojoval, protoze vim jak casto ho sundavam, to same kliky ale co provedu nebo mam v planu je -zadelani toho zlabku po lsite, listy uz davno nemam a radsi si zaparkuju u multiplexu na poslednim miste kde nikdy neni -a hlavne nejak udelat masku, otevirani jsem resil ze bych to protahnul pod prvni diru v narazniku, coz by taky slo. Jinak to spis berte jako VT nez real car ok? )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 Speedaku,super prace.. Me se to libi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 krasa!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kodemi.:R Vloženo 14. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2008 Bohužel OI už má jiný majitel,ale kdyby se tam do ní dal ten motor který měl tak by to byla velká nadherna. Sám sem nad tou octou vždycky slintal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matěj2 Vloženo 15. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2008 Super za 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.