Jump to content

Virtual tuning and styling

Sign in to follow this  

Počítačové úpravy automobilů...

68 topics in this forum

    • 5 replies
    • 9,080 views
    • 4 replies
    • 5,519 views
  1. Fabia III

    • 0 replies
    • 3,975 views
  2. Yeti

    • 2 replies
    • 5,879 views
  3. Fabia 1 2

    • 39 replies
    • 26,699 views
  4. BT 133RS

    • 0 replies
    • 6,964 views
    • 5 replies
    • 5,561 views
  5. Krtkova Fabia

    • 7 replies
    • 6,446 views
  6. Škoda Cars

    • 7 replies
    • 9,483 views
    • 0 replies
    • 5,644 views
    • 5 replies
    • 12,843 views
    • 8 replies
    • 7,920 views
    • 0 replies
    • 6,698 views
  7. VRS

    • 0 replies
    • 5,953 views
    • 14 replies
    • 11,127 views
  8. Roomster

    • 8 replies
    • 12,354 views
  9. Kola pomoc :)

    • 3 replies
    • 5,877 views
  10. Yeti Black

    • 1 reply
    • 5,873 views
    • 0 replies
    • 6,465 views
    • 14 replies
    • 10,392 views
  11. Octavia RS-R

    • 0 replies
    • 6,462 views
    • 15 replies
    • 10,264 views
    • 2 replies
    • 5,623 views
  12. Prsba o VT

    • 0 replies
    • 5,795 views
  13. Miniauta

    • 4 replies
    • 8,430 views
Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • @Petran vseobecne? Pretoze tomu tak nie je
    • Zdravím a mám dotaz spíš jen ze zvědavosti! Fabka I ,4 AQW Po výměně opravné sady musí být provedeno výchozí nastavení zdvihu pístku. U těchto vstřikovačů to bývá 0,5mm. Jak se to nastavuje? Na demontovaném vstřikovači ? Dotáhnout nakonec a povolit o půl otáčky nebo je potřeba mít indikátorové hodinky? Nebo prostě vyměníš 4x pístek  nastartuješ a na pc vidíš hodnoty a kroutíš šroubem v cívce ? Je to fakt taková pakárna? (bych se to snad i naučil než poslouchat ty keci co s tim bude práce :-D) Dík za info prostě nechci umřít blbej :-D a chci si udělat obrázek za co budu platit.
    • Z té periody by se mělo dát odvodit, kde je problém a pokud se to motorkem "posune", tak by nemusela být závada ve stahovače. Stálo by za to motorek vyndat, otočit s ním o půl otáčky a vrátit. Pokud se to bude sekat ve stejných polohách, tak to motorkem (elektronikou) není.
    • Ahojte,  chcel by som sa vás opýtať na váš názor, prípadne radu. Mám v octavii II (2004) autorádio iba s CD a aj to bez MP3, tak som sa rozhodol si kúpiť FM Transmitter.  Problém ale je, že sa FM Transmitter po zasunutí do zapaľovača nerozsvieti a ani sa tým pádom nezapne. Pričom a čo je na tom najzaujímavejšie... V zapaľovači mi všetko ostatné funguje (zapaľovač, USB nabíjačka, kompressor, ...), takže by mal byť zapaľovač v poriadku. A FM Transmitter v inom aute úplne bez problémov tiež funguje, takže problém nie je ani v ňom... Takže mi to absolútne nedáva zmysel, kde by mohol byť problém.  Nejaké rady prosím ? 
    • Co tak mám zatím vypozorováno, tak když jsou venkovní teploty pod nulou, tak je skoro jedno jestli je konektor vytaženej nebo ne. Dobíjí to stále cca 14,5 - 14,6 V. Jiná situace nastane když jde teplota do plusu.   Při zapojeném konektoru začne napětí klasicky lítat - při brždění 14,9 V při jízdě pod plynem 12,1 V. Pokud je brždění málo, tak po určité době, když se aku dostatečně vybije, tak napětí přestane padat pod cca 13 V, stejně tak když se rozsvítí světla, nebo se zapne jiný větší spotřebič.   Pokud je konektor vytaženej, tak se zvyšující venkovní teplotou se napětí postupně snižuje. Při +4°C je napětí cca 14,3 V, při +6°C to spadne na 14,1 - 14,2 V. Při vyšších teplotách to zatím nemám odměřený. Zdá se ale, že není třeba mít obavy z přebíjení. I to "hloupý" dobíjení není zas tak úplně hloupý. A je samozřejmě jedno jestli se brzdí, nebo jede pod plynem - napětí se drží na stejné úrovni.
×
×
  • Create New...