Přejít na obsah

Virtual tuning and styling

Počítačové úpravy automobilů...


69 témat v tomto fóru

  1. Octavia IV - RS

    • 0 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 23,2k zobrazení
  2. Škoda Octavia RS 245

    • 5 odpovědí
    • 14,9k zobrazení
  3. Fabia III

    • 0 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
  4. Yeti

    • 2 odpovědi
    • 7,8k zobrazení
  5. Fabia 1 2

    • 39 odpovědí
    • 31,1k zobrazení
  6. BT 133RS

    • 0 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
  7. Krtkova Fabia

    • 7 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
  8. Škoda Cars

    • 7 odpovědí
    • 11,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 15,8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
  9. MIqk-Octavia - FULL CARBON

    • 0 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
  10. VRS

    • 0 odpovědí
    • 7,8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 13,3k zobrazení
  11. Roomster

    • 8 odpovědí
    • 16,4k zobrazení
  12. Kola pomoc :)

    • 3 odpovědi
    • 7,7k zobrazení
  13. Yeti Black

    • 1 odpověď
    • 7,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
  14. Octavia RS-R

    • 0 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7,1k zobrazení
  15. Prsba o VT

    • 0 odpovědí
    • 7,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...