Jump to content

Virtual tuning and styling

Sign in to follow this  

Počítačové úpravy automobilů...

    68 topics in this forum

      • 5 replies
      • 6,411 views
      • 4 replies
      • 4,614 views
    1. Fabia III

      • 0 replies
      • 2,932 views
    2. Yeti

      • 2 replies
      • 5,000 views
    3. Fabia

      • 39 replies
      • 24,864 views
    4. BT 133RS

      • 0 replies
      • 6,095 views
      • 5 replies
      • 4,672 views
    5. Krtkova Fabia

      • 7 replies
      • 5,552 views
    6. Škoda Cars

      • 7 replies
      • 8,605 views
      • 0 replies
      • 4,785 views
      • 5 replies
      • 11,823 views
      • 8 replies
      • 7,234 views
      • 0 replies
      • 5,836 views
    7. VRS

      • 0 replies
      • 5,089 views
      • 14 replies
      • 10,223 views
    8. Roomster

      • 8 replies
      • 11,104 views
    9. Kola pomoc :)

      • 3 replies
      • 5,027 views
    10. Yeti Black

      • 1 reply
      • 5,014 views
      • 0 replies
      • 5,608 views
      • 14 replies
      • 9,499 views
    11. Octavia RS-R

      • 0 replies
      • 5,594 views
      • 15 replies
      • 9,350 views
      • 2 replies
      • 4,977 views
    12. Prsba o VT

      • 0 replies
      • 4,946 views
    13. Miniauta

      • 4 replies
      • 7,556 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×