Publikováno Červenec 4, 20241 r Dobry den, timto Vas zadam o radu. Vlastni octavii 1.6 MPi (2009, 155 000 km). Po sjezdu z dalnice jsem podradil z 5 na 4 a auto zacalo cukat. Nasladne jsme zpomalil, podradil na 2 auto se rozjelo, ale ztratilo vykon. Ted pri jizde kdyz mam zarazeno za 2 to vubec nechce jet, dostanu vytocim motor na na cca. 2500 ot.je citit cuknuti a auto zacne tahnout. Ale celkove je citit ztrata vykonu a musim motor vice vytacet... Dale se mi objevilo "huceni" v okoli prevodovky /spojky. Po rozjeti to zacne divne hucet, vyslapnu spojku a tak za 3s huceni prestane... Kdyby nekdo vedel co a jak, byl bych Vam moc vdecny... Diky ZB Upraveno Červenec 4, 20241 r od Zdenek Baloun
Červenec 4, 20241 r Uprav název tématu tak, aby odpovídal jeho zadání - ostatně tak to vyžadují pravidla fóra. To, co tam je aktuálně, tomu neodpovídá.
Září 11, 20241 r Autor Kdyby mel nekdo stejny nebo podobny problem a mohlo by mu to pomoci tak: Huceni: po vyslapnuti spojky huceni prestane. Nutna demontaz prevodovky a vymena loziska na vystupu z prevodovky. Kdyz uz je prevodovka demontovana a rozebrana, tak pro vlasni klid vymenit vsechny loziska. Ztrata vykonu Moje zkusenost: celkem ve dvou autoservisech. Po pripojeni na VAG nehlasilo zadnou chybu. V kazdem servisu bylo auto 14 dni a spis je to otravovalo a na nic sejne nikdo neprisel a jen chteli menit dily systemem pokus/omyl...v mem pripade byl problem v katalyzatoru. Rozpojil jsem potrubi pred katalyzatorem, nechal jsem mezeru cca. 1 cm a jel to projet. Auto jelo jak melo. Vymenil jsem katalyzator a vse je v pohode. V autoservisech mi tvrdili, ze katalyzator to byt nemuze, ze to zkouseli "umelci"... Jen pro info, na volnobeh nejde vytocit motor nad 4000 ot/min Upraveno Září 11, 20241 r od Zdenek Baloun
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.