OndeXx Vloženo 5. Září 2024 Sdílet Vloženo 5. Září 2024 (editace) (Octavia 2.0MPI AZJ, najeto 220t km) Zdravím, už delší dobu řeším problém - příjde mi, že motor netáhne jak by měl a příjde mi to rok od roku horší. S klimatizací do větších kopců (při rychlostech 50-90 kmh) řadím 3. stupeň, abych alespoň nějak akceleroval. Bez klimy to nějak jede, ale žádný zázrak. Občas trochu pocukává, ale nic razantního. Někdy se na volnoběh trochu zatřese, ale také nic razantního... Kdysi nebyl problém to rozjet na 200 km/h, teď při 180km/h umírá (jasně, není to relevantní test). Prostě mi příjde, jak kdybych tahal těžký vozík, je to utahané, mdlé. Kdysi šlo hezky cítit jak motor táhne... Motor startuje dobře, emise měl vždy v pořádku, i na nedávné STK. Olej žere minimálně, mezi výměnami (10 000km) doleju maximálně litr. Spotřebu mám 7 litrů, +- konstantně už 6 let. Minulý rok jsem měnil palivové čerpadlo (když jsem měl málo benzínu, kompletně přestal táhnout, výměna čerpadla závadu vyřešila). Vzducháč měním každý rok, někdy co dva. Na diagnostice absolutně žádné chyby. V minulosti jsem i čistil klapku. Podezřívám trochu váhu vzduchu, ale nerad bych kupoval novou zbytečně. Nutno také napsat, že kdysi auto mívalo jednou za čas jakési "světlé chvilky" a jelo jak pokropené, kopec nekopec a citelně "táhlo do sedačky". Nezpozoroval jsem, čím to bylo. Kouknu-li se do VCDS na skupinu 120 na hodnotu kroutícího momentu, nepřesáhne v jakýchkoliv otáčkách 146 Nm (max. při 4300ot.) (kdysi tam běžně bývalo přes 160 Nm někde u 3800ot., což ale taky není 172Nm, co tam mají být). Přikládám log MAF, 3. stupeň plný plyn do cca. 5200 ot. (více provoz nedovolil). Po čem mám jít? MAF.csv Editováno: 5. Září 2024, autor: OndeXx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndeXx Vloženo 6. Ledna Autor Sdílet Vloženo 6. Ledna Tak vyměnil jsem svíčky (už šlo občas na 3, kdoví jak dlouho tam byly), dal jsem origo NGK PZFR5D-11. Svíčky, které jsem vyndal (nějaké Bosch), byly hezké. Rovnou jsem přetěsnil sání když bylo dole, tj. O kroužky mezi hlavou a sáním a harmoniky mezi spodním a horním dílem sání. Dal jsem nové kabely a cívku Tesla. Auto jede ale úplně stejně, tj. výkon nic moc, hlavně odspodu. Mirné pocukávání po výměně zapalování nezmizelo. Raz za čas po startu má tendenci po chvíli chcípnout, ale hned se probere a jede "normálně". Nějaký tip, na co se při diagnostice zaměřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.