Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny,

mám O2 FL Scout s motorem 2.0 TDI 103kw CFHC, manuální řazení, 2012, najeto 98000km (původní km, auto první majitel od koupě). Někdy v červnu mě zacukal po startu motor jak kdybych tam měl špatně zařazený kvalt, od té doby se to dlouho neobjevilo a neřešil jsem to. Někdy v půlce srpna mě auto začalo znovu zlobit. Po startu motor intenzivně škube a nemá výkon. Tento problém je provázen velice nepěkným zvukem a když auto v tomhle okamžiku zastavím tak intenzivně zapáchájí výfukové splodiny. Tento problém se neděje každý start ale také se to děje i když je motor teplý. Většinou je po problému po ujetí cca 3-4km. Byl jsem za svým mechanikem a proveřil auto na VCDS a žádná chyba se nikde neobjevila. Zkoušeli jsme provést otestování vstříků a ty byli v pořádku. Podle něj by všechny problémy jako je EGR nebo turbo apod ukázali chybu právě na diagnostice protože vše v autě má čidla. Po znovuvložení vstřiků bylo asi 5 startů v pohodě, poté jsem natankoval plnou a druhej start mě to zase začalo zlobit.

Rád bych nějaký tip na co se zaměřit, autem bylo asi cca 60k kilometrů ježděno trasy cca 25km a zpět, poté jsem jej dostal do vlastnictví já a jezdil jsem velmi krátké trasy do práce (asi 10km). Poslední rok jezdím často trasy cca 140km za přítelkyní každý týden. Na autě je dělán servis oleje a filtrů každý rok, v 60k jsem dělal výměnu oleje v haldexu, v 65k jsem dělal rozvody a pumpu asi v 8mi letech auta. Naftu čerpám poslední léta pravidelně na Eurobit, občas vezmu lepší v ONO, také jsem občas tu a tam přidal aditivum do plné nádrže. Software by měl být původní tedy dieselgate.

Díky za tipy. Martin

Upraveno od Marvy

  • 2 měsíce později...

Ahoj, mužu poprosit, jak jsi to vyřešil? Stejný problém motor CFHC,r.v.2012,najeto cca 258000km.Děkuji

 

  • Autor

Hele byl to vstřik č. 3, vyměnil jsem a jezdím. I když prošel všemi testy a dělalo to jen občas tak se mě povedlo to předvést mechanikovi když mě to u něj, asi po hodině diskuze co by to mohlo být, konečně udělalo a on to slyšel a řekl že tohle je vstřik. Poté odpojoval jednotlivé vstřiky a vydedukoval že to bude nejspíše trojka. Bylo to hop nebo trop, a tak jsem do toho šel a podařilo se.

PS: samozřejmě v autorizáku by věměnili všechny 4 a nesrali by se s tím, takhle to vyšlo s testováním, vyndáváním vstřiků na test a výměnou jednoho asi na 12k

Upraveno od Marvy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.