sirhenrik Vloženo 15. Listopad 2024 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2024 Zdravím lidičky, byl by někdo z okolí Orlové, Havířov, Karviná ochotný mi udělat nový vlnovec na supu 2.0 TDI bss. Než půjdu do servisu.... Někdo kdo už to dělal??? Edit : (Po výměně nového DPF) dnes po 2 týdnech jízdy, když jsem vyjížděl z práce tak mi vyskočila chyba dpf na maxidotu, a poté chyba spirály a motor do dílny, a při výčtu chyba 18434. Ale podotknu, nechápu že cca po týdnu mi začalo auto regenerovat moc často, tzn třeba i 5x denně, samozřejmě jsem regeneraci nechal dokončit.... Divné.... Teď auto nejede, chybu v diag nejde vymazat, jakmile smažu objeví se hned znova. Takže informace k dílum , výměna hadic do dpf, výměna čidel, lambda, senzory tlaku dpf, od turba taky vše nové, banka, regulátor tlaku atd.... Egr nový, prostě na supovi jsem vše vyměnil teda krom, chladiče spalin a turbo, Klapku sání a sací ústrojí. Nějakou radu prosím?? Jo a satacen nechybí... Může to dělat tedy ten vlnovec, protože krom chybějícího tlaku spalin (díky vlnovci) tomu nerozumím... Díky moc a LOG dohodím až pojedu na garáž... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sirhenrik Vloženo 16. Listopad 2024 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2024 Hoši hoši, tak omlouvám se log jsem neměl chuť ani dělat, prostě myslím si že má ten vlnovec na to vliv a dělá bordel právě on, ale nejde mi do hlavy proč to prostě nejde smazat ty chyba, ještě jsem se s tím nesetkal. Ve středu jdu do servisu tak uvidím.... Jezdit ale asi bez turba nemůžu v nouzaku viďte?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sirhenrik Vloženo 21. Listopad 2024 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2024 Zdravím takže posílám zde údaje z měřených hodnot : 18:18:11 Skupina 068: Částicový filtr (vyfuk. Plyny II) 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 0.0 Částicový filtr hmotnost uhlíku 18:18:11 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:18:11 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 54.9*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:31 Skupina 075: Částicový filtr (vyfuk. Plyny IV) 162.0*C Teplota pred. Turbo 102.0*C Teplota pred. Částicový filtr 90.0 % Částicový filtr zatizeni koeficient 00000000 Stav 4 regenerace 18:19:31 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:31 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 63.0*C Teplota 57.6*C Teplota 10000000 Provozní stav 18:19:00 Skupina 072: Částicový filtr (aditiv) 0.00 proud aditiv Úroveň 0.0 Počet Strokes aditiv cerpadlo 9.82 aditiv spotreba 0.00 aditiv koncentrace 18:19:00 Skupina 074: Částicový filtr (vyfuk. Plyny III) 819 /min Otáčky motoru (G28) 162.0*C Teplota pred. Turbo 3.98 Lambda/hodnota lambdasondy 0.0 mg/str Množství vstřikování Offset 18:19:00 Skupina 065 0.0 % Výkon/klapka 62.1*C Teplota 56.7*C Teplota 10000000 Provozní stav A chyba zde : 1 nalezena chyba: 18434 - filtr pevnych castic rada valcu 1 P2002 - 000 - efektivita na spodni mezi info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 38.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h bez jednotek: 0.0 Pracovní cyklus: 89.6 % bez jednotek: 10.20 Teplota: 27.0*C Čas: 4459.5 s Ještě mi servisák kolega řekl, že pokud bude ucpané dpf tak je to prý problém v motoru, kde uniká olej a nafta a zanáší DPF, každopádně koukne na to prej.... Hadice od DPF jsem prokouknul, žádný únik nebo ucpané nejsou, tak já už nevím čím to je.... Teď dotaz myslíte si, že by mohlo být DPF opravdu vyřazené kvůli tohoto problému s únikem oleje od turba ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.