Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


30 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TDI 103 kW 1 2 3 4 5

    • 103 odpovědí
    • 120,9k zobrazení
  2. Motorový olej

    • 13 odpovědí
    • 11,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 852 zobrazení
  3. Motor cuká a chcípá

    • 1 odpověď
    • 819 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 402 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 924 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 83,6k zobrazení
  4. P0471 - OBDll

    • 1 odpověď
    • 3,5k zobrazení
  5. VAG 16683 + 18434

    • 0 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8,9k zobrazení
  6. Motor, vstřiky, turbo?

    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
  7. Čidlo teploty paliva, chladící kapaliny

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  8. Padá do nouzáku

    • 9 odpovědí
    • 8,6k zobrazení
  9. Rozvody

    • 4 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
  10. Mazání motoru 2.0. BSS

    • 14 odpovědí
    • 16,4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
  11. Problém s výkonem

    • 16 odpovědí
    • 9,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
  12. Těžký start motoru

    • 3 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 31,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia  
    • @Tonda K jsi normální? Ptát se na to samé už ve třech tématech? 
    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
×
×
  • Vytvořit nový...