Srpen 16Srp 16 U fl se start generátorem 1.5tsi dsg stačí párkrát otevřít dveře a nechat svítit ne lampičky, ale ty barevny listy a rozsvítí se displeje. Sice jsem pak nastartoval, ale vyběhnou ti všechny možný závady systémů než si minimálně delší jízdou tu 12V baterku dobiješ…
Srpen 17Srp 17 Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem? U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V. BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
Srpen 18Srp 18 @čudlr - Nikdy se mi to zatim nestalo, a to jsem baterii parkrat cucl docela dost nezavislym topenim pod 12V a pak i zaplym zapalovanim kdyz jsem si s tim hral. Mam tam BT monitor baterie a AGM baterii ale tyhle problemy s chybama jsem nezaznamenal ani u slabsi baterie. Jen chvilkova nedostupnost pri znecisteni nebo zamrznuti. Uvidime az bude baterie slabsi a starsi a nebude tak drzet. Tohle delali starsi modely predfacelift co vim.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.