Jump to content

Octavia IV

Even better, more spacious, safer, more connected and more emotive than ever: with the launch of the fourth generation of its bestseller, ŠKODA has reached new dimensions. 



  • Aktuální příspěvky

    • Japonská automobilka až doposud sázela především na své úspěšné hybridy, ovšem ani ona se elektromobilům, jak se zdá, nevyhne. Na pomoc si přizvala čínskou … Continued Zdroj Zobrazit celý článek
    • Zdravím lidi, r.v. 2014, 2.0TDi, 110 kw, najetých cca 210 tisíc.. asi měsíc mě obtěžuje blikající a zhasínající kontrolka motoru.. motor nepadne do nouzáku, na výkonu to není vůbec poznat, kontrolka blikne během jízdy, dojedu trasu a po dalším nastartováním kontrolka sama zhasne.. poté 3, 4 dny v pohodě a 5 den opět stejný scénář.. u kámoše jsme to napichli na diagnostiku a ukázalo to chybu "snímač prvního válce" (zapomněl jsem vyfotit číslo chyby).. neví někdo co by to mohlo být ? 
    • A není to tím, že u 1.5 TSi DSG má dvojhmotový setrvačník a manuál obyčejný který vibrace méně tlumí? Byl jsem překvapen jaký je to rozdíl, sice 1.6 TDi vs 2.0TDi ale i tak je to dost.
    • Česká legislativa říká, že zimní gumy nesou označení M+S, M.S, M/S nebo MS a že za zimní se považuje též speciální dezén, u něhož je na bočnici pneumatiky vyznačeno označení ET, ML nebo MPT.  Písmena M a S znamenají „mud and snow“, tedy bláto a sníh, o gumy do mrazivého počasí přímo nejde. Na to, kterou pneumatiku lze iniciálami M a S označit, není předpis.  Písmena M+S i ikonka hory s vločkou mohou být na pneumatikách vedle sebe. Zimní pneumatiku ale spolehlivě označuje jen ten druhý symbol.  Na základě dobrovolnosti se přední evropší výrobci pneumatik shodli, že kromě označení MS, které vyžaduje legislativa, budou za účelem lepší orientace zákazníků opatřovat své výrobky emblémem hory se třemi vrcholky a sněhovou vločkou.  Tak takhle to vidí výrobci a zákon... 😎 🤪
×
×
  • Create New...