Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, 

 

co může být alternátoru, který dobíjí i po výměně uhlíků a očištění komutátoru smirkem málo 13,9V a při poklesu z 3000 otáček na otáčky volnoběžné poklesne napětí tak, že někdy motor zhasne. Pak má zas 13,6-13,9V

Očividně pohasne světýlko v autě.

 

Děkuji

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Můžou se ti tam dít dvě věci. Buď je v tahu regulátor a nefunguje jak má a je potřeba ho prověřit jestli dělá co má.  A nebo ta blblější situace a tím je v čoudu diodovej můstek a díky tomu, že je prošvihlá dioda a vlastně alternátor jde do zkratu sám se sebou a až teprve při velkých otáčkách dává jakž takž napětí který popisuješ. Při volnoběhu to nedává nic a je tam napětí totožný jako na baterce. 

Leze z toho takovej dost divnej elektrickej zvuk, jako když běží větrák. Poslední alternátor, kterej sem takhle řešil, měl dokonce viditelný poškození diody. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...