Přejít na obsah

Turbo Vs Dpf 2.0 CR 103kw CFHC


Sojkich1

Doporučené příspěvky

IMG-20250317-WA0000.thumb.jpg.7f85a28896abf02eaa3298458d393417.jpgZdravím všechny,

Auto mě zlobí tím že bliká kontrolka žhavení a ztratím pak výkon s tím že vypustí turbo. To bylo měněno za jiný z jiného auta z důvodu špatné regulace a 2 týdny jsem jezdil. Teď je chyba zpět s "POOAF0O Zaseknutá regulační jednotka turbodmychadla výfukových plynů 1 a P256300 Snímač polohy seřízení tlaku turbopřeplňování, nepravděpodobný signál ".. To našel servis teď. Kde jsem byl na diagnostice jinde jsme se zaměřili na DPF kde hodnoty přes snímač tlaku ukazovaly nad 50hpa na volnoběh, což značí ucpaný filtr. Teď má otázka. 

S čím začít a nejlépe vyřešit? Kluk se snímačem by za to dal ruku do ohně. Servis zase že turbo. 

Chci investovat do opravy jen aby nebylo zbytečné měnit či řešit oba komponenty když možná dpf dává turbu najevo že je ucpaný a proto by turbo házelo chybu. 

Děkuji 

Editováno: , autor: Sojkich1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...