Jump to content

Zicar

Uživatel
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Zicar

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.
  2. Ahoj všichni,tak termostat vyměnen teplota se podle diag drží na 87 st.Samozřejmně se ještě přidalo dobíjení tak při jedné práci rovnou výměna alternatoru a nová volnoběžka.Auto dobíjí teplota se drží.Proběhla jednou úspěšně regenerace za jízdy,ale rozsvítila se kontrolka motoru.Po načtení lamda sonda(řada válcu 1-sonda 1 signál příliš vysoký).Závada smazana po ujetí cca 50 km opět.Takže se lamda objednala a dneska ji zkusim vyměnit a uvidime co bude dál.
  3. chybu to psalo dlouha regenerace.Ale podle me to prerusuje porad nizka teplota kdyz me to padne na 60 stupnu.Ted jsem odjel na 14 dnu takze zacnu termostatem a pak dam vedet a uvidime co dal.
  4. To nevim,videl jsem pouze protokol o vycisteni kde byly hodnoty pred a po.Dneska jsem to byl projet pres VCDS jsem dal regeneraci za jizdy.Vse se spustilo z auta se kouriloale zase me klesla teplota na 67stupnu a nedokoncilo se to.Proste jsem se pres 80stupnu nedostal.Tak nevim jestli to muze bejt opravdu termostat nebo neco spolecnyho s EGR ventilem ?
  5. Ahoj a zdravim vsechny klubaky. Kamarad je majitel Yetiho a pozadal me jestli bych nemohl vznest dotaz tady na foru a popsat jeho situaci. Takze zacnem hezky poporade.Auto jezdilo vzdy pouze kratke trasy.Najednou se rozsvitil filtr DPF jelikoz s autem jezdily rodice kamarada odvezly auto do servisu kde zjistily ucpany filtr DPF.Tam rodicum bylo receno ze je to na novy filtr.Rodice s autem odjely a auto prijelo ke me kde jsem po napojeni na diag zjistil ze jsou nefunkcni zahvice na 2 valcich.Po otevreni kapoty se dokonce zjistilo ze nebyly ani zapojeny(svuj nazor dal na zminovany servis radsi psat nebudu).Svicky se zapojily a zkusila se provest regenerace na miste.Ta probehla 2x uspesne.Auto odjelo a po cca 200 km se opet filtr rozsvitil.Tentokrat byla chyba na diagu ze regenerace probihala moc dlouho a neuspesne.Opet jsem pustil servisni regeneraci na miste.Vse ok.Pro jistotu jsem vyvolal i regeneraci za jizdy a jel auto projet.Taky vse probehlo bez problemu.Auto si kamarad odvezl a opet po cca 300 km zse filtr.Rikam ok asi uz je ucpanej a my to doma uz neudelame.Auto jsem odvezl do Prahy na vycisteni.Vse probehlo bez problemu.Dostaly jsme protokol ze je vse ok.Tak jsem auto dovezl domu,kamarad odjel a po 4 dnech me opet vola ze uz mu to zase sviti.Filtr dpf blika zhaveni a auto v nouzaku. Kdyz jsem s autem jel vsimnul jsem si ze mu dost kolisa teplota.Jednou je 90 pak spadne pod 70 na dalnici kdyz jsem zastavil v zacpe dokonce az na 40.Rikam si aha kdyz neni dostatecna teplota tak se asi regenerace taky nespusti ale to je moje myslenka potreboval bych ji spis od vas potvrdit a musel bych asi nejdriv resit termostat.Pak je dalsi otazka jestli to nedela treba EGR ?ze by zustaval otevreny ?Nedokazete poradit jak ve VCDS overit jeho spravnou funkci ?Kamarad je celkem zoufalej auto se 4x4 si velice chvalil ale po techto problemech a hlavne financni narocnosti na opravy uz mu nedokaze prijit ani na jmeno.Dekuji Lukas
  6. Ahoj chtěl jsem se jen zeptat jak jsi dopadl pri vyměne ?Kamarad ma asi taky problem s termostatem.Auto se v jeden okamzik ohreje na 90 stupnu pak zase teplota spadne treba na 70 a kdyz jsme staly v kolone tak az na 40 stupnu a to jsme predtim jely cca 90 km uz.On ma neustale problem s regeneraci DPF, filtr byl ve firme vycisten a po 100 km opet regenerace ktera se nedokonci a auto spadne do nouzaku.Nekde jsem cetl ze auto musi mit minimalne 70 stupnu aby probehla uspesne ale kdyz mu to tak kolisa tak bude asi nutna vymena.Je to jak zacarovanej kruh.A mam pak obavy i o EGR ventil.
  7. Tak uz se na tom pracuje,tak uvidime.Odeslal jsem dotaz na vsechny ty funkce ale zatim bez bez odpovedi.
  8. Tak urcite ano.Ja sam nemam problem se zapojit do testovani,ale nevim jak a co je potreba a nechci nikoho dostat do problemu.Proto me napadlo pouze preposlat log a dotycnej by ho pouze preposlal.Zadna velka prace si myslim.Samozrejmne kdyz me tester dovoli zaslat log rovnou knim a v pripade dotazu od firmy se muzu odkazat jeho jmeno tak je reseni jeste jednodussi ale nechci delat neco co dotycny nevi.Sam tady psal at se na nic neprijde.Tak pokouset to fakt nechci.
  9. ja jsem myslel jestli treba nejde ten muj log zaslat jim treba mejlem.Aby oni svym jmenem a svym uctem mohli odeslat ten log ?
  10. a to neni v tom logu videt ta verze kterou to testujes ?Nevim jaka je oficialni verze a kterou ma clovek prizat :-) jak rikam nechci neco riskovat.Pockam jestli se nevyjadri sk0d@ ale dekuji za radu jak to vyresit
  11. no to je hezky ale nechci aby se neco provalilo,to radsi pockam na instrukce od nekoho kdo je oficialne v testovacim teamu :-)
  12. Tak nainstalovana verze 24 a pro me zadna zmena :-( protoceni rucicek volba vubec neni,moznost dotankovani paliva taky ne tak ja uz nevim kde muze byt chyba :-(
×
×
  • Create New...