Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim. Řeším problém.
Studený start od venkovní teploty cca 12 stupně a výš.
Nastartují - otáčky na 1100 a jemné hučení a pulsování otáček.
Pak otáčky spadnou na 700 a vypada to jako by chtěl ten motor kleknout a poté se to ustálí.
Nevite po čem bych měl jít?
Nedělá to úplně pokaždé.

Vloženo (editace)

1.2 TSI už bude mít něco najeto.

Upřímně, na tvém místě bych se do ničeho radikálního nepouštěl – stejně se nejspíš netrefíš.

Může jít o kombinaci několika drobnějších závad způsobených stářím vozu. Třeba těsnění na vstřikovačích, samotné vstřiky, palivové čerpadlo, karbonové usazeniny na sacích ventilech, případně lambda sondy.

Nechal bych závadu nejprve víc rozvinout. Jinak budeš akorát vyhazovat peníze a ztrácet čas.

U starších aut je často lepší se s drobnými problémy smířit. Auto už prostě není nové a ne všechno má smysl hned řešit.

Ani kdybys dělal kompletní revitalizaci motoru tak už nemusíš dosáhnout stavu nového motoru které vyjelo z fabriky.

Editováno: , autor: LosDavos
Vloženo

Mozno by som skusil pozriet na hadicku odvetravania nadrze. Ked otvoris kapotu, pohladom na lavej strane ide taka vrubkovana plastova trubka pri expanznej nadrzke vody. Obcas zvykne prasknut a moze to tahat falosny vzduch.

Znamemu sa to na 1.4 tsi velmi podobne prejavovalo, diagnostika bez zavad. 

Samozrejme, nemusi to byt tvoj problem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...