Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    41 témat v tomto fóru

      • 83 odpovědí
      • 14 367 zobrazení
    1. Výběr motoru

      • 80 odpovědí
      • 18 862 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 787 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 45 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 1 812 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 156 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 500 zobrazení
      • 22 odpovědí
      • 1 976 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 2 160 zobrazení
    2. Olej do DSG

      • 2 odpovědi
      • 1 938 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 3 025 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 1 784 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 115 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 017 zobrazení
    3. DPF

      • 29 odpovědí
      • 7 603 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 755 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 417 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 149 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 1 822 zobrazení
    4. 1.8 TSI vs 1.4 TSI

      • 62 odpovědí
      • 31 466 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 4 531 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 212 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 960 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 2 944 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 358 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • I ~100% lze dosáhnout, bez vyvaření, přeci jen saturace, či jak se této fázi říká, trvá několik hodin a je nejdelší nabíjecí fáze. Jinak jde o ukazatel aktuálního napětí, které je vidět na nabíječce , což je předpokládám napětí, které jde z nabíječky do baterie. Když je baterie připojena ve voze, napětí nejde přes 12.8V, přitom AGM se mají nabíjet vyšším... Když zapojená není, končí nabíjení na 14.8V  Jaký je nabíjecí proud, či zda-li se liší, to jsem neověřoval.    Jinak jde o Ultimate Speed ULGD 3.8 A1
      • Je třeba rozlisovat napeti na prazdno (svorkove napeti po 24 hodinách po skonceni nabíjecího cyklu) a nabijeci napeti (resp. maximalni napeti pouzitelne k nabiti baterie). Napeti na prazdno u plne nabite baterie při cca 20° C je zhruba 12.6-12.8V. Velikost maximalniho nabíjecího napeti je zavisla na teplote, ale udava se zpravidla jako 2.4-2.47V na jeden clanek tj. 14.4-14.82V na sesti-clankovou baterii. Při překroceni tohoto napeti dochazi ke zplynovani - dochází k rozkladu vody na kyslík a vodík. Lajcky receno akumulátor začne varit. Tento jev je samozrejme u zapouzdrene baterie nezadouci. U starsich zaplavenych baterii s vicky to nebyl az takovy problém, protože odparenou vodu bylo možno snadno dolit. Navíc jako indikator dobiti bylo možno zmerit hustotu elektrolytu. To u modernich baterii mozne není. Nizsi nabijeci napeti jiste není na zavadu, ale jen prodluzuje celkovou dobu nabijeni. @Shaarky Napeti 12.8V i při pripojene nabijecce, se mi zda ale az prilis male. Zkusil bych do serie s nabíječkou pripojit ampérmetr a zmerit jaky proud nabíječka dava. Zpravidla se udava, ze pro hlavni fazi nabijeni se pouziva proud o velikosti 0.1-0.3 jmenovite kapacity baterie tj. pro 72Ah baterii cca 7.2-21.6A. Levne nabíječky zpravidla dosahuji maximálního proudu 5-7A (vyjimecne 10A). Zalezi samozrejme na typu nabíječky, ale v pripade 12.8V ocekavam, ze dobijeci proud bude minimalni. O jakou nabíječku se jedna?
      • Jak vysoko vám svítí  světla pokud jedete za druhou Octavií ( uvádím Octávii protože má SPZ v určité výšce oproti jiným autům ) v běžné vzdálenosti v provozu? Mě svítí pod SPZ, což považuji stále za krátký dosvit.
      • Pro 17 je hroznej problém najít fakt hezky kola taky to řeším originál jsem nechal na zimaky a musím sehnat na léto nějaký fakt hezky kola a můžu použít právě jen 17ky 
    ×