39 topics v tomto fóru

      • 45 odpovědí
      • 10 705 zobrazení
    1. Výběr motoru

      • 61 odpovědí
      • 14 793 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 337 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 256 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 284 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 161 zobrazení
    2. Olej do DSG

      • 2 odpovědi
      • 1 234 zobrazení
      • 24 odpovědí
      • 1 504 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 623 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 497 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 279 zobrazení
    3. DPF

      • 29 odpovědí
      • 5 996 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 260 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 527 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 510 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 807 zobrazení
    4. 1.8 TSI vs 1.4 TSI

      • 62 odpovědí
      • 27 621 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 572 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 3 004 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 666 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 347 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 690 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 1 841 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 2 468 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 211 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • kto porovnáva origo dážnik z SII s tým z SIII ich asi nikdy nevidel ani v ruke nemal   v SII je krásny dáždnik kvalitný , kožená rukoväť , chromový krúžok a logo   ten v SIII je hrdzavejúci rozpadajúci sa šmejd za doslova tri koruny z číny , jediné čo je na ňom iné oproti dáždniku z tržnice je znak škoda
      • ked som menil soft z noxu na 9970 tak prvu regeneraciu spravilo po cca 1000km druhu okolo 850km a odvtedy vzdy na chlp po 750km 
      • Taktiež som sa s týmto nestretol, a to sa občas poriadne kúrilo v lete a v pohode.   Skús to reklamovať kľudne môže byť aj nejaká hardwarová chyba, že to prehriatie už nezvláda.
      • Proč? Vždyť podvozky na Octaviích jsou bezchybné a vydrží 3 miliony kilometrů jak nic.
      • Ahojte. Superb 2, 09, CR, 250tis. DSG. 125kW (chip), CBBB. Pri zohriatom motore kolísanie otáčok cca 1dielik na otáčkomeri. Na motore to nepočuť. Pri studenom motore ručička ako prilepená. Žiadny inýproblém som neregistroval. Možno iba slabé syčanie pri pridaní plynu. Otáčky kolíšu pri studenom motore keď sa má spustiť regenerácia DPF. Ale tu to kolísanie počujem aj na motore. Ale ako náhle sa motor zohreje a spustí sa regenerácia všetko je ok. DPF regeneruje pravidelne po 650 až 700 km. Ďakujem za rady. Ivan. 20180527_114635.mp4