36 topics v tomto fóru

    • 43 odpovědí
    • 10 033 zobrazení
  1. Výběr motoru

    • 59 odpovědí
    • 14 081 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3 233 zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 1 249 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 469 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 404 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 133 zobrazení
  2. DPF

    • 29 odpovědí
    • 5 643 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 144 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 383 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 364 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 626 zobrazení
  3. 1.8 TSI vs 1.4 TSI

    • 62 odpovědí
    • 26 903 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 435 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 2 832 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 562 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1 210 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 505 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 737 zobrazení
  4. Olej do DSG

    • 1 odpověď
    • 1 004 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2 291 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2 047 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 272 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1 113 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2 387 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky, akorát já mám před FL o2 i před FL sedačky, bude to stejný? A to propojení B397 a B406. Jak zjistím který vodič to bude ve svazku to bude?
    • Ahoj ,vyzkoušel jsem obě a nechal jsem 12.0 V. Zatím moc dalších věcí na přizpůsobení tam není. Mám tam chybu - Steering Wheel  291104, vymažu a objeví se znova. Nevíte někdo co to znamená, díky.
    • Ahoj, čtu článek ohledně kontroly podvozku. Je zde toto: Podvozek: Vezměte za tyčky řízení a zatahejte za ně, neměly by mít žádnou vůli. Když je auto na zvedáku, chyťte rukama kola napřed na devíti a třech hodinách, pak na dvanácti a šesti a zkuste s nimi zakývat, ani zde nesmí být vůle   Co se myslí tou zminovanou vulí? Jako že se vším musí jít volne pohnout?   Brzdy: Hledejte známky nerovnoměrného opotřebovávání, které může ukazovat na nesprávně fungující třmen. Je-li vnitřní strana kotouče ojetá víc než vnější, jsou zatuhlé tyčinky   Jak poznám špatný brzdový kotouč. Jakou by měl mít šířku, co by na něm nemělo být-rýhy apod.? Jak moc na něm může být koroze?    Dekuji za radu nekoho znaleho.    
    • No pokud to chces na vytazeni klice, tak veskere informace mas. Proste se napojit na spinacku a pres tranzistor spinat rele, ktere teprve pripoji to tve zarizeni. Dalsi moznost je napojit se na CAN a tu informaci cist z tama, coz je ale mnohem slozitejsi, takze je nesmysl o tom vubec premyslet.   Proc to vubec mas zapinatelne tim tlacitkem, kdyz to s vytazenym klickem stejne nepujde zapnout? Nebylo by jednodussi mit to bezdratove nabijeni aktivni vzdy pri zapnutem zapalovani? 
    • To je dira na chladic nafty. Proc jsi nekoupil zase kryt bez diry?