Publikováno Červen 24Čer 24 Nemuzu si pomoci, ale oproti S3 se nemohu zbavit pocitu, ze hluk od podvozku je u S4 vyssi. Nejedna se jenom problem s DCC tlumici (na ten se budu ptat v servise, nicmene pochybuji, ze s tim skodovka nekdy neco udela), ale mam pocit ze i hluk od pneumatik je hodne slyset. Chtel jsem se zeptat zda ma nekdo z Vas zkusenost s vytlumenim podbehu u firem jako AHIFI nebo podobnych. Jak moc se znizila hlucnost? Jak se zarukou? Co kila navic atd. Dekuji
Červen 24Čer 24 nenapsal jsi co máš za vůz, nejspíš bude rozdíl ve výbavě, už třeba proto, že vozy do 110 kW výkonu nemají slibovanou hliníkovou nápravnici, tu mají jen vyšší výbavy... těch rozdílů bude povícero... já jsem měl S3 FL L&K 140 kW na 19" kolech a nyní mám S4 L&K 142 kW a 19" kolech a nějak ten pocit jako ty nemám...
Červen 24Čer 24 Několik SUP4 odhlučněných u nás už jezdí. Bohužel neznám nikoho z mého okolí. Vzhledem k tomu, že komplet odhlučnění je cca 75-90 kg podle vozu (kapota, mezimotor, dveře, podlaha, střecha, kufr, páté dveře, podběhy vpředu i vzadu) tak ty podběhy budou asi zanedbatelné. ZÁRUKA - NETUŠÍM, úprava cca. o 4 dB což je pocitově cca. o 30%.. Trochu jsem si taky pohrával s myšlenkou odhlučnit kufr + zadní podběhy , ty zvuky od zadní nápravy prostě jsou takový jaký jsou (DCC+ apod.) Upraveno Červen 24Čer 24 od Sup4KV
Červen 27Čer 27 Autor Mam liftback l&k 195kW. S3 jsem mel naftu 140kW. V nizkych rychlostech je to v pohode. Clovek ani nevi , ze je tam motor. Slyset je teda podvozek. 130 a vys se mi zda, ze hrozne huci gumy. Strasne zalezi na povrchu vozovky. Nevim, mozna v to v te nafte nebylo tak slyset, ted ale od podvozku vnimam hluk vice.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.