Přejít na obsah

Petr Svetr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    182
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Petr Svetr

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • One Year In
  • Conversation Starter Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

38

Popularita

  1. Tak můj Kamiq konečně zkompletován a potvrzeno, že opravdu chyběly Matrix světla, teď se čeká na kamión a expedici k prodejci.
  2. Ano, měl by mít na rozdíl od S III
  3. to by mě také zajímalo, protože S IV má 2,0+
  4. Dnes jsem viděl naživo interiér dvou L&K a oba měly na pravé straně volantu záslepku, prý to tak budou mít všechny, ovládání a nastavování je trochu pozměněno. Zde je to vidět že tam nic není: Jinak interiér hodně velké zklamání oproti S III FL. Měl jsem spadeno na hnědý interiér, naživo děs ta barva + hnusně šedé sloupky a střecha na místo béžové. Zadní boční airbagy černé, na místo hnědých jako v S III FL. Celkově to nějak barevné nesedí. Černý interiér je mnohem hezčí a díky kombinaci barev v pohodě i když by se hodila černá střecha jako měl alternativně S III FL. Výplně dveří o třídu horší než S III FL, dřevěná lišta a absence prošití madla, jako by z devadesátých let, nemluvě absenci chromového zakončení madla,takova blbost a dveře zevnitř vypadaly suorově. Výškový reproduktor přesunut na A sloupek, no nemyslím si, že je to pro kvalitu poslechu pozitivnějši, stejně jako woofer v rezervě. Absence schránky před řidičem u spínače světel mě dostala, stejně jako absence schránky na brýle. Místo ní tato zhovadilost v loketce: Kde jsou ty simply vychytávky? Totálně zmizelo chlazení v loketce i v torpédu před spolujezdcem. Otevírání kufru na dveřích divné, ale mají to tak i jiné Škodovky, tedy asi OK, spíš budou chybět jiná tlačítka, jako třeba nezávislého topení, parkovacího asistenta, no myslím si že i když půjdou dát do lišty rychle volby na horní hraně displeje, budou nám konzervám na středové konzole chybět všechny co tam máme a používáme, už vidím první vjezd do automatické myčky s pojezdem, jak hledám Autohold a jak hledám ve zhoršených podmínky h vypnutí protiprokluzový. Alespoň že jdou jízdní režimy nastavit na prostřední smart dials. Bohužel přetrvává hnus, že po zapnutí zapalování se z legislativních důvodů automaticky zvolí jízdní režim Normál. Mám obavu, že už ani Strakonice nepomohou. Abych jen nekritizoval, virtual kokpit pod kapličkou je o zvyku, není to tak zlé, když za tím člověk sedí, grafika pěkná, jen trochu moc kontrolek a popravdě dost zcela nových kontrolek. Head up displej je paráda, páčka vlevo i volič DSG v pohodě a o zvyku, sedadla nemají chybu, easy entry je i na sedadle spolujezdce. Jinak z venku žádný úžas, spíš nenápadné auto, oproti SIII FL, jen ta díra v klice je děs, no alespoň nedali radar do nárazníku jako u Kodiaqu. Ještě co jsem si vzpomněl, co mě nenadchlo, a to je malý nehezký, rádoby moderní lesklý klíček à la O IV. Asi doplněk k hnusné díře v klice, ale asi velká unifikace, tak škaredé to ma i Q5ka. Nicméně zajímavé zjištění, nouzové startování není na tlačítku startování, ale v držáku na nápoje, kde je veliký symbol klíčku.
  5. No to jsem zvědav, asi nějaký model bez výbavy, která chybí. Dej info jakou máš výbavu @HerrSchlank
  6. No ja mám objednáno MC v podstatě v plné výbavě, takže kdoví co všechno jim chybí, každopádně škodovka prý dala příslib že do konce dubna bude vše vyexpedované. Každopádně prodejce má na salóně auto s Matrix světly od února a není to FE.
  7. Je tu ještě někdo další kdo čeká na již vyrobeného Kamiqa? Můj vyroben 6.2.2024 a stále je nekomplet.
  8. Už se to probíralo od úplně prvních špionážních fotek interiéru, zde naforu i ve sdělovacích prostředcích. Nevím co chceš víc slyšet Emile.
  9. Už to přestávám chápat, a dávat. Tak prý Škodovka všechny již vyrobené nekompletní Kamiqy dodá zákazníkům do konce dubna. Takže naše auto bude někde stat skoro tri měsíce, ano v porovnání s prvními O IV je to chvilka, ale měl jsem pocit že už se poučili. Jinak problém s LED Matrix bude nejspíš díky změně dodavatele, na místo Helly je vyvinula a vyrábí jedna poměrně méně známa firma na Slovensku. Dnes jsem viděl FL na prodejně poprvé na živo. Auto mělo i LED Matrix a musím říct, že na živo to auto vypadá hodně dobře. Zepředu i zezadu je optický robustnější a dospělejší. Přední větší světla i zadní nahoru zvednuté konce odrazek (z toho jsem největší obavy) úplně v pohodě, nicméně auto bylo v tmavé barvě s panorámou a černým A sloupkem a lemem střechy.
  10. Trochu to motaš, čekání na nedodělek a virtualnizpedál je jedno a to samé a jak jsem psal, od roku 1997 kupují cca co tří roky nové Škodovky, vždy hned na začátku výroby modelu či FL,mnohdy jako předváděcí a nikdy jsem problémy nezažil. Vždy auto bylo v termínu nebo i dřív, stejně i nyní, už v říjnu, kdy se objednával mělo odhad výroby 6. až 8. KT a vyrobeno bylo v 6. KT, bohužel jako N.
  11. Nemyslím si že je to pravidlo, máme doma už několikáté auto od prvopočátku výroby a nikdy jsem tyto problémy neměl a s FL už vůbec ne. Ano, je pravda, že jsem přeskočil od prvopočátku problémovou O IV, nikoli však z důvodu toho, že bych už dopředu obával, co toho vyleze. Naopak pro mne mnohem horší a k naštvaní byla situace loni, kdy jsme v únoru přebírali osekaného Kamiqa, kdy nebyly chipy a kde co dalšího, kdy bylo plno věcí na autě v restrikcích. A co si budeme povídat, virtuální pedál není věc, bez které by se nedalo nějaký čas fungovat. Nevěřím tomu, že ho někdo používá denně. Já jestli ho použiji při otevření kufru 3× do měsíce, tak je to moc. Při zavírání tak max. 1× za měsíc a půl. Každopádně mě spíš štve to čekání, naše auto bylo vyrobeno přesně před měsícem a dodání kdo ví kdy a to jsme už skončený operák vrátili. Do Kaniqa budeme ještě nechávat montovat webasto, takže zase nějaký čas. No to už bude nejspíš po zimě docela a topení nebude třeba. Ach jo.
  12. Tak už bylo příznané, kde je hlavní zakopaný pes, je to virtuální pedál. Objednaná a vyrobena auta s virtuálním pedálem by měla být postupně expedována s deaktivivanym pedálem s tím, že až bude k dispozici nový sw, budou svolávána a virtuální pedál bude po aktualizaci přizpůsobeného sw na autech znovu aktivován. Takže ta auta, co jsou už u prodejců jsou auta bez objednaného virtuálního pedálu. A jak se dívám, včera vyšel nový ceník a Kamiq už nemá v paketu City Premium virtuální pedál. Údajně by tam měl být, ale bude aktivován následně, proto ho neuvádějí.
  13. tím bych si nebyl tak jist, když OCU jednotka používá nejspíš stejnou anténu jako je v dobíjecí přehrádce, možné je všechno OCU jednotka je podle ETKy pod palubní deskou
  14. Nikdo neví, po opravdu velkém šťourání na všechny možné strany mi bylo řečeno, že doufají, že auta která jsou vyrobena, ale nekompletní, tak že budou k expedici do konce března. Pozor, nejedná se jen o světla, chybí některým Kamikům i nárazníky, nějaké lišty v interiéru a některá kola. Není to tedy jen o matrixech.
  15. a co zápis do TP a OTP? to dovedou také?
×
×
  • Vytvořit nový...