Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Kámoš se vrátil z ameriky a říkal, že v USA jezdí na 87,91,93 oktanů.. To lejou do jejich aut i do lepších. Proč né taky 95 oktanů(tak zřejmě taky bude) ale říkal, že zásadně nízkooktanové. Proč ty řídící jednotky u nás taky nejsou na takový benzín..... :unsure:

Podle me jsou asi dve zasadni moznosti.Za prve kvuli emisim(V Ameru na to dost kaslou) a za druhe,ze ty jejich sesti az osmy valce nepatri zrovna mezi moderni motory.Je to tezka kovarina,velky objem,zdvihy.U aut pro americky trh(myslim ted od evropskych a asijskych automobilek) jsou zmenene ridici jednotky,takze na tenhle benzin to pak jede v pohode bez klepani a detonaci(ale trochu min;-))..Vi o tom nekdo vic?

Vetsinou to 87,89 a jeden premiovy (91,92) ktery je treba u shellu ozvacovan jako v-power.

  • Autor

Tak ono jezdit na 91 nemusí bejt v ceně špatný, ale čekal jsem, že tam budou mít lepší benzíny. docela jsem čuměl

Hlavní problém je ten, že jejich oktany jsou jiný - jsou měřený jiným způsobem. 87, 91, 93 odpovídá evropským 91, 95 ,98.

  • Autor
Hlavní problém je ten, že jejich oktany jsou jiný - jsou měřený jiným způsobem. 87, 91, 93 odpovídá evropským 91, 95 ,98.

Jde o to jestli to tak opravdu je..... ale klidně bych tomu věřil, mají míle tak proč né jinej pohled na oktany, ale stejně je to divný

Oktanové číslo

Nejvíce důležitá charakteristika benzínu je jeho oktanové číslo, který je míra jak odolného benzínu je k předčasné detonaci, která způsobí klepání. To je změřeno příbuzný se směsicí 2, 2, 4-trimethylpentane (izomer oktana) a n-heptane. An 87-benzín oktana má stejný zaklepat na odpor jako směsice 87 % isooctane a 13 % n-heptane. Systém oktanového čísla byl vyvinut lékárnou Russell Marker.

[upravit překlad]

Obsah energie

Benzín obsahuje asi 32 megajoules na litr (MJ/l) nebo 131MJ/americký galon.

Volumetrická hustota energie některých paliv se vyrovnala benzínu:

Typ paliva MJ/L BTU /holka skřítka BTU/americká holka Oktan výzkumu

počítat (Rona)

Nafta 40.9 176,000 147,000 25 (nicméně, nafta není používána v benzínovém motoru tak jeho minimu oktanové číslo není záležitost)

Benzín 32.0 150,000 125,000 91 – 98

Gasohol (10 % ethylalkohol + 90 % benzín) 28.06 145,200 120,900 93/94

LPG 22.16 114,660 95,475 115

Ethanol 19.59 101,360 84,400 129

Methanol 14.57 75,420 62,800 123

Vysoké oktanové palivo takový jak LPG má nižší energetický obsah než nižší oktanový benzín, končit celkově nižším výstupním výkonem u pravidelného kompresního poměru motor dosáhl na benzínu. Nicméně, s motorem laděným k použití LPG (ie. přes vyšší kompresní poměry takový jak 12: 1 místo toho 8: 1), tento nižší výstupní výkon může být přemožen. Toto je protože vyšší-oktanová paliva počítají s vyšším kompresním poměrem - toto znamená méně prostoru ve válci na jeho mrtvici spalování, od této doby vyšší válcová teplota, která zlepší efektivitu podle Carnot je teorém, spolu s méně zbytečnými uhlovodíky (proto méně znečištění a promarněné energie), přinášet vyšší hladiny výkonu spojené s méně znečištěním celkový protože lepší výkonnosti.

Hlavní důvod pro nižší energetický obsah (na litr) LPG v srovnání s benzínem je že to má nižší hustotu. Obsah energie na kilogram je vyšší než pro benzín (vyšší vodík k poměru uhlíku).

Různé státy mají nějakou změnu v čem Ron (zkoumá oktanové číslo) je standard pro benzín nebo benzín. Ve V. Británii, obyčejný pravidelný bezolovnatý benzín je 91 Ron (ne obyčejně dostupný), prémiový bezolovnatý benzín je vždy 95 Ron, a výborný bezolovnatý benzín je obvykle 97-98 Ron. V USA, oktanová čísla v palivech mohou měnit se mezitím 86-87 AKI (91-92 Ron) pro pravidelný, přes 89-90 (94-95) pro střední-klasifikovat (evropskou prémii), nahoru k 90-94 (Ron 95-99) pro bezolovnatý benzín prémie nebo E10 (výborný v Evropě)

Oktanové číslo

Nejvíce důležitá charakteristika benzínu je jeho oktanové číslo, který je míra jak odolného benzínu je k předčasné detonaci, která způsobí klepání. To je změřeno příbuzný se směsicí 2, 2, 4-trimethylpentane (izomer oktana) a n-heptane. An 87-benzín oktana má stejný zaklepat na odpor jako směsice 87 % isooctane a 13 % n-heptane. Systém oktanového čísla byl vyvinut lékárnou Russell Marker.

[upravit překlad]

Obsah energie

Benzín obsahuje asi 32 megajoules na litr (MJ/l) nebo 131MJ/americký galon.

Volumetrická hustota energie některých paliv se vyrovnala benzínu:

Typ paliva MJ/L BTU /holka skřítka BTU/americká holka Oktan výzkumu

počítat (Rona)

Nafta 40.9 176,000 147,000 25 (nicméně, nafta není používána v benzínovém motoru tak jeho minimu oktanové číslo není záležitost)

Benzín 32.0 150,000 125,000 91 – 98

Gasohol (10 % ethylalkohol + 90 % benzín) 28.06 145,200 120,900 93/94

LPG 22.16 114,660 95,475 115

Ethanol 19.59 101,360 84,400 129

Methanol 14.57 75,420 62,800 123

Vysoké oktanové palivo takový jak LPG má nižší energetický obsah než nižší oktanový benzín, končit celkově nižším výstupním výkonem u pravidelného kompresního poměru motor dosáhl na benzínu. Nicméně, s motorem laděným k použití LPG (ie. přes vyšší kompresní poměry takový jak 12: 1 místo toho 8: 1), tento nižší výstupní výkon může být přemožen. Toto je protože vyšší-oktanová paliva počítají s vyšším kompresním poměrem - toto znamená méně prostoru ve válci na jeho mrtvici spalování, od této doby vyšší válcová teplota, která zlepší efektivitu podle Carnot je teorém, spolu s méně zbytečnými uhlovodíky (proto méně znečištění a promarněné energie), přinášet vyšší hladiny výkonu spojené s méně znečištěním celkový protože lepší výkonnosti.

Hlavní důvod pro nižší energetický obsah (na litr) LPG v srovnání s benzínem je že to má nižší hustotu. Obsah energie na kilogram je vyšší než pro benzín (vyšší vodík k poměru uhlíku).

Různé státy mají nějakou změnu v čem Ron (zkoumá oktanové číslo) je standard pro benzín nebo benzín. Ve V. Británii, obyčejný pravidelný bezolovnatý benzín je 91 Ron (ne obyčejně dostupný), prémiový bezolovnatý benzín je vždy 95 Ron, a výborný bezolovnatý benzín je obvykle 97-98 Ron. V USA, oktanová čísla v palivech mohou měnit se mezitím 86-87 AKI (91-92 Ron) pro pravidelný, přes 89-90 (94-95) pro střední-klasifikovat (evropskou prémii), nahoru k 90-94 (Ron 95-99) pro bezolovnatý benzín prémie nebo E10 (výborný v Evropě)

to je ale mluva, to mas ze sve hlavy vsechno?? ja ziram!!! :o:D:D

Neblazni - copy - paste ;)

Neblazni - copy - paste ;)

:p

Neblazni - copy - paste  ;)

:p

;):palec2:

  • Autor

Takže v konečnej fázi je to jak? Že ta jejich 91 je jako u nás 91 nebo je u nich 91 jako u nás 95?

USA EU

87 = 91

91 = 95

93 = 98.

Upraveno od MichalJ

  • Autor
USA EU

87 = 91

91 = 95

93 = 98.

Paráda. díkes -_-

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.