century Vloženo 26. Únor 2007 Sdílet Vloženo 26. Únor 2007 Kámoš se vrátil z ameriky a říkal, že v USA jezdí na 87,91,93 oktanů.. To lejou do jejich aut i do lepších. Proč né taky 95 oktanů(tak zřejmě taky bude) ale říkal, že zásadně nízkooktanové. Proč ty řídící jednotky u nás taky nejsou na takový benzín..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicouncz Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Podle me jsou asi dve zasadni moznosti.Za prve kvuli emisim(V Ameru na to dost kaslou) a za druhe,ze ty jejich sesti az osmy valce nepatri zrovna mezi moderni motory.Je to tezka kovarina,velky objem,zdvihy.U aut pro americky trh(myslim ted od evropskych a asijskych automobilek) jsou zmenene ridici jednotky,takze na tenhle benzin to pak jede v pohode bez klepani a detonaci(ale trochu min;-))..Vi o tom nekdo vic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iceman Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Vetsinou to 87,89 a jeden premiovy (91,92) ktery je treba u shellu ozvacovan jako v-power. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 27. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Tak ono jezdit na 91 nemusí bejt v ceně špatný, ale čekal jsem, že tam budou mít lepší benzíny. docela jsem čuměl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Hlavní problém je ten, že jejich oktany jsou jiný - jsou měřený jiným způsobem. 87, 91, 93 odpovídá evropským 91, 95 ,98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 27. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Hlavní problém je ten, že jejich oktany jsou jiný - jsou měřený jiným způsobem. 87, 91, 93 odpovídá evropským 91, 95 ,98. Jde o to jestli to tak opravdu je..... ale klidně bych tomu věřil, mají míle tak proč né jinej pohled na oktany, ale stejně je to divný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Oktanové číslo Nejvíce důležitá charakteristika benzínu je jeho oktanové číslo, který je míra jak odolného benzínu je k předčasné detonaci, která způsobí klepání. To je změřeno příbuzný se směsicí 2, 2, 4-trimethylpentane (izomer oktana) a n-heptane. An 87-benzín oktana má stejný zaklepat na odpor jako směsice 87 % isooctane a 13 % n-heptane. Systém oktanového čísla byl vyvinut lékárnou Russell Marker. [upravit překlad] Obsah energie Benzín obsahuje asi 32 megajoules na litr (MJ/l) nebo 131MJ/americký galon. Volumetrická hustota energie některých paliv se vyrovnala benzínu: Typ paliva MJ/L BTU /holka skřítka BTU/americká holka Oktan výzkumu počítat (Rona) Nafta 40.9 176,000 147,000 25 (nicméně, nafta není používána v benzínovém motoru tak jeho minimu oktanové číslo není záležitost) Benzín 32.0 150,000 125,000 91 – 98 Gasohol (10 % ethylalkohol + 90 % benzín) 28.06 145,200 120,900 93/94 LPG 22.16 114,660 95,475 115 Ethanol 19.59 101,360 84,400 129 Methanol 14.57 75,420 62,800 123 Vysoké oktanové palivo takový jak LPG má nižší energetický obsah než nižší oktanový benzín, končit celkově nižším výstupním výkonem u pravidelného kompresního poměru motor dosáhl na benzínu. Nicméně, s motorem laděným k použití LPG (ie. přes vyšší kompresní poměry takový jak 12: 1 místo toho 8: 1), tento nižší výstupní výkon může být přemožen. Toto je protože vyšší-oktanová paliva počítají s vyšším kompresním poměrem - toto znamená méně prostoru ve válci na jeho mrtvici spalování, od této doby vyšší válcová teplota, která zlepší efektivitu podle Carnot je teorém, spolu s méně zbytečnými uhlovodíky (proto méně znečištění a promarněné energie), přinášet vyšší hladiny výkonu spojené s méně znečištěním celkový protože lepší výkonnosti. Hlavní důvod pro nižší energetický obsah (na litr) LPG v srovnání s benzínem je že to má nižší hustotu. Obsah energie na kilogram je vyšší než pro benzín (vyšší vodík k poměru uhlíku). Různé státy mají nějakou změnu v čem Ron (zkoumá oktanové číslo) je standard pro benzín nebo benzín. Ve V. Británii, obyčejný pravidelný bezolovnatý benzín je 91 Ron (ne obyčejně dostupný), prémiový bezolovnatý benzín je vždy 95 Ron, a výborný bezolovnatý benzín je obvykle 97-98 Ron. V USA, oktanová čísla v palivech mohou měnit se mezitím 86-87 AKI (91-92 Ron) pro pravidelný, přes 89-90 (94-95) pro střední-klasifikovat (evropskou prémii), nahoru k 90-94 (Ron 95-99) pro bezolovnatý benzín prémie nebo E10 (výborný v Evropě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Oktanové čísloNejvíce důležitá charakteristika benzínu je jeho oktanové číslo, který je míra jak odolného benzínu je k předčasné detonaci, která způsobí klepání. To je změřeno příbuzný se směsicí 2, 2, 4-trimethylpentane (izomer oktana) a n-heptane. An 87-benzín oktana má stejný zaklepat na odpor jako směsice 87 % isooctane a 13 % n-heptane. Systém oktanového čísla byl vyvinut lékárnou Russell Marker. [upravit překlad] Obsah energie Benzín obsahuje asi 32 megajoules na litr (MJ/l) nebo 131MJ/americký galon. Volumetrická hustota energie některých paliv se vyrovnala benzínu: Typ paliva MJ/L BTU /holka skřítka BTU/americká holka Oktan výzkumu počítat (Rona) Nafta 40.9 176,000 147,000 25 (nicméně, nafta není používána v benzínovém motoru tak jeho minimu oktanové číslo není záležitost) Benzín 32.0 150,000 125,000 91 – 98 Gasohol (10 % ethylalkohol + 90 % benzín) 28.06 145,200 120,900 93/94 LPG 22.16 114,660 95,475 115 Ethanol 19.59 101,360 84,400 129 Methanol 14.57 75,420 62,800 123 Vysoké oktanové palivo takový jak LPG má nižší energetický obsah než nižší oktanový benzín, končit celkově nižším výstupním výkonem u pravidelného kompresního poměru motor dosáhl na benzínu. Nicméně, s motorem laděným k použití LPG (ie. přes vyšší kompresní poměry takový jak 12: 1 místo toho 8: 1), tento nižší výstupní výkon může být přemožen. Toto je protože vyšší-oktanová paliva počítají s vyšším kompresním poměrem - toto znamená méně prostoru ve válci na jeho mrtvici spalování, od této doby vyšší válcová teplota, která zlepší efektivitu podle Carnot je teorém, spolu s méně zbytečnými uhlovodíky (proto méně znečištění a promarněné energie), přinášet vyšší hladiny výkonu spojené s méně znečištěním celkový protože lepší výkonnosti. Hlavní důvod pro nižší energetický obsah (na litr) LPG v srovnání s benzínem je že to má nižší hustotu. Obsah energie na kilogram je vyšší než pro benzín (vyšší vodík k poměru uhlíku). Různé státy mají nějakou změnu v čem Ron (zkoumá oktanové číslo) je standard pro benzín nebo benzín. Ve V. Británii, obyčejný pravidelný bezolovnatý benzín je 91 Ron (ne obyčejně dostupný), prémiový bezolovnatý benzín je vždy 95 Ron, a výborný bezolovnatý benzín je obvykle 97-98 Ron. V USA, oktanová čísla v palivech mohou měnit se mezitím 86-87 AKI (91-92 Ron) pro pravidelný, přes 89-90 (94-95) pro střední-klasifikovat (evropskou prémii), nahoru k 90-94 (Ron 95-99) pro bezolovnatý benzín prémie nebo E10 (výborný v Evropě) to je ale mluva, to mas ze sve hlavy vsechno?? ja ziram!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Neblazni - copy - paste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Neblazni - copy - paste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Neblazni - copy - paste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 27. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Takže v konečnej fázi je to jak? Že ta jejich 91 je jako u nás 91 nebo je u nich 91 jako u nás 95? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalJ Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 (editace) USA EU 87 = 91 91 = 95 93 = 98. Editováno: 27. Únor 2007, autor: MichalJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 27. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 USA EU87 = 91 91 = 95 93 = 98. Paráda. díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.