Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

V CR jsem jezdil pres rok bez prepazky a nikdy zadnej probrem (kontroly i nehoda).

Když jsem kupoval auto přesně na toto mně prodejce upozorňoval. Přepážka nesmí z auta ven, folie se nesmí sundat. Folie jsou prvním upozorněním celniků, kteří mají kontrolovat, jestli auta N1 jsou vybaveny přepážkou, protože většina majitelů řeší odstranění přepážky a na folie kašlou - ty je pak prozradí. Ve finále mně ještě upozornil na to, že auto je typovaný pouze pro čtyři osoby a vztahuje se na něj Zákaz vjezdu nákladních automobilů. Nejsem si jistý jestli OII lze později přestavět na N1, protože to se objednává v MB při koupi nového auta, protože se tam mříž montuje jestě do "prázdného" auta a prý bez lze přepážka vyndat z auta s velkými obtížemi. Další nevýhodou OII je, že přestavbu na N1 mají poznamenanou v malém techničáku. U OI byla situace jiná - přestavbu dělal prodejce a tak se přepážka nechala vyndat. Zrovna tak, když udělal přestavbu po přihlášení tak v malém techničáku o N1 nebyla zmínka, to bylo poznamenáno pouze ve velkém Poslední a dost závažnou nevýhodou je potom prodej auta přestavěného na N1 - blbě se prodává a z prodeje musíš odvést DPH. To je v kostce co mi řekl můj prodejce. Mám pocit, že nebyl daleko od pravdy a proto jsem si koupil auto bez odpočtu DPH.

jo, tedˇ jsi se zmínil o jedný neuvěřitelný absurditě a sice, že kdyby se šlo do důsledku, tak na auto z přepážkou, který je defacto deklarováno jako "nákladní" se vztahujou i pravidla silničního provozu, platný pro tuto kategorii. Takže ad absurdum, když si tě bude chtít nějakej ultra debil v placatý čepici vychutnat, stačí, aby tě zastavil někde v zákazu vjezdu nákladních aut a jseš v prdeli. Nemusím zdůraznovat, že něco podobnýho nedodržuju ani omylem a jsem připravenej se s tím poldou eventuálně snad i poprat. Nicméně bych ten souboj po právní stránce projel. :(

V CR jsem jezdil pres rok bez prepazky a nikdy zadnej probrem (kontroly i nehoda).

Tak tos měl spíš štěstí :D

Když jsem kupoval auto přesně na toto mně prodejce upozorňoval. Přepážka nesmí z auta ven, folie se nesmí sundat. Folie jsou prvním upozorněním celniků, kteří mají kontrolovat, jestli auta N1 jsou vybaveny přepážkou, protože většina majitelů řeší odstranění přepážky a na folie kašlou - ty je pak prozradí. Ve finále mně ještě upozornil na to, že auto je typovaný pouze pro čtyři osoby a vztahuje se na něj Zákaz vjezdu nákladních automobilů. Nejsem si jistý jestli OII lze později přestavět na N1, protože to se objednává v MB při koupi nového auta, protože se tam mříž montuje jestě do "prázdného" auta a prý bez lze přepážka vyndat z auta s velkými obtížemi. Další nevýhodou OII je, že přestavbu na N1 mají poznamenanou v malém techničáku. U OI byla situace jiná - přestavbu dělal prodejce a tak se přepážka nechala vyndat. Zrovna tak, když udělal přestavbu po přihlášení tak v malém techničáku o N1 nebyla zmínka, to bylo poznamenáno pouze ve velkém Poslední a dost závažnou nevýhodou je potom prodej auta přestavěného na N1 - blbě se prodává a z prodeje musíš odvést DPH. To je v kostce co mi řekl můj prodejce. Mám pocit, že nebyl daleko od pravdy a proto jsem si koupil auto bez odpočtu DPH.

Když se mění kategorie vozidla z OA na NA, tak se to musí uvést v obou techničácích..pokud to není v malém, tak jen proto, že ten úřad na to nějak zapomněl..když se to mění, tak se to do velkého dopisuje sice na tiskárně, ale ručně (pokud se jim nechce měnit celý typ, na jakém je to v registru pak vedeno). A do malého to pak vyjede podle údajů v registru..takže jen zapomněli :D Když je auto N, nemůžeš mít v malém nic jiného..a to u všech aut, nejen u OII.

jo, tedˇ jsi se zmínil o jedný neuvěřitelný absurditě a sice, že kdyby se šlo do důsledku, tak na auto z přepážkou, který je defacto deklarováno jako "nákladní" se vztahujou i pravidla silničního provozu, platný pro tuto kategorii. Takže ad absurdum, když si tě bude chtít nějakej ultra debil v placatý čepici vychutnat, stačí, aby tě zastavil někde v zákazu vjezdu nákladních aut a jseš v prdeli. Nemusím zdůraznovat, že něco podobnýho nedodržuju ani omylem a jsem připravenej se s tím poldou eventuálně snad i poprat. Nicméně bych ten souboj po právní stránce projel. :(

Mám pocit, že někde platí zákaz pro NA jako takové, ale že bývá i zákaz pro vozidla NA nad 3,5 tuny..takže v tomhle případě pohoda -_-

V CR jsem jezdil pres rok bez prepazky a nikdy zadnej probrem (kontroly i nehoda).

Tak tos měl spíš štěstí :D

Tak na O II je jsou zatmavena okna velka, ale jsou auta, kde jsou okca za c sloupkem mala a v kombinaci se sunsetem neni v podstate nic poznat na prvni pohled. Me proste vadi, ze ta prepazka priserne vrze a je pres ni spatne videt.

tak vrzání je jednoduchý odstranit. Se ti divim, žes to už neudělal.

To JirikDC: Problém zákazu vjezdu náklaďáků není ani tak v běžným provozu, protože opravdu jsou většinou opatřeny dodatkem nad 3.5 t minimálně, takže pro auto N1 není problém, ale jsou hraniční přechody, které jsou jen pro OA a celníci jsou lišky mazané a nepustí tě.

Problém techničáku je ten, že malý byl napsán na osobní automobil a v jiných záznamech je poznamenána přestavba, ale jen ve velkém. Nyní máš hned na malém napsáno nákladní automobil - třetí řádek na druhé straně a to před celníkem neokecáš. Policajt by tě honil spíš za zásah do konstrukce vozu, ale celní pro daňový únik.

To JirikDC: Problém zákazu vjezdu náklaďáků není ani tak v běžným provozu, protože opravdu jsou většinou opatřeny dodatkem nad 3.5 t minimálně, takže pro auto N1 není problém, ale jsou hraniční přechody, které jsou jen pro OA a celníci jsou lišky mazané a nepustí tě.

Problém techničáku je ten, že malý byl napsán na osobní automobil a v jiných záznamech je poznamenána přestavba, ale jen ve velkém. Nyní máš hned na malém napsáno nákladní automobil - třetí řádek na druhé straně a to před celníkem neokecáš. Policajt by tě honil spíš za zásah do konstrukce vozu, ale celní pro daňový únik.

Naprostý souhlas..i na hraničním přechodu je to běžný provoz :) Ale přesně jsem to myslel, jak píšeš.. Jinak k té přestavbě..když děláš přestavbu na N1, tak se to musí změnit i v malém techničáku, pokud to tam není, tak to někdo zapomněl opravit v počítačí, na kterém se pak techničáky tisknou..a nebo nezapomněl..i takové úřady znám B)

Na druhou stranu má N1 také jednu nespornou výhodu - silniční daň se platí podle počtu náprav a celkové hmotnosti, nikoliv dle objemu motoru. A navíc je možné využít slevu na EU4 (tuším 40%), což u OA nelze.

  • 4 týdny později...

Je to tak, ako píše Jirik.DC, teda že sa nejedná o nákladné auto (taký pojem snáď v zákone ani nie je). Aspoň u nás N1 znamená ľahký úžitkový automobil. A väčšina zákazov vjazdu a podobne sa vzťahuje vždy na vozidlá nad 3,5 t. Takže by s týmto nemal byť problém (pokiaľ niekto nemá Hummer).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.