Tunak Vloženo 30. Duben 2007 Sdílet Vloženo 30. Duben 2007 (editace) kedze som nebol spokojny s pevne nastavenym svitom bez moznosti regulacie, rozhodol som sa o dodatocne dorobenie uvedenej funkcie. pripadny zaujemca bude potrebovat: zdruzeny regulator osvetlenia a naklapania svetiel - 1U0 941 333 D 6 pin konektor - 1J0 972 723 1 pin ISO - velky cca. 1,3m 0,5 kabla - origo farba seda troska teorie na zaciatok: na uvedenych modeloch aut je napatie pre pristroje a spinace A4 /cca. 9V/ vyrobene pomocou odporoveho vedenia z napatia A3 /12V/. na ostatnych modeloch aut je mozne napatie A4 ziskat z A3 pomocou rucneho regulatora v rozsahu napatia cca. 2V-12V. bude potrebne sa dostat k spojom A3 a A4, ktore sa nachadzaju v kablovom zvazku pod pristrojovou doskou v mieste za radiom, prerusit stavajuce odporove vedenie a pritiahnut novy vodic od A3 do regulatora osvetlenia. postup: treba rozobrat cely stredny tunel aj strednu cast v ktorej drzi autoradio + lavu cast pri vodicovi. postup je uverejneny v DP alebo aj na tychto strankach. kvoli moznemu zlemu pristupu ku kabelovemu zvazku odporucam dat dole aj celu pristrojovu dosku. ja som tuto upravu robil pocas inej upravy a pristrojovku som mal prec. treba odmotat izolaciu kabelaze v mieste kde sa pripaja kabelaz od radia a spinacov /ASR, ESP, nadrz, vyhrievanie okna/ na hlavnu kabelaz. odmotajte z oboch casti asi 10cm, alebo podla potreby. najdete tam spoje - spajacie body A3 /seda/ a A4 /sedo-modra/. k lahsej identifikacii pomoze odporove vedenie, ktore je oranzovo-fialovej farby a je pripojene do uvedenych bodov. kedze nikde naokolo nic oranzove nevedie, da sa orientovat aj podla tohoto vedenia. odporove vedenie ide smerom doprava ponad kurenie, okolo stlpika A do zadnej casti vozidla. pre istotu je mozne A3 a A4 aj premerat. na A3 je 12V po otoceni spinaca svetiel do 1. polohy a na A4 je znizene napatie cca 9V. po vypnuti svetiel su obe napatia 0V. ked uz mate spravne identifikovane body A3 a A4, treba na jednom mieste odpojit oranzovo-fialove odporove vedenie. ja som to spravil na strane A4. po tomto ukone je po otoceni spinaca svetiel do 1. polohy na A3 12V a na A4 0V. teraz treba pripojit novy sedy vodic do bodu A3 a tento vodic dotiahnut k regulatoru osvetlenia /pri spinaci svetiel/. na konci pripojime ISO pin a tento vodic zasunieme do noveho 6 pin konektora /miesto povodneho 4 pinoveho/ na poziciu podla rozpisu a podla rozpisu prepinujeme aj ostatne vodice: pin 1 hnedy - oznacenie 31 pin 2 hnedo-biely - oznacenie G pin 3 sedy - oznacenie 58 pin 4 zlty - oznacenie 56b pin 5 sedo-modry - oznacenie 58d pri spravnom zapojeni je mozne po otoceni spinaca svetiel do 1. polohy menit regulatorom jas pristrojovky, radia, spinacov... a druhym koleckom naklapat svetla. ostava uz iba zabandazovat kabelaz a zlozit naspat vsetky prvky interieru. vela stastnych kilometrov s novou upravou vam praje Editováno: 3. Květen 2007, autor: Tunak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Letec M Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 Mám stejný dotaz. V mém autě je ovladač světel i s předními mlhovkami a ja bych potřeboval i tlumení podsvitu přístrojů. Nevíte někdo kolik stojí origo přepínač na FI.a jestli je potřeba i úprava kabeláže? Dík všem za odpověď :palec2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.