Jump to content

Instalační manuály

Návody jak na "to"...


156 topics in this forum

    • 4 replies
    • 11.8k views
    • 0 replies
    • 5.2k views
    • 2.5k replies
    • 627.8k views
    • 453 replies
    • 130.8k views
    • 19 replies
    • 29.6k views
    • 168 replies
    • 38.4k views
    • 2 replies
    • 3.4k views
    • 4 replies
    • 1.1k views
    • 386 replies
    • 60.2k views
    • 10 replies
    • 6.3k views
    • 50 replies
    • 24.6k views
    • 3 replies
    • 16.8k views
    • 76 replies
    • 60.8k views
    • 1 reply
    • 2.8k views
    • 2 replies
    • 10.4k views
    • 24 replies
    • 11.3k views
    • 10 replies
    • 36k views
    • 27 replies
    • 29.8k views
    • 12 replies
    • 8.2k views
    • 4 replies
    • 10.6k views
    • 10 replies
    • 13.3k views
    • 1 reply
    • 5k views
  1. (FI) smínač deště

    • 7 replies
    • 5.3k views
  2. Výměna gumiček stěračů

    • 11 replies
    • 14.1k views
    • 80 replies
    • 99.8k views


  • Aktuální příspěvky

    • Honzo, to je tvoje? Přehráli ti to v servisu jo?
    • Já to vyřešil u auta z roku 2004 tak, že jsem koupil a vyměnil horní zámek z auta z roku 2001, tehdy se používaly jinačí a kvalitnější mikrospínače se kterýma problémy nebyly
    • Nazdar chalani, potrebujem radu ako opraviť kufrove osvetlenie.. Nakoľko som zúfalý. Menil som skôr žiarovku automaticky.. Nepomohlo.. Keď merakom som to zameral mám na konci konektora 0,12V-0.22V Ešte pred tým som kúpil LEDku do kufra.. Krásne svieti na nabíjačke funguje.. Podľa mňa tu bude niekde problém v spínači alebo v kábloch, počul som o nejakom Mikrospínači ktorý sa má vymeniť avšak niesom v obraze kde a nachádza.. (v zámku) Taktiež som hľadal video ako to opraviť, každý len ako vymeniť žiarovku..  Zámok je "funkčný", len ostatné veci nejdu ako nefungujúce osvetlenie interiéru, nemožno ho otvoriť pomocou diaľkového ovládač..   P.S za každú radu budem rád.. Káble som tak zhruba omrkol v husenke ;)   Fabia I combi lacelift   1.9TDI 2006
    • U mě už taky všechno v pořádku.
    • Tak ono to nakonec může být tím pseudoeko módem ... je to uškrcené a člověk pak víc šlape na plyn, ten VIF také nějakou desetinku dolů udělá a pro turbomotor krmený biosajrajty je to lék. Já to měl v eko puštěné asi jednou a byl jsem z toho na prášky, stejně tak jako z čistokrevného režimu sport ... tam mě nevyhovuje, jak ztuhne řízení ... takže jedině normál, ale raději indivinduál, kde mám do režimu sport nastaven jen motor. Co jsem vypozoroval, tak ve městě mě motor ve sport režimu žere o něco více, naopak na dálnici mám pocit, že s ním mám spotřebu nižší, nebo minimálně stejnou jako v normálu ... chce si to vychytat podle svého stylu jízdy ...
×
×
  • Create New...