Ignác Vloženo 22. Červen 2007 Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Zdravím, chci se zeptat na jednu věc. Všiml jsem si, že asi 5-6 vteřin po nastartování se ze spodní části motorového prostoru ozve taková menší rána. Nemá to něco společného s kompresorem automatické klimatizace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 22. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2007 Jo a když vypnu motor, tak to tam taky trochu "lupne" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 23. Červen 2007 Sdílet Vloženo 23. Červen 2007 to lupnutí při vypínání motoru je naprosto normální. Dělá to zhášecí klapka co je na EGR ventilu a má to tak být. Ale při nastartování to nevim, ale možná jen špatně otvírá a to vydá tu tánu. Zkontroluj ji jestli chodí bez zadrhnutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 3. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 to lupnutí při vypínání motoru je naprosto normální. Dělá to zhášecí klapka co je na EGR ventilu a má to tak být. Ale při nastartování to nevim, ale možná jen špatně otvírá a to vydá tu tánu. Zkontroluj ji jestli chodí bez zadrhnutí. Omlouvám se, ale nemám tušení co je a kde je „zhášecí klapka na EGR ventilu” Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johan Vloženo 3. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 prohlédni si pořádně ten EGR a když budeš stát z boku vozu tak je na levé straně taková černá baňka. Od ní vede tyčka která vede do té klapky a ta musí chodit volně. Nevim jestli jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ignác Vloženo 3. Červenec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Červenec 2007 prohlédni si pořádně ten EGR a když budeš stát z boku vozu tak je na levé straně taková černá baňka. Od ní vede tyčka která vede do té klapky a ta musí chodit volně. Nevim jestli jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně Díky za rady, ale pro jistotu: 1) co je EGR (pod kapotou nebo ze spodu) 2) na kterém boku mám stát (řidič nebo spolujezdec) možná se někomu moje otázky můžou zdát stupidní, ale každý taky neví co je třeba penetrační makadam hruby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.