Přejít na obsah

2.0 TDI PD (103 kW)


Ludvíček

Doporučené příspěvky

Při koupi octavi sem dostal od škodovky ještě půl roku záruky,mám ju měsíc.Takže ještě nějaké ten měsíc počkám a pak tam stím zajedu.Zkoušel sem pár tryků,který sem vyčetl v rubryce klimi,ale stejně to nepomohlo.takže to bude asi v ...........! :kol-99:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.včera sem sem zpozoroval takovou divnou věc.když stojím motor běží na volnoběh,tak v pravidelných intervalech motor zavibruje.Zvuk se nemění krásně pravidelné,akorád ta vibrace.V otáčkách taky dobrý.Nevýte co by to mohlo být.Motor 2,0 TDI PD 103KW

Dík za odpovědi a rady.

Hezké den všem :w00t1:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.včera sem zpozoroval takovou divnou věc.když stojím motor běží na volnoběh,tak v pravidelných intervalech motor zavibruje.Zvuk se nemění krásně pravidelné,akorád ta vibrace.V otáčkách taky dobrý.Nevýte co by to mohlo být.Motor 2,0 TDI PD 103KW

Dík za odpovědi a rady.

Hezké den všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny.včera sem zpozoroval takovou divnou věc.když stojím motor běží na volnoběh,tak v pravidelných intervalech motor zavibruje.Zvuk se nemění krásně pravidelné,akorád ta vibrace.V otáčkách taky dobrý.Nevýte co by to mohlo být.Motor 2,0 TDI PD 103KW

Dík za odpovědi a rady.

Hezké den všem

velmi pravděpodobně to jsou vstřiky. Jde o to, jak moc jsou ty vibrace velký. Krom toho bys mohl taky pozorovat zvýšenou kouřivost. Jestli to je jen nepatrně, tak to nech plavat. U mně to například skončilo jejich výměnou, ale to už se motor vysloveně klepal. Vstřiky jsou velmi choulostivý na kvalitu paliva, takže od výměny tankuju pouze u Schell nebo OMV a je klid. Kolik máš najeto ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsem ti to napsal. Vstřiky ! A přestaň to auto zkoumat, to jseš na nejlepší cestě, aby ti opravdu něco důležitýho odešlo. To už se tak stává, když se člověk s něčím zbytečně moc maže. Pokud to nevibruje moc, ničemu to nevadí a stejně s tím nic neuděláš. Max. to můžeš propláchnout nějakým přípravkem do nafty.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto 86 tis km.ještě mě napadlo jestly to nemůže dělat setrvačník,když škodovka ztahovala octavky na kontrolu typu setrvačníků.byli nějaký vadný.Byly vadný nebo co,někde se tady o tom psalo,je to nepatrny anevím kčemu bych to přirovnal. :scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak taky mi občas motor zavibruje, ale Bartas jako sorry, tebe museli vyhodit už z prvního stupně základky, jinak si to nedovedu vysvětlit :wallbash:

Všichni se občas upísneme ne :D ale na jednoho mého bejval.řidiče nemá snad nikdo.....ten mi před časem chtěl napsat sms že o víkendu nemůže udělat jednu cestu že jedou celá rodina k na oslavu 90.narozenin k babičce a od něj to vypadalo takto (O výgendu nemohu,jedeme k babyčce oslavovad 90.naroski)...sem myslel že mi odpovídá nějakej tatar.Taky dostal přísnej zákaz odpovídat na občasné smsky klientům.

Jinak k těm vibracím.....taky jsem občas pociťoval,takový zaklepání se na volnoběh,ale to bylo když jsem byl donucen natankovat jinde než u Shellu a bez aditiv,když jezdim jen k Shellu+s přidávánim VIF aditiv se mi to ještě nestalo....takže souhlas s JirkouK...příčina=kvalita nafty.......PD jsou na to snad nejcitlivější motory s jakýma jsem kdy jel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrá dobrá,Né tak zhurta na mě.Asi máš pravdu nebudu to řešit až se to posere tak se to posere.Auto má sloužit mě a né já jemu.TAK AŤ MAKÁ.

Díky

no jistěěě, jezdit musíš a pokud možno dopředu. Ty s tím ale couváš nebo co ? Když jsi to před měsícem koupil, tak jsi psal, že to má 89 t. a dneska už jen 86 t. lollollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při psaní na komplu pokud to není něco důležitýho,tak vůbec nepřemýšlím jestli mám někde chybu nebo ne.píšu jak mě to padne do ruky.aji když to vypadá blbě.Tak se na mě nezlobte.

Snažím se taky tankovat jenom shell.ale asi tam cvrknu aji ty aditiva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smozřejmě že jezdím dopředu.Když sem psal první dotaz,tak sem ju neměl ještě doma.A myslel sem že tam je těch 89.Když sem si to ve škodovce prohlížel tak sem se asi přehlídl.Při předání tam bylo 84tis a nějaký drobný.Teď tam mám 867??.KM.Přece by to ve škodovce nestočili o 5000KM.Serviska sedí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky občas tento problém od nova, ale co je zajímavé, tak to dělá když je zapnutá klima. Když dám do ECON, tak to přestane nebo to není cítit tak v sedačce. Samo taky beru naftu na OMV a nebo SHELL. Taky jsem tento problém měl od nova na předešlém autě (P307SW 2.0Hdi) a úplně to stejné.

Za 3 roky co jsem ho měl na to nepřišli a i tak šel po leasingu pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to nějak neřešil,dělal mi to i každej předešlěj Passat TDI 96kw a tam to bylo i mnohem znatelnější a každej z nich mi najel přes 300.000km i o hodně víc a v pohodě nic se s toho nevyklubalo....hold PD jsou ciltlivější jak na naftu tak i na počasí apod.tak se s tim člověk musí smířit.....mě naopak u Oct.II 1.9TDI přijde že mi to dělá ze všech mojich předešlích aut koncernu VW nejmíň a co používám aditiva VIF tak to už vůbec neregistruju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky to nebudu dál řešít.Nechám to jak to je.A uvidím.Každopádně ty aditiva mám v plánu tam dat taky.Ještě sem našel na netu přísadu do nafty,kteréj prý vyčistí celej pal systém.Menuje se JB Diesel Treatment - DFT/77CP,Doplněk pro palivo.

Našel jsem ho na http://www.auto-tab.cz

Vážně přemýšlím o jeho použítí.Nevím naco jezdil předchozí majitel.Jezdil hlavně rumunsko .

Kdyžtak dejte vědět co na to říkáte.

Hezkej zbytek dne du na PIVKO. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim nevim s čístícíma přípravkama do TDI-PD...asi bych se bál,ty vstřiky jsou fakt citlivý na vše.

Spíš bych natankoval plnou Shell V-Power Diesel(má lepší čistící složky) vyjel bych nádrž a pak tam začal přidávat ty aditiva.

Ono do PD nebo CommmonRailů se taky nesměj nalít jaký-koli aditiva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Známej takhle právě před časem použil preventivně čistič(od Wynn's) do svého Superba 1.9TDI-PD 96kw a po vyjetí poloviny nádrže mu to začlo cukat,tak si myslel že je to tim že se to čistí,ale nepřestávalo to,naopak mu to začlo ještě blbě jet,tak zajel ke svýmu mechanikovi a ten přišel na to že ten čistič uvolnil ty nečistoty a to ucpalo vstřik...no a vstřiky jsou pro běžné i autor.servisy nerozebíratelné...(pouze snad BOSCH to dělá).....tak si musel sehnat nový(repasovaný)..a to vše díky čističi.

Já bych teda radši čistic nepoužil,to je podle mě na PD vstřiky dost agresivní obvzlášt u 2.0TDi.Párkrát bych radši vyjel plnou nádrž na VPD od Shellu,pak bych třeba přešel na normál extra-shell a začal tam s tim přidávat ty aditiva VIF,ty mám vyskoušený a jsou fakt výborný(použitelné pro PD i CR).Na 55L se tam přidává víčko těch aditiv VIF takže člověk co jezdí jen pro své účely bude mít to jedno balení VIF dost dlouho(maj extra letní a zimní).....Všechny moje auta jezděj ročně mraky km a do každého z nich to leju na tomhle nešetřim obvzlášt u PD motorů.

Kamarád ty VIF aditiva používá i do Audi A6 3.0TDI-CR,řikal že na normál naftu u nás mu ten motor koktá a s aditivama VIF to je o něčem jiným,ten to taky používá pořád při každym tankování.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...