karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 (editace) U OII to je jednoduché...pokud máš 2.0TDI-PD bez filtru DPF, tak máš 16V a pokud máš 2.0TDI-PD z DPF tak máš 8V. Setrváky jsou už tušim od roku 2002 u všech nových aut dvouhmoty...jiné už se ani do nových aut nedávaj.Jj,ty 1.9TDI-PD 96kw byli dobrý motorizace, taky jsem je ve starých Passatech měl, ale pro mě je pořád No.1 ještě starý klasický 1.9TDI 66kw nebo 81kw...to byli nezničitelné motory...mraky taxikářů a známých dopravců v Praze ho ještě má a na nich najeto takové sumy jako 600 nebo i 700.000km a pořád makaj. Editováno: 11. Říjen 2009, autor: karlos3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 U OII to je jednoduché...pokud máš 2.0TDI-PD bez filtru DPF, tak máš 16V a pokud máš 2.0TDI-PD z DPF tak máš 8V.Setrváky jsou už tušim od roku 2002 u všech nových aut dvouhmoty...jiné už se ani do nových aut nedávaj.Jj,ty 1.9TDI-PD 96kw byli dobrý motorizace, taky jsem je ve starých Passatech měl, ale pro mě je pořád No.1 ještě starý klasický 1.9TDI 66kw nebo 81kw...to byli nezničitelné motory...mraky taxikářů a známých dopravců v Praze ho ještě má a na nich najeto takové sumy jako 600 nebo i 700.000km a pořád makaj. No tak to je bomba, tolik km na těchto nových motorech asi už nenajedeme ... Je to čim dál tim horší a horší s kvalitou aut ... Tedka opravdu nevím jestli mám DPF a ani opravdu nevím, jak to mám zjistit Jinak se chci ještě zeptat na prasklou hlavu..Kdyby náhodou v nejhorším případě praskla, tak jak moc je to nákladné na opravu a co všechno se musí udělat?? A taky by mi zajímalo, jestli se Ti také ztrácela chladící kapalina a v jakém množství?? Díky moc za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Zjistíš to na budíkách, měla by tam být při zap.zapalování před startem kontrolka a nebo např.na štítku v servisce nebo co je vylepen v kufru u rezervy...podle těch kód.čísel...Abych řekl pravdu, tak OII z DPF jsem neměl, mám až nyní z DPF A6. Jako nikdy se mi u těch 2.0TDI-PD neztrácela voda tak, že by se rozsvítila kontrolka...Mě že auta jezděj zhruba 8.000km měsíčně, tak pamatuju si že mi tak jednou za cca 2.týdny řekl nějakej z řidičů co na nich jezdily, že musel dolívat vodu, že byla na minimu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 U OII to je jednoduché...pokud máš 2.0TDI-PD bez filtru DPF, tak máš 16V a pokud máš 2.0TDI-PD z DPF tak máš 8V.Setrváky jsou už tušim od roku 2002 u všech nových aut dvouhmoty...jiné už se ani do nových aut nedávaj.Jj,ty 1.9TDI-PD 96kw byli dobrý motorizace, taky jsem je ve starých Passatech měl, ale pro mě je pořád No.1 ještě starý klasický 1.9TDI 66kw nebo 81kw...to byli nezničitelné motory...mraky taxikářů a známých dopravců v Praze ho ještě má a na nich najeto takové sumy jako 600 nebo i 700.000km a pořád makaj. Tak tak stary dobry klasicky TDI motor kolko vydrzal kilometrou a pricina jeho ukoncenia: LINK: http://skodaoctavia.cz/zajimavosti/Rekordmanka.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Zjistíš to na budíkách, měla by tam být při zap.zapalování před startem kontrolka a nebo např.na štítku v servisce nebo co je vylepen v kufru u rezervy...podle těch kód.čísel...Abych řekl pravdu, tak OII z DPF jsem neměl, mám až nyní z DPF A6.Jako nikdy se mi u těch 2.0TDI-PD neztrácela voda tak, že by se rozsvítila kontrolka...Mě že auta jezděj zhruba 8.000km měsíčně, tak pamatuju si že mi tak jednou za cca 2.týdny řekl nějakej z řidičů co na nich jezdily, že musel dolívat vodu, že byla na minimu... Tak DPF naštěstí nemam, protože jsem tady četl, že výměna je také docela nákladná .... No s OII jsem najel už 8000 km a doléval jsem asi 4x z minimální hodnoty ... Tak se bojím, aby to nebyla ta prasklá hlava Zkusím se zeptat v servise, jestli to jde nějak zjistit čím to je ... Jinak se chci zeptat, jestli neznáš nějakého dobrého dodavatele setrvačníků, zkoušel jsem to MAX-I a tam bohužel nemají ten setrvačník, co pasuje na moje auto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 To je scela normální jev.....u těchto motorů to nebyl vůbec problém najet takové km bez poruch....Já na nich taky vždy najel hodně přes 400.000km a krom asi dvou výměn Váhy vzduchu, což byl náklad 1ks/1500kč taky naprosto bez potíží. Pak nastoupil 1.9TDI-PD a ten až na pár malých porod.bolestí, taktéž v pohodě. ....Ale už to hold bylo PD, což oproti starým mělo např.vyšší spotřebu, spotřebu oleje a nekultivovaný projev. Na začátku PDček a ještě tak asi další 3.roky se o nich šířilo že to je motor na 100.000km, že se zadíraj vačky a motor všeobecně apod., ale to byl žvást nejvyššího kalibru...ano k těm závadám sice opravdu docházelo, ale jen díky samotným majitelům, kterým se nechtělo dávat takové peníze za ten pravý longlife olej a řeklo si "Když to starý TDIčko jezdilo na polosyntetiku,tak tenhle bude taky a ještě ušetřim"...No a to byl konec....do 100.000km zadřená vačka,vstřik který je tady mazán olejem ,ale ta polosyntetika a ani nejlepší obyč.syntetika se tam prostě nedostane...To pak na vačkách byli takový vůle že na změření byl potřeba klasickej metr a né mikrometr...Takových majitelů znám bohužel opravdu dost i v dnešní době kdybych už řekl že to všem musí být jasné. ..Potom si po někom takovym kupte auto!!!!..nikdy v životě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poradce101 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 To karlos3 Takový šetřílky znám dva a oba měli problémy před 100tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 No bohužel...Ono zas z DPF by si měl 8V hlavu a tím i téměř jistotu že ti neprdne....DPF by mělo být bezúdržbový, tam snad jen u SI kde byl tzv.mokrý DPF byla výměna nastavena na 120.000km a po té na 180.000km...to měl právě kamarád SI 2.0TDI-PD DPF a tomu DPF kleknul kolem 200.000km, ale nový sehnal právě přes MAXI-L za 10.000kč. Cikni si na toto tel.č.: 602 280 972 (vrakoviště Náchodská 73,Ph9....cca 2km za Nákup.centrem Černý most)....taky tam maj nové díly za ceny jako v MAXI-L.. nebo ještě sem ...tam jezdí brácha a je spokojen(nabídka i ceny taktéž shodné z MAXI-L)...Navíc tam maj i servis, kde jsou dle bráchy šikulové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 No bohužel...Ono zas z DPF by si měl 8V hlavu a tím i téměř jistotu že ti neprdne....DPF by mělo být bezúdržbový, tam snad jen u SI kde byl tzv.mokrý DPF byla výměna nastavena na 120.000km a po té na 180.000km...to měl právě kamarád SI 2.0TDI-PD DPF a tomu DPF kleknul kolem 200.000km, ale nový sehnal právě přes MAXI-L za 10.000kč.Cikni si na toto tel.č.: 602 280 972 (vrakoviště Náchodská 73,Ph9....cca 2km za Nákup.centrem Černý most)....taky tam maj nové díly za ceny jako v MAXI-L.. nebo ještě sem ...tam jezdí brácha a je spokojen(nabídka i ceny taktéž shodné z MAXI-L)...Navíc tam maj i servis, kde jsou dle bráchy šikulové. No tak doufam, že mi ta hlava nepraskne... Jinak s těma špatnýma startama mam takovou zkušenost, že od tedka, když beru VERVA Diesl, tak se ty studený starty o hodně zlepšily Díky moc za ty kontakty ... Protože ten setrvák už dělá bordel hodně.... Taky sem se dozvěděl, že už prý vyrábí dvouhmotové setrváky, který by měly vydržet více než ty co mam na autě, tak to je aspoň nějaký pozitivum Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 nechci to zakřiknout, ale ve srovnání PD a CR mi ten rozdíl připadá jak nebe a dudy. Teď má ten můj CR najeto téměř 30 t., což je sice ještě málo, ale chová se to naprosto jinak, než PD ve 30 tisících. Tam už se ozývaly různý vibrace, rachot, škubání aj.. A nadruhou stranu známej, se kterým jsme nastejno kupovali OII 2.0 TDI PD, najel neskutečných 450 t. km a krom periodických servisních úkonů NIC. Prostě vůbec NIC !!! Nedávno to taky prodal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj, Verva je hodně dobrá....to už je nafta srovnatelná z tou Německou...to mám vyzkoušené.Sice taková nafta Ultimate od Aralu bude asi pořád lepší, ale Verva už je hodně blizoučko.Co už neberu je Shell..co jsem byl párkrát nucen jí vzít (nebyla po cestě jiná možnost a já byl skoro na suchu), tak sice výkonově mi to nepřišlo nějak horší, ale na tu Shell to bylo sakra hlučnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 nechci to zakřiknout, ale ve srovnání PD a CR mi ten rozdíl připadá jak nebe a dudy. Teď má ten můj CR najeto téměř 30 t., což je sice ještě málo, ale chová se to naprosto jinak, než PD ve 30 tisících. Tam už se ozývaly různý vibrace, rachot, škubání aj.. A nadruhou stranu známej, se kterým jsme nastejno kupovali OII 2.0 TDI PD, najel neskutečných 450 t. km a krom periodických servisních úkonů NIC. Prostě vůbec NIC !!! Nedávno to taky prodal. No tak to gratuluji ...Zrovna to tvoje auto s tvým motorem by se mi mooooc zamlouvalo :-) ... No také znám lidi, co jsou s motorem 2.0TDI PD velice spokojeni a najezdili s ním hromadu km a žádné vážné poruchy.. Jenže já nepatřim mezi ty šťastlivce, který mají ne věci takové štěstí...Já co koupim, tak to se vždycky posere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj, Verva je hodně dobrá....to už je nafta srovnatelná z tou Německou...to mám vyzkoušené.Sice taková nafta Ultimate od Aralu bude asi pořád lepší, ale Verva už je hodně blizoučko.Co už neberu je Shell..co jsem byl párkrát nucen jí vzít (nebyla po cestě jiná možnost a já byl skoro na suchu), tak sice výkonově mi to nepřišlo nějak horší, ale na tu Shell to bylo sakra hlučnější. Já právě četl ten test, který proběhl v ČR na kvalitu nafty a o Shellu a OMW tam právě psali, že patří mezi průměrnou kvalitu.. Nejvíce tam vychvalovali právě zmiňovaný VERVA DIESEL ... Tedka jak jsem slyšel v reklamě, tak zase o něco zvedli cetanové číslo Na hlučnosti jsem to zatím moc nepoznal, ale uvidíme časem jak se to bude projevovat dále ... Jak píšeš o tom ARALU, tak škoda, že na něj nenarážim v Německu, protože to stojí za vyzkoušení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj, PDčko je proti CR řvoun...o tom žádná...to první svezení z CR v nové A4 jsem byl taky ohromen kultivovaností a vyrov.chodem. Ted zrovna ten můj kolega co má taktéž CC jako ty, akorát že on má bílýho (má i skoro stejně jako ty)..tak ho ted v týdnu sestřelil frajer z MB-ML.....Jel po kladenský dálnici v pravym pruhu a frajer co ho předjížděl v levym si najedou uvědomil že musí odbočit, tak to strhnul, ale bohužel přehlédl toho mého kolegu..tak ho chytil za roh čumáku a vzal ho sebou....Docela masakr podle fotek v mobilu co mi ukazoval...čumák uhnutej jako svině...prasknul mu dokonce i držák/silenblok na převodovce, tak ta padla na zem a rozpárala se...Chudák kolega, ten je ted na blázinec....Řikal že to MB-ML řídil nějakej mlaďas, tak kolem dvaceti a ten prý ještě vylezl ven a začal na něj řvát..co se tam motal,proč mu neuhnul apod....ten kolega řikal že myslel že ho tam snad zabije jakej měl vztek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj,Aral zkus..to je opravdu špička...Převeliká škoda že odsud Aral odešel, tam jsem tankoval velmi rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 tak Verva říkáš ? No tak teda změním lokál. Zatím jsem jezdil téměř výhradně na Shell. Jinak k tomu DPF, co mě naprosto fascinuje, že když prstem vytřu koncovku výfuku, není tam ani známka po nějakých sazích. By mně zajímalo, kam to při regeneraci vůbec odchází. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj,Aral zkus..to je opravdu špička...Převeliká škoda že odsud Aral odešel, tam jsem tankoval velmi rád. No když to tedka slyšim, tak je to opravdu škoda .... Byla jedna i nedaleko nás, tedka z toho udělali OMW když koupili celou síť ARALU v ČR .. Tedka kdybych chtěl OII prodat, tak opravdu nevím co bych si měl místo toho auta koupit.... Kdybych chtěl něco novějšího, tak snad jenom benzín, protože ty diesly co slyšim, tak to je pro pláč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 tak Verva říkáš ? No tak teda změním lokál. Zatím jsem jezdil téměř výhradně na Shell. Jinak k tomu DPF, co mě naprosto fascinuje, že když prstem vytřu koncovku výfuku, není tam ani známka po nějakých sazích. By mně zajímalo, kam to při regeneraci vůbec odchází. No VERVA je prostě to nej, co v ČR můžeš pořídit...Tedka dokonce zvýšili cetanové číslo na 60 ...Jestli si pamatuju dobře, tak nejlepší nafta od ARALU má cetanové číslo kolem 65, ale nevím to uplně přesně ... Zde je článek o vylepšení VERVA Diesel http://news.auto.cz/cesky-trh/benzina-vyle...-se-nemeni.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj,už když byl tehdy Aral tady u nás, tak měl cet.č.55 a těsně před tim než odsud odešel, tak to zvednul na 61..ted v D maj cet.č.65.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 no jsem zvědav, jestli poznám subjektivně nějakej rozdíl. Ovšem spokojím se i s tím, když to přežijou vstřiky a čerpadlo. Mimochodem, co mně na současným autě opravdu bere, je objem nádrže. Nacpal jsem do ní dokonce 75 litrů (plus ten zbyteček, co tam byl). To je dojezd, jako kráva. Nedávno jsem se jen tak flinkal při cestě do Prahy a zpátky a po ujetí asi 220 km ukazovalo počítadlo dojezd ještě 1180 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Jj,znám :-) ....mám u A6 nádrž na 80l a když jsem prvně tankoval, tak jsem se šel nenápadně podívat za auto jestli to někde neteče :-) .....sice nejezdim úplně do sucha, ale už jsem párkrát jel skoro na doraz a po té při tankování jsem tam narval 82l, tak odhadem předpokládám že za prázdného stavu bych tam těch 85l určo narval....Horší je to pak u pokladny :-))..to pak při tankování Vervy neni problém vypláznout 2300,-...a ani nemrkneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 když to vezmeš do důsledku, tak při dnešní hustotě čerpadel je to vlastně jedno. Jde ale o takovej nějakej subjektivní pocit, že pořád jedeš jakoby zadarmo a nic tam nemusíš lít. Taková blbost, která ale potěší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 2.0TDi PD 103kw (bez PDF) r.v. 2008/9 najeto 13 800km (cca rok provozu) spotřeba dlouhodoba 7,2 !! o vikendu jsem to restartoval palubni pocitac pamet M1 a M2 a jel cca 200km (uplne prazdna silnice a spotreba mi ukazala nejnizsi hodnotu 5,8!!!!!!! niz to proste neslo a to jsem jel absolutne pomalu jak to slo. Lze reklamovat spotrebu?? a ma stim nekdo zkusenost? Lze to nejak seridit? poznat podle diagnostiky? /neni to normalni takova spotreba/ pri takovem sytlu jizdy Jedine ze by byl spatny palubni pocitac (jaky je dojezd Octavie plna nadrz do pipnuti u TDi 103kw??? ps: Mám ještě TDi 81kw 235Nm (stejna cesta, stejny styl jizdy spotreba 4,2!!!!!! Drivejsi starsi auto (uz ho nemame) Octavie 2005r.v. TDi-PD 103kw (najeto 60 000km) tak mělo dlouhodobou spotrebu 5,2!!!!!!!!!!! Tim chci rict ze mame dve Octavie se stejnym motorem a stejny ridic (jedna jezdi za 7,2L a druha za 5,2) takze ridicem to nebude. Poradite??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kemar Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 A ta spotreba co pises je skutecna od tankovani po tankovani nebo pouze vychazis s udaju palubniho PC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Res5ekt Vloženo 12. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2009 A ta spotreba co pises je skutecna od tankovani po tankovani nebo pouze vychazis s udaju palubniho PC? palubni pocitac (proto se ptam kolik najede clovek plna nadrz po pipnuti) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.