HONZA83 Vloženo 14. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 No, zatím to vypadá se mnou dobře. Nechal jsem vyměnit čidlo chl. kap. a od té doby se to nestalo. Ale možná proto, že nebyla taková zima (kolem 0°C). Dnes mi ráno ukazoval teploměr 0.5°C, tak uvidím až pojedu odp. z práce. Jinak mě zachránilo to čidlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 14. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 zdravim, souhlasim s diagnostikem, ovsem uvodni popis zavady byl pro me naprosto vystizny a jasny ! s touto "zavadou" se potykam uz druhou zimu, diagnostika nikdy nic nehlasila, jen to proste po studenem startu skubalo a dusilo se. jak to zacalo letos znova, prosel sem dukladne cele forum a nasel hodne prispevku a rad - resit jsem zacal tim nejjednodusim, coz bylo vycisteni skrtici klapky a kontrola hadic. a pomohlo to ! jo a ty dva tisice ve zn. servisu jsou uplne ale uplne mimo...grrr. muj "garážník" to udelal asi za dve stovky. sam jsem laik, takze podrobnosti o zpusobu cisteni nevim - je potreba toho garaznika odbornika. ahoj, asi mi budeš muset půjčit tvého garážníka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 14. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 No, zatím to vypadá se mnou dobře. Nechal jsem vyměnit čidlo chl. kap. a od té doby se to nestalo. Ale možná proto, že nebyla taková zima (kolem 0°C). Dnes mi ráno ukazoval teploměr 0.5°C, tak uvidím až pojedu odp. z práce. Jinak mě zachránilo to čidlo. Vadné čidlo teploty by měl poznat Vag. Mě ŘJ projel servisák a zjistil chybu na čidle. Včera jsem taky vyměnil čidlo teploty. Piráta za 230,- za origo za 650,-. Piráta jsem tam měl asi 4 měsíce. Ukazoval hrozně. Dle ručičky plná provozní teplota po 12km jestli tak fungoval i pro ŘJ motoru tak pěkně děkuji. Vyhozený prachy za piráta. Dnes s novým čidlem po 4 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Storoška Vloženo 16. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2007 Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o pomoc. 1.8T benzín, 132kw, 2001, 130 000km originál. Problém: pouze při studených startech po zapnutí zapalování a startování motor naskočí, ale několik vteřin běží nepravidelně (jakoby se dusí). Někdy úplně zhasne a někdy přidám trochu plyn a chytne se. Ve Škodovce (Ústí n. Labem) si nevědí rady. Jezdím tam na pravidelné servisky a vždy nechávám potřebné díly měnit. Před měsícem jsem měnil čidlo (cca1000,- u Škoda) a zpozoroval jsem pouze minimální uklidnění. Svíčky měněny dle servis. intervalu. Baterií to asi nebude. Po přečtení některých témat by mohl být problém ve startéru. Po nastartování v motoru něco zadrnčí, ale to asi nesouvisí s mým problémem dusícího se startu. V létě bez problému, pouze teď v zimě. Nevím si už rady. Prosím poraďte. Předem díky za Vaše rady. Mam OCT 1 1.6 75kw a mne to robi tiez niekedy za studena a problem vraj je v EGR ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 21. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 tak musím zaklepat, ale po výměně toho čidla je klid a to už máme několik dní mrazy a dušení se neprojevilo, starutuje bez problémů a vše funguje jako v létě, takže spokojenost, jsem rád, že to nemusím řešit a shánět dobrý slušný a slólidní servis, kde mi nevymění půlku motoru a stejně to nepomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 tak musím zaklepat, ale po výměně toho čidla je klid a to už máme několik dní mrazy a dušení se neprojevilo, starutuje bez problémů a vše funguje jako v létě, takže spokojenost,jsem rád, že to nemusím řešit a shánět dobrý slušný a slólidní servis, kde mi nevymění půlku motoru a stejně to nepomůže Jsem rad, ze Ti to funguje...ale me to dela tak jednou za 3 tydny...takze jeste nekric Hura, kdyz jsi jeste nepreskocil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 21. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 Jsem rad, ze Ti to funguje...ale me to dela tak jednou za 3 tydny...takze jeste nekric Hura, kdyz jsi jeste nepreskocil jakým způsobem tento problém řešíš? nebo to necháš jentak, protože to zas takový problém není? zkus zavolat Jandovi do Cimbu - dělají přece čipy a zaměřují se i na diagnostiku, takže by ti mohl trochu poradit - výsledek dej vědět opravdu jsem asi možná přeskočil, od výměny zatím nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acter Vloženo 21. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2007 jakým způsobem tento problém řešíš? nebo to necháš jentak, protože to zas takový problém není? zkus zavolat Jandovi do Cimbu - dělají přece čipy a zaměřují se i na diagnostiku, takže by ti mohl trochu poradit - výsledek dej vědět opravdu jsem asi možná přeskočil, od výměny zatím nic zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 23. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi.... ahoj, jsem objednán na úpravu (čip) ŘJ Cimbu a po úpravě už se to neobjeví. Je to výrobní chyba SW a tuto méně závažnou vadu títmto způsobem lze odstranit. Toť dobrá zpráva, až budu mít po čipu, tak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 27. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi.... možná bys ještě mohl zkusit nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ať vyloučíš další příčinu, (po mé zkušenosti by to mohla dělat některá ze 4 cívek) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Storoška Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 možná bys ještě mohl zkusit nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ať vyloučíš další příčinu, (po mé zkušenosti by to mohla dělat některá ze 4 cívek) Caw.Daju sa skontrolovat Wagom tie cievky?Alebo sa daju nejak premerat? Nemate niekto foto tych cievok a kde sa nachadzaju presne?Ja mam O1 1.6 75 kw 11/2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 27. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Caw.Daju sa skontrolovat Wagom tie cievky?Alebo sa daju nejak premerat?Nemate niekto foto tych cievok a kde sa nachadzaju presne?Ja mam O1 1.6 75 kw 11/2003 ahoj, viz můj příspěvek v podobém tématu: Můžeš nechat zkontrolovat zapalovací cívky. Motory zážehové se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami. odp.: samozřejmě lze zjistit po napojení do zásuvky registr závad, kde by ti mělo ukázat vadnou zap. cívku, u mne jsou namontovány přímo nad svíčkami (takové jakoby fajfky, nahoře pryžový vstup pro konektor a dole se mění v ocelový děrovaný váleček cca 20cm, ale to jest u 180PS motoru), ty musíš najít koncový výkonový stupeň (krabička do které jde zap. kabel skrz zapalovací transformátor a vychází další konektor) - když půjdeš po zapalovacím kabelu od svíčky, který vede do mechanického vysokonapěťového rozdělovače, který rozděluje zap. napětí na jednotlivé svíčky, a z něho opět vychází zap. kabel, který vede do té krabičky, kterou hledáš, tak to najdeš, ale možná bude rychlejší, když zajdeš někam do škodovky ať ti to změří a zkontrolují (cca100kč) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Storoška Vloženo 28. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 ahoj,viz můj příspěvek v podobém tématu: Můžeš nechat zkontrolovat zapalovací cívky. Motory zážehové se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami. odp.: samozřejmě lze zjistit po napojení do zásuvky registr závad, kde by ti mělo ukázat vadnou zap. cívku, u mne jsou namontovány přímo nad svíčkami (takové jakoby fajfky, nahoře pryžový vstup pro konektor a dole se mění v ocelový děrovaný váleček cca 20cm, ale to jest u 180PS motoru), ty musíš najít koncový výkonový stupeň (krabička do které jde zap. kabel skrz zapalovací transformátor a vychází další konektor) - když půjdeš po zapalovacím kabelu od svíčky, který vede do mechanického vysokonapěťového rozdělovače, který rozděluje zap. napětí na jednotlivé svíčky, a z něho opět vychází zap. kabel, který vede do té krabičky, kterou hledáš, tak to najdeš, ale možná bude rychlejší, když zajdeš někam do škodovky ať ti to změří a zkontrolují (cca100kč) Caw.Na Slovensku aspon u nas radsej si dam zrobit transplantaciu srdca ako ist do niektoreho servisu si dat nieco zmerat.Chces zaplatit a nemas komu.Kazdy je majster sveta ale ked treba zistit chybu ktoru neukazuje Wag tak je to v .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 28. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2007 Caw.Na Slovensku aspon u nas radsej si dam zrobit transplantaciu srdca ako ist do niektoreho servisu si dat nieco zmerat.Chces zaplatit a nemas komu.Kazdy je majster sveta ale ked treba zistit chybu ktoru neukazuje Wag tak je to v .... to znám velmi dobře a nejsem ze Slovenska, musíš hledat a hledat až najdeš lepší servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bosino Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Zdravím všechny octavaky, od října jsem majitelem Octavie 1,6 75kw a před vánocemi mně postihl podobný problém. Při studeném startu motor bez problému naskočil,ale po vteřině zdechll.Po znovunastartování bylo vše poměrně v pořádku,ale čím byla větší zima,tak auto začalo asi po 100m cukat a pak bylo vpohodě. Včera jsem auto odvezl do servisu a čekal na výsledek,dnes jsem ho vyzvedl a vše je v pořádku,jede jako vyměněné a celý problem byl v hadici k EGR ventilu,ta měla prasklinu.Oprava stála 800,-kč včetně zapůjčení náhradní Fábie na dva dny. Už několik let jezdím servisovat všechny auta k firmě Autoštangl autodílna 409,je to kousek od Ostravy,vžycky mi ve všem vyšli vstříc a ceny jsou oproti autorizovanému servisu přijatelné a poslední 2 roky co pořídili Fábií jí půjčují zdarma jako náhradní vozidlo. Kdyby někdo z okolí hledal solidní servis,tak mohu jen doporučit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 jak zjistite ze se vam auto preplo do nouzovyho rezimu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Storoška Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 Zdravím všechny octavaky,od října jsem majitelem Octavie 1,6 75kw a před vánocemi mně postihl podobný problém. Při studeném startu motor bez problému naskočil,ale po vteřině zdechll.Po znovunastartování bylo vše poměrně v pořádku,ale čím byla větší zima,tak auto začalo asi po 100m cukat a pak bylo vpohodě. Včera jsem auto odvezl do servisu a čekal na výsledek,dnes jsem ho vyzvedl a vše je v pořádku,jede jako vyměněné a celý problem byl v hadici k EGR ventilu,ta měla prasklinu.Oprava stála 800,-kč včetně zapůjčení náhradní Fábie na dva dny. Už několik let jezdím servisovat všechny auta k firmě Autoštangl autodílna 409,je to kousek od Ostravy,vžycky mi ve všem vyšli vstříc a ceny jsou oproti autorizovanému servisu přijatelné a poslední 2 roky co pořídili Fábií jí půjčují zdarma jako náhradní vozidlo. Kdyby někdo z okolí hledal solidní servis,tak mohu jen doporučit. Caw.Ktora to bola hadica?Nemas foto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ján Storoška Vloženo 4. leden 2008 Sdílet Vloženo 4. leden 2008 jak zjistite ze se vam auto preplo do nouzovyho rezimu? Caw.Ostala by Ti svietit elektronika motora na palubovke.Ta oranzova ako ponorka vyzera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.