Prosinec 14, 200717 r Autor No, zatím to vypadá se mnou dobře. Nechal jsem vyměnit čidlo chl. kap. a od té doby se to nestalo. Ale možná proto, že nebyla taková zima (kolem 0°C). Dnes mi ráno ukazoval teploměr 0.5°C, tak uvidím až pojedu odp. z práce. Jinak mě zachránilo to čidlo.
Prosinec 14, 200717 r Autor zdravim, souhlasim s diagnostikem, ovsem uvodni popis zavady byl pro me naprosto vystizny a jasny ! s touto "zavadou" se potykam uz druhou zimu, diagnostika nikdy nic nehlasila, jen to proste po studenem startu skubalo a dusilo se. jak to zacalo letos znova, prosel sem dukladne cele forum a nasel hodne prispevku a rad - resit jsem zacal tim nejjednodusim, coz bylo vycisteni skrtici klapky a kontrola hadic. a pomohlo to ! jo a ty dva tisice ve zn. servisu jsou uplne ale uplne mimo...grrr. muj "garážník" to udelal asi za dve stovky. sam jsem laik, takze podrobnosti o zpusobu cisteni nevim - je potreba toho garaznika odbornika. ahoj, asi mi budeš muset půjčit tvého garážníka
Prosinec 14, 200717 r No, zatím to vypadá se mnou dobře. Nechal jsem vyměnit čidlo chl. kap. a od té doby se to nestalo. Ale možná proto, že nebyla taková zima (kolem 0°C). Dnes mi ráno ukazoval teploměr 0.5°C, tak uvidím až pojedu odp. z práce. Jinak mě zachránilo to čidlo. Vadné čidlo teploty by měl poznat Vag. Mě ŘJ projel servisák a zjistil chybu na čidle. Včera jsem taky vyměnil čidlo teploty. Piráta za 230,- za origo za 650,-. Piráta jsem tam měl asi 4 měsíce. Ukazoval hrozně. Dle ručičky plná provozní teplota po 12km jestli tak fungoval i pro ŘJ motoru tak pěkně děkuji. Vyhozený prachy za piráta. Dnes s novým čidlem po 4 km.
Prosinec 16, 200717 r Dobrý den, chtěl bych Vás poprosit o pomoc. 1.8T benzín, 132kw, 2001, 130 000km originál. Problém: pouze při studených startech po zapnutí zapalování a startování motor naskočí, ale několik vteřin běží nepravidelně (jakoby se dusí). Někdy úplně zhasne a někdy přidám trochu plyn a chytne se. Ve Škodovce (Ústí n. Labem) si nevědí rady. Jezdím tam na pravidelné servisky a vždy nechávám potřebné díly měnit. Před měsícem jsem měnil čidlo (cca1000,- u Škoda) a zpozoroval jsem pouze minimální uklidnění. Svíčky měněny dle servis. intervalu. Baterií to asi nebude. Po přečtení některých témat by mohl být problém ve startéru. Po nastartování v motoru něco zadrnčí, ale to asi nesouvisí s mým problémem dusícího se startu. V létě bez problému, pouze teď v zimě. Nevím si už rady. Prosím poraďte. Předem díky za Vaše rady. Mam OCT 1 1.6 75kw a mne to robi tiez niekedy za studena a problem vraj je v EGR ventilu.
Prosinec 21, 200717 r Autor tak musím zaklepat, ale po výměně toho čidla je klid a to už máme několik dní mrazy a dušení se neprojevilo, starutuje bez problémů a vše funguje jako v létě, takže spokojenost, jsem rád, že to nemusím řešit a shánět dobrý slušný a slólidní servis, kde mi nevymění půlku motoru a stejně to nepomůže
Prosinec 21, 200717 r tak musím zaklepat, ale po výměně toho čidla je klid a to už máme několik dní mrazy a dušení se neprojevilo, starutuje bez problémů a vše funguje jako v létě, takže spokojenost,jsem rád, že to nemusím řešit a shánět dobrý slušný a slólidní servis, kde mi nevymění půlku motoru a stejně to nepomůže Jsem rad, ze Ti to funguje...ale me to dela tak jednou za 3 tydny...takze jeste nekric Hura, kdyz jsi jeste nepreskocil
Prosinec 21, 200717 r Autor Jsem rad, ze Ti to funguje...ale me to dela tak jednou za 3 tydny...takze jeste nekric Hura, kdyz jsi jeste nepreskocil jakým způsobem tento problém řešíš? nebo to necháš jentak, protože to zas takový problém není? zkus zavolat Jandovi do Cimbu - dělají přece čipy a zaměřují se i na diagnostiku, takže by ti mohl trochu poradit - výsledek dej vědět opravdu jsem asi možná přeskočil, od výměny zatím nic
Prosinec 21, 200717 r jakým způsobem tento problém řešíš? nebo to necháš jentak, protože to zas takový problém není? zkus zavolat Jandovi do Cimbu - dělají přece čipy a zaměřují se i na diagnostiku, takže by ti mohl trochu poradit - výsledek dej vědět opravdu jsem asi možná přeskočil, od výměny zatím nic zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi....
Prosinec 23, 200717 r Autor zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi.... ahoj, jsem objednán na úpravu (čip) ŘJ Cimbu a po úpravě už se to neobjeví. Je to výrobní chyba SW a tuto méně závažnou vadu títmto způsobem lze odstranit. Toť dobrá zpráva, až budu mít po čipu, tak dám vědět.
Prosinec 27, 200717 r Autor zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi.... možná bys ještě mohl zkusit nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ať vyloučíš další příčinu, (po mé zkušenosti by to mohla dělat některá ze 4 cívek)
Prosinec 27, 200717 r možná bys ještě mohl zkusit nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ať vyloučíš další příčinu, (po mé zkušenosti by to mohla dělat některá ze 4 cívek) Caw.Daju sa skontrolovat Wagom tie cievky?Alebo sa daju nejak premerat? Nemate niekto foto tych cievok a kde sa nachadzaju presne?Ja mam O1 1.6 75 kw 11/2003
Prosinec 27, 200717 r Autor Caw.Daju sa skontrolovat Wagom tie cievky?Alebo sa daju nejak premerat?Nemate niekto foto tych cievok a kde sa nachadzaju presne?Ja mam O1 1.6 75 kw 11/2003 ahoj, viz můj příspěvek v podobém tématu: Můžeš nechat zkontrolovat zapalovací cívky. Motory zážehové se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami. odp.: samozřejmě lze zjistit po napojení do zásuvky registr závad, kde by ti mělo ukázat vadnou zap. cívku, u mne jsou namontovány přímo nad svíčkami (takové jakoby fajfky, nahoře pryžový vstup pro konektor a dole se mění v ocelový děrovaný váleček cca 20cm, ale to jest u 180PS motoru), ty musíš najít koncový výkonový stupeň (krabička do které jde zap. kabel skrz zapalovací transformátor a vychází další konektor) - když půjdeš po zapalovacím kabelu od svíčky, který vede do mechanického vysokonapěťového rozdělovače, který rozděluje zap. napětí na jednotlivé svíčky, a z něho opět vychází zap. kabel, který vede do té krabičky, kterou hledáš, tak to najdeš, ale možná bude rychlejší, když zajdeš někam do škodovky ať ti to změří a zkontrolují (cca100kč)
Prosinec 28, 200717 r ahoj,viz můj příspěvek v podobém tématu: Můžeš nechat zkontrolovat zapalovací cívky. Motory zážehové se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami. odp.: samozřejmě lze zjistit po napojení do zásuvky registr závad, kde by ti mělo ukázat vadnou zap. cívku, u mne jsou namontovány přímo nad svíčkami (takové jakoby fajfky, nahoře pryžový vstup pro konektor a dole se mění v ocelový děrovaný váleček cca 20cm, ale to jest u 180PS motoru), ty musíš najít koncový výkonový stupeň (krabička do které jde zap. kabel skrz zapalovací transformátor a vychází další konektor) - když půjdeš po zapalovacím kabelu od svíčky, který vede do mechanického vysokonapěťového rozdělovače, který rozděluje zap. napětí na jednotlivé svíčky, a z něho opět vychází zap. kabel, který vede do té krabičky, kterou hledáš, tak to najdeš, ale možná bude rychlejší, když zajdeš někam do škodovky ať ti to změří a zkontrolují (cca100kč) Caw.Na Slovensku aspon u nas radsej si dam zrobit transplantaciu srdca ako ist do niektoreho servisu si dat nieco zmerat.Chces zaplatit a nemas komu.Kazdy je majster sveta ale ked treba zistit chybu ktoru neukazuje Wag tak je to v ....
Prosinec 28, 200717 r Autor Caw.Na Slovensku aspon u nas radsej si dam zrobit transplantaciu srdca ako ist do niektoreho servisu si dat nieco zmerat.Chces zaplatit a nemas komu.Kazdy je majster sveta ale ked treba zistit chybu ktoru neukazuje Wag tak je to v .... to znám velmi dobře a nejsem ze Slovenska, musíš hledat a hledat až najdeš lepší servis
Leden 4, 200817 r Zdravím všechny octavaky, od října jsem majitelem Octavie 1,6 75kw a před vánocemi mně postihl podobný problém. Při studeném startu motor bez problému naskočil,ale po vteřině zdechll.Po znovunastartování bylo vše poměrně v pořádku,ale čím byla větší zima,tak auto začalo asi po 100m cukat a pak bylo vpohodě. Včera jsem auto odvezl do servisu a čekal na výsledek,dnes jsem ho vyzvedl a vše je v pořádku,jede jako vyměněné a celý problem byl v hadici k EGR ventilu,ta měla prasklinu.Oprava stála 800,-kč včetně zapůjčení náhradní Fábie na dva dny. Už několik let jezdím servisovat všechny auta k firmě Autoštangl autodílna 409,je to kousek od Ostravy,vžycky mi ve všem vyšli vstříc a ceny jsou oproti autorizovanému servisu přijatelné a poslední 2 roky co pořídili Fábií jí půjčují zdarma jako náhradní vozidlo. Kdyby někdo z okolí hledal solidní servis,tak mohu jen doporučit.
Leden 4, 200817 r Zdravím všechny octavaky,od října jsem majitelem Octavie 1,6 75kw a před vánocemi mně postihl podobný problém. Při studeném startu motor bez problému naskočil,ale po vteřině zdechll.Po znovunastartování bylo vše poměrně v pořádku,ale čím byla větší zima,tak auto začalo asi po 100m cukat a pak bylo vpohodě. Včera jsem auto odvezl do servisu a čekal na výsledek,dnes jsem ho vyzvedl a vše je v pořádku,jede jako vyměněné a celý problem byl v hadici k EGR ventilu,ta měla prasklinu.Oprava stála 800,-kč včetně zapůjčení náhradní Fábie na dva dny. Už několik let jezdím servisovat všechny auta k firmě Autoštangl autodílna 409,je to kousek od Ostravy,vžycky mi ve všem vyšli vstříc a ceny jsou oproti autorizovanému servisu přijatelné a poslední 2 roky co pořídili Fábií jí půjčují zdarma jako náhradní vozidlo. Kdyby někdo z okolí hledal solidní servis,tak mohu jen doporučit. Caw.Ktora to bola hadica?Nemas foto?
Leden 4, 200817 r jak zjistite ze se vam auto preplo do nouzovyho rezimu? Caw.Ostala by Ti svietit elektronika motora na palubovke.Ta oranzova ako ponorka vyzera.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.