Únor 21, 200817 r Autor ja tam mam uz 20 tisic km NGK 2330 BCPR6ES. o desatinku sklepana medzera a pohoda. starty na benzin. aj pri minus 20 stupnoch. akurat take kratke studene starty im nesvedcia. 1,5 km do kauflandu, vypnut motor, vychladne to a potom to pri starte kasle. ale to nie je standartny rezim pre motor. inak to startuje dobre, aj horuce, aj studene. v lete vydrzali 12 hodin v kuse chorvatske dialnice. v zime minus 15 stupnov Tatry. info : http://www.sparkplugs.com/more_info.asp?AAIA=&pid=2853 Upraveno Únor 21, 200817 r od colins
Únor 21, 200817 r Já tam mám - svíčka zapal. 1,3MPI ( 101000060AA), najeto 48 tisíc km na LPG a bez problémů. Svíčky jsou standartně dávané ve znač. servisu Škoda
Únor 22, 200817 r ja mam brisk kazdy den asi 40 startov a uz dost km ale v zime v lete furt chyta na prvu supu. a teplotne cidlo je odpojene a prepinam v zime asi po 800m a v lete asi po 500 metrroch. to ako prvy start potom ked je teply motor prepne na plyn hned.
Únor 24, 200817 r Zistil som ake su to sviecky do Fabie ,Felicie DR15YS-LPG stoja 85 sk a nasiel som ich na www.autosuciastky.sk Upraveno Únor 24, 200817 r od Emanuel
Únor 24, 200817 r Vymenil som sviecky hore menovane ,filter vzduchovy, termostat auto fachci ako nove nevynechava ide plynule dobre zrychluje aj na benzin aj plyn.
Únor 27, 200817 r ja tam mam uz 20 tisic km NGK 2330 BCPR6ES.o desatinku sklepana medzera a pohoda. starty na benzin. aj pri minus 20 stupnoch. akurat take kratke studene starty im nesvedcia. 1,5 km do kauflandu, vypnut motor, vychladne to a potom to pri starte kasle. ale to nie je standartny rezim pre motor. inak to startuje dobre, aj horuce, aj studene. v lete vydrzali 12 hodin v kuse chorvatske dialnice. v zime minus 15 stupnov Tatry. info : http://www.sparkplugs.com/more_info.asp?AAIA=&pid=2853 cau sefe, pises, ze si priklepol kontakty na svieckach, uz som o tom pocul, ze je dobre to spravit, mam NGK sviecky s troma kontaktami je dobre ich priklepnut? a na co je to dobre? vysledok? co povies, este nejaka otazka?
Únor 27, 200817 r Do motorů na plyn nejsou vícebodové svíčky absolutně nevhodné, to to máš za Fabku, 3 válec nebo 4 válec? Už jsem to tady psal mockrát, nejlepší platina a máš na 90000 km pokoj....
Únor 27, 200817 r Do motorů na plyn nejsou vícebodové svíčky absolutně nevhodné, to to máš za Fabku, 3 válec nebo 4 válec? Už jsem to tady psal mockrát, nejlepší platina a máš na 90000 km pokoj.... mam stvorvalec, 1.4 MPi 50 kW a mam podtlak BRC preco su nevhodne? odporucis mi nejaky konkretny typ sviecok? radis urcite vymenit?
Únor 27, 200817 r Autor cau sefe,pises, ze si priklepol kontakty na svieckach, uz som o tom pocul, ze je dobre to spravit, mam NGK sviecky s troma kontaktami je dobre ich priklepnut? a na co je to dobre? vysledok? co povies, este nejaka otazka? propan ma vyssiu zapalnu teplotu, ako benzinove pary, tak potrebujes poriadnu iskru na zapalenie. napomaha sa tomu tak, ze sa znizi vzdialenost preskoku iskry.
Únor 28, 200817 r Tak ještě jednou... do tvé Fábky jsou vhodné BRISK PLATIN DOX15LE, výhoda těchto svíček je ta, že vydrží 2500 stupňů takže se neopalují, navíc středová elektroda má průměr jen 0.4 mm a navíc platina perfektně vede jiskru, takže nezatěžují kabely nebo trafa/ to není z mé hlavy, dlouhodobé zkoušky Brisku na LPG a CNG/, takže nešpekuluj a budeš mít klid. Stačí.....
Únor 28, 200817 r Tak ještě jednou... do tvé Fábky jsou vhodné BRISK PLATIN DOX15LE, výhoda těchto svíček je ta, že vydrží 2500 stupňů takže se neopalují, navíc středová elektroda má průměr jen 0.4 mm a navíc platina perfektně vede jiskru, takže nezatěžují kabely nebo trafa/ to není z mé hlavy, dlouhodobé zkoušky Brisku na LPG a CNG/, takže nešpekuluj a budeš mít klid. Stačí..... dik karle a colins uz sa na tom pracuje a idem ich kupit
Únor 28, 200817 r Autor http://www.brisk.cz/index.php?page=dotazy_svicky.html posluchni karla, dobre ti radi !!
Únor 28, 200817 r http://www.brisk.cz/index.php?page=dotazy_svicky.htmlposluchni karla, dobre ti radi !! Další díííííííííler BRISKU :p :p :p
Únor 28, 200817 r http://www.brisk.cz/index.php?page=dotazy_svicky.htmlposluchni karla, dobre ti radi !! to uz som cital, a prestudoval som si o tom nejake veci, uz viem ze som spravil chybu so svieckami a poriesim to
Únor 28, 200817 r Autor to uz som cital, a prestudoval som si o tom nejake veci, uz viem ze som spravil chybu so svieckami a poriesim to aku chybu si spravil ? prezrad aj nam, nech sa poucime.
Únor 28, 200817 r aku chybu si spravil ?prezrad aj nam, nech sa poucime. myslim, ze to nie je velka chyba, ale dal som tam trojkontaktove sviecky a este maju aj daleko od seba kontakty, co by tam nemalo byt uvidim ako budu vyzerat ked ich vytiahnem, na karlovu radu som kupil presne ten typ sviecok ake mi odporucil, cize BRISK platinum jednokontaktove aj ked je pisane, ze by tam mali ist strieborne podla vyrobcu sviecok BRISK, mam pocit ako keby auto obcas vynechavalo a islo na tri valce, dufam, ze toto riesenie so svieckami vyriesi moj problem (mohlo by to robit prave toto ako som sa docital) uz som ich aj kupil a ak mi bude na chvilu priat pocasie cez vikend tak ich rovno aj vymenim
Únor 28, 200817 r myslim, ze to nie je velka chyba, ale dal som tam trojkontaktove sviecky a este maju aj daleko od seba kontakty, co by tam nemalo bytuvidim ako budu vyzerat ked ich vytiahnem, na karlovu radu som kupil presne ten typ sviecok ake mi odporucil, cize BRISK platinum jednokontaktove aj ked je pisane, ze by tam mali ist strieborne podla vyrobcu sviecok BRISK, mam pocit ako keby auto obcas vynechavalo a islo na tri valce, dufam, ze toto riesenie so svieckami vyriesi moj problem (mohlo by to robit prave toto ako som sa docital) uz som ich aj kupil a ak mi bude na chvilu priat pocasie cez vikend tak ich rovno aj vymenim Hele já nevím , ale mě se ta moje 1,4 mpi třepe jako by jí byla zima a dělá mi to od výroby a na beneli. Na LPG je tu klidnější.
Únor 28, 200817 r Hele já nevím , ale mě se ta moje 1,4 mpi třepe jako by jí byla zima a dělá mi to od výroby a na beneli. Na LPG je tu klidnější. mne skor strati vykon a obcas snou dokaze pekne trhnut a pri startoch to robi divne veci, mam LPG prepinac v polohe na automaticke prepnutie v 2000 ot a startujem na benzin (klasika) potom ked nastartujem mi to zacne skakat, pod kapotou mi to nejak cvaka a kontrolka na prepinaci svieti na zlto a zeleno a potom na cerveno a prepina sa to medzi tymi farbami, otacky troska lietaju hore dole, po chvili sa to niekedy prepne na benzin a uz to tak ostane ale niekedy to ostane svietit na zlto (pri 2000 ot sa to prepne klasicky na plyn), netusim co to moze byt a technik mi povedal, ze sa s tym este nestretol a netusi co to moze byt, zatial to prisudzujem svieckam
Únor 28, 200817 r mne skor strati vykon a obcas snou dokaze pekne trhnuta pri startoch to robi divne veci, mam LPG prepinac v polohe na automaticke prepnutie v 2000 ot a startujem na benzin (klasika) potom ked nastartujem mi to zacne skakat, pod kapotou mi to nejak cvaka a kontrolka na prepinaci svieti na zlto a zeleno a potom na cerveno a prepina sa to medzi tymi farbami, otacky troska lietaju hore dole, po chvili sa to niekedy prepne na benzin a uz to tak ostane ale niekedy to ostane svietit na zlto (pri 2000 ot sa to prepne klasicky na plyn), netusim co to moze byt a technik mi povedal, ze sa s tym este nestretol a netusi co to moze byt, zatial to prisudzujem svieckam Ty vole to máš nějaký pekelný stroj? Zlatá moje rezavá fábule. Tak to mi nezbývá než pořát hodně štěstí při opravě a halvně hledání chyby.
Únor 28, 200817 r Autor mne skor strati vykon a obcas snou dokaze pekne trhnuta pri startoch to robi divne veci, mam LPG prepinac v polohe na automaticke prepnutie v 2000 ot a startujem na benzin (klasika) potom ked nastartujem mi to zacne skakat, pod kapotou mi to nejak cvaka a kontrolka na prepinaci svieti na zlto a zeleno a potom na cerveno a prepina sa to medzi tymi farbami, otacky troska lietaju hore dole, po chvili sa to niekedy prepne na benzin a uz to tak ostane ale niekedy to ostane svietit na zlto (pri 2000 ot sa to prepne klasicky na plyn), netusim co to moze byt a technik mi povedal, ze sa s tym este nestretol a netusi co to moze byt, zatial to prisudzujem svieckam mam to iste. zo zaciatku to nerobilo, teraz sa to objavuje castejsie. az na to lietanie otacok uplne to iste. :-( Upraveno Únor 28, 200817 r od colins
Únor 28, 200817 r mam to iste. zo zaciatku to nerobilo, teraz sa to objavuje castejsie.az na to lietanie otacok uplne to iste. :-( ja netusim cim to moze byt, bo som s tym u oravca atam nic nezistili, keby som prisiel na to co to je hned ti to hlasim tiez mi to na zaciatku nerobilo a teraz to robi stale, tak prepnem na benzin, nastartujem a po chvilu to dam na automatiku aby si to preplo samo mozno by karel mohol dat nejaky tip co by to mohlo byt Upraveno Únor 28, 200817 r od robko
Únor 29, 200817 r neviem ci pomozem ale kedysi som mal problem pri benzinovom chode ze auto islo na tri valce problem sa hladal v strekovaci aj v cievke aj v kabloch a nakoniec to bol zli kontakt v tom rele prepinaci co oklamava vstrekovace. tak som to odpojil nastriekal WDa vsjo v parjadke. ked sa to niekedy objavy znova viem kde mam hladat. a asi za tyzden idem aj ja na sviecky olej filtre povysavat a konecne aj umyt. uz ani neviem ci mam sede alebo strieborne. mate niekto skusenosti alebo odporucania na vymenu oleja v prevodovke.? aky nazor mate menit alebo nemenit ??
Únor 29, 200817 r neviem ci pomozem ale kedysi som mal problem pri benzinovom chode ze auto islo na tri valce problem sa hladal v strekovaci aj v cievke aj v kabloch a nakoniec to bol zli kontakt v tom rele prepinaci co oklamava vstrekovace. tak som to odpojil nastriekal WDa vsjo v parjadke. ked sa to niekedy objavy znova viem kde mam hladat. a asi za tyzden idem aj ja na sviecky olej filtre povysavat a konecne aj umyt. uz ani neviem ci mam sede alebo strieborne. mate niekto skusenosti alebo odporucania na vymenu oleja v prevodovke.? aky nazor mate menit alebo nemenit ?? Včera jsem se ptal známého ve Škodovce a řekl mi že to nemám do 150 tkm vůbec řešit a potom žesed omluvíme(prý je doživotní a nemá cenu ho dřív měnit ). Tak to mám ještě 42 tkm rezervu
Únor 29, 200817 r nemam odvahu zistit skutocny stav mojho tachometra ale tych 150tkm mala za dvaroky a uz ma 7 takze asi vymenim.
Únor 29, 200817 r nemam odvahu zistit skutocny stav mojho tachometra ale tych 150tkm mala za dvaroky a uz ma 7 takze asi vymenim. Tak to radši jo. jistota je jistota Kolik máš teď na tacháču?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.