Chadwick Vloženo 14. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 Nazdárek. Neměl někdo něco podobného na autě ? Když nastartuji a rozsvítím světla tak kontrolky svítí normálně, ale jakmile přídám nad asi 2 tis. otáček, tak se rozsvítí trošku víc a pak už tak zůstanou. No a pokud nastartuji a prší a pustím stěrače, tak jedou trošku pomaleji. Po přidání plynu ale jedou už normálně. Doufám, že mé vysvětlení někdo pochopí Jinak je to 1.8 20V 92kW. r.v. 1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 14. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 Nazdárek. Neměl někdo něco podobného na autě ? Když nastartuji a rozsvítím světla tak kontrolky svítí normálně, ale jakmile přídám nad asi 2 tis. otáček, tak se rozsvítí trošku víc a pak už tak zůstanou. No a pokud nastartuji a prší a pustím stěrače, tak jedou trošku pomaleji. Po přidání plynu ale jedou už normálně. Doufám, že mé vysvětlení někdo pochopí Jinak je to 1.8 20V 92kW. r.v. 1997 že by odcházel alternátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 14. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 Nekde studenak - hledej i na konektorech k altiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chadwick Vloženo 14. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2007 Zkusím ty kontakty. Na altík bych to zatím neviděl, to by se asi rozsvítila i baterka ( dobíjení ) na palubce, že to nedobíjí. Můj názor. Asi projedu všechny ty kontakty to k tomu vedou. Ono je zvláštní, že po přidání to zmizí a fachá to jak má. I na volnoběh pak vše svítí a stírá jak má. Zatím díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 překontrolovat baterku svorky altík..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chadwick Vloženo 22. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2007 (editace) Tak pánové díky za rady. Ale po otevření kapoty motoru jsem hned věděl, kde je problém. Na altíku se záhadným způsobem rozpojil konektor a jen tak se tam houpal. Takže pročistit kontakt a nacvaknout nazpět. Ale i tak díky za rady. Problém viz foto. Editováno: 22. Prosinec 2007, autor: Chadwick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 23. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 A záhada objevena ............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chadwick Vloženo 23. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2007 Ale dalo to práci to najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.