Přejít na obsah

jak na nový rok,tak po celý rok?


Deny.Kr

Doporučené příspěvky

tak jsem se poptal-z počátku jsem to spletl(já se v tom moc nevyznám)..Firma ARAL,jako taková zmizla..čerpačky u nás nejsou,že,benzín ARAL v ČR prostě neseženeš..ale tím,že společnost BP koupila jak CASTROL,tak ARAL,je to jedna velká firma..čili = konkrétně zaměstnanci CASTROLU(a nejen oni) nabízí jak produkty(oleje) BP,tak ARAL,tak Castrol dohromady,dle přání zákazníka.. ;):)

A tu kosmetiku tam maj jen vypsanou ale asi se fakt sehnat nedá.Možná tak pod jiným označením.Musím něco do jara něco poschánět na generalku :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tu kosmetiku tam maj jen vypsanou ale asi se fakt sehnat nedá.Možná tak pod jiným označením.Musím něco do jara něco poschánět na generalku :p

jak je to s kosmetikou tedy netuším-možná se rovněž prodává,na to jsou zase jiná oddělení,čili to zřejmě funguje stejně,jako v případě olejů..a poptal jsem se tedy i na to,co je v garáži a verdikt zní následovně: to,co tam máme je "prošlé" a mělo to jít na likvidaci-firmu vyjde levněji rozdat to,než platit poplatky za likvidaci-ale i přes to,že je to "prošlé",je to stejně,jako s potravinama-má to "expiraci",ale může to být dobré ještě řadu let.. :)

Editováno: , autor: Deny.Kr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak je to s kosmetikou tedy netuším-možná se rovněž prodává,na to jsou zase jiná oddělení,čili to zřejmě funguje stejně,jako v případě olejů..a poptal jsem se tedy i na to,co je v garáži a verdikt zní následovně: to,co tam máme je "prošlé" a mělo to jít na likvidaci-firmu vyjde levněji rozdat to,než platit poplatky za likvidaci-ale i přes to,že je to "prošlé",je to stejně,jako s potravinama-má to "expiraci",ale může to být dobré ještě řadu let.. :)

takže verdik zní, ptát se, ptát se a třeba náhodou se to někdy objeví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Aral v pohon.hmotách je No.1,taky mě to sere.

Co jsem četl,tak Aral odešel s ČR protože tu chtěli mít největší síť čerpac.stanic,ale tady je jednoznačně zkrouhnul Shell a OMV,tak když viděli že to tady k ničemu nevede tak to tady radši zabalily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám vosky že Škodovky-aplikuji jen kde mám pocit, že je to potřeba.Moje 11 let stará Felda 1.6 je zcela bez koroze i v 5 dveřích.Octávkou jsem se ještě nezabýval,jednak je nová, jednak jsem neměl čas-když tak až na jaře.Aplikaci samozřejmě zvážím jen na místa kde je to třeba..

u Feldy jednoznačně chválím, protože ta měla ochranu žalostnou. Ovšem u OI a OII je to už nesmysl. Octávii s korozí jsem snad ještě neviděl, a to jezděj už 10 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mi rezaví i nerezové RS koncovky výfuku.. :feve::D

dej si na ně magnet a uvidíš hned, jak moc jsou nerezový. To je stejný, jako třeba u příborů. Myslíš si, žes koupil nerezový, dáš to do myčky a vytáhneš, jak liška. Pokud nerez, nesmí se toho magnet vůbec chytit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. I ty nejlevnější kokty za 90 papírů mají karoserii bez korose, pokud není porušena více do hloubky. Už jsem viděl OI 4x4 Combi s korozí 5. dveří :blink:

Docela jsem čuměl, ale bylo to tak.

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S pozinkem karosérie a její protikorozní ochranou máš pravdu je opravdu asi kvalitní ale obávám se,že ochrana náprav a pružin není na této úrovni-jinak by nebylo možné abych na přední nápravě měl rezavý flek už hned na novém voze.Nereklamoval jsem to protože je to prkotina kterou si ošetřím ale trochu mě to naštvalo, to je fakt.Mytí kastle Wapkou je bezesporu nejšetrnější.Kde kupuješ to WS2000? Rád bych to vyskoušel.Bydlím kousek od Prahy-takže v tvém regionu.

Rosto, to ale není jadernej reaktor ! To je jen blbý auto nižší střední třídy. Už jsi někdy viděl, aby se zinkovali nápravy ? Já třeba jo, ale to jen když můj šílenej kamarád restauroval 30 let starý Porsche. A mytí vapkou je moje hoby. Téměř jinak to ani nemeju. A i tak jsem jednou nafouknul vodou lak na zrcátku, kde byla oděrka od šutru. Blbý ! Muselo se celý přelakovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dej si na ně magnet a uvidíš hned, jak moc jsou nerezový. To je stejný, jako třeba u příborů. Myslíš si, žes koupil nerezový, dáš to do myčky a vytáhneš, jak liška. Pokud nerez, nesmí se toho magnet vůbec chytit.

jj,to vím..ale v myčce rezaví i nerez-je to jen povrchové na oškrábání..-ale ty koncovky jsou originál škoda,nečekal jsem to.. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dával do Octávky před rokem Olej Aral. A ten obal vypadal hodně zajímavě - motor šlapal jak fik a od té doby co ten aral není běžně k dispozici zjišťuji, že je to škoda, že si kapitalismus prosadil své a Aral zmizel z českého trhu :rolleyes:

už jsem to psal-ARAL(oleje a kosmetika) stále existuje a čerpačky s oleji nemají ganc nic polečného..jen nejsou běžně k dostání=musel bys mít vlastní společnost(např. salón),ay ses dostal k těmto produktům-běžně v obchodech už ho neseženeš..,nebo prostřednictvím webového odkazu,který sem byl před pár okamžiky vložen-objednává se to z Německa stejně tak,jako když ARAL fungoval na 100%.. ;) ..jinak doporučuji CASTROL a to né proto,abych dělal reklamu(s námi nemá castrol v obchodech nic společného),ale proto,že je vážně spolehlivý.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde se dají ty araly sehnat?

nepodléhej panice ! Oleje Aral zas taková extra třída nebyly. Jediný, c,o o nich můžu říct, že byly extra drahý. Dneska je spousta jiných méně známých výrobků, který ti za zlomek ceny udělají stejnou službu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nepodléhej panice ! Oleje Aral zas taková extra třída nebyly. Jediný, c,o o nich můžu říct, že byly extra drahý. Dneska je spousta jiných méně známých výrobků, který ti za zlomek ceny udělají stejnou službu.

Drahý byly, ale poskytovali tvému motoru 100% ochranu lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak. I ty nejlevnější kokty za 90 papírů mají karoserii bez korose, pokud není porušena více do hloubky. Už jsem viděl OI 4x4 Combi s korozí 5. dveří :blink:

Docela jsem čuměl, ale bylo to tak.

ano,tato vada je u starých octávií(I) běžná-dokonce i na našem předchozím autě(rovněž 2,0combi 4x4 elegance) tato závada byla-a víš,jaks e to stane?..né nekvalitním ošetřením karoserie-při výrobě se zadní okno lepí a má mít určitou mezeru nahoře i dole..ovšem v jednom z mnoha případů se stane,že sklo stačí sjet dolů dříve,než lepido zaschne=nahoře velká spára,dole žádná..tím,jak auto jede,sklo "mikrorozvibruje",čímž se sklo o setinky milimetru posouvá sem a tam po karoseriitudíž díky tomu,že nemá dole žádnou spáru a dře vydře lak,nateče tam voda,dostane se pod lak(koroze pod lakem),lak se odloupne a koroze očím je na světě.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,to vím..ale v myčce rezaví i nerez-je to jen povrchové na oškrábání..-ale ty koncovky jsou originál škoda,nečekal jsem to.. :feve:

ne ne Deny, záleží to na obsahu uhlíku v oceli. Pokud není ocel ferromagnetická, nesmí reznout ani trošičku. To nás jen výrobci a prodejci oblbujou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano,tato vada je u starých octávií(I) běžná-dokonce i na našem předchozím autě(rovněž 2,0combi 4x4 elegance) tato závada byla-a víš,jaks e to stane?..né nekvalitním ošetřením karoserie-při výrobě se zadní okno lepí a má mít určitou mezeru nahoře i dole..ovšem v jednom z mnoha případů se stane,že sklo stačí sjet dolů dříve,než lepido zaschne=nahoře velká spára,dole žádná..tím,jak auto jede,sklo "mikrorozvibruje",čímž se sklo o setinky milimetru posouvá sem a tam po karoseriitudíž díky tomu,že nemá dole žádnou spáru a dře vydře lak,nateče tam voda,dostane se pod lak(koroze pod lakem),lak se odloupne a koroze očím je na světě.. ;)

Ty brďo. To znělo jako od výrobce :palec2:

A já myslel, že někdo špatně parkoval a odřel kus 5. dveří :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drahý byly, ale poskytovali tvému motoru 100% ochranu lol

to každopádně-většina olejů je jedna a ta samá směs s jiným názvem..totéž platí o benzínu,naftě atd..ARAL byl v tomto jedinečný,že byl kvalitní klasou,která byla ryze samostatná..CASTROL je prestižní,kvalitní značka,na úrovni olejů ARAL,jen už 100% jedinečný,jako býval aral není díky svému vlastníkovi BP-má s ním co dočinění,stejné technologie..díky tomu,že je ARAL v tomto "spolku" také,už bude technologie BP,ARAL a CASTROL na podobné úrovni-výhodou je,že všechny 3 značky jsou výborné,kvalitní(BP jsou "velmocí"),čili i když jsou dražší,neproděláte ani náhodou.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...