Publikováno Únor 1, 200817 r Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon. To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou? Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty? Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí?
Únor 2, 200817 r Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou? Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty? Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí? napiš si Ríšovi na www.dieselpower.cz
Únor 4, 200817 r Chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s měřením kroutícího momentu ve VAGu. Z kroutícího momentu pak lze pochopitelně i dopočítat výkon.To že to jde a vyprodukuje to nějaké čísla vím, jedná se mi o to jak důvěryhodné ta čísla jsou? Dá se to nějak srovnat s výsledky změřené na brzdě? Dostanu stejné nebo alespoň podobné hodnoty? Nejlepší by byla pochopitelně možnost porovnat výsledky obou měření na jednom autě. Najde se někdo kdo má k dispozici obojí? Existuje i dokonce program co ti to zmeri.Vykon i NM pomoci dat namerenych vagem. Jmenuje se Kpower a vic hledej http://www.chipforum.cz/viewtopic.php?t=17...ighlight=kpower
Únor 18, 200817 r Zalezi hodne jak presne zadas udaje (teplota, vaha...) v Kpoweru to vlastne na brzde taky:). Kdyz je vse dobre zadane tak samotny vypocet programu je presny(male chyby ve zjednodusenich typu odpor pneu je konstani). ted jde o to jestli ma ridici jednotka presne udaje. jelikoz vykon se pocita ze zmeny rychlosti za cas(zrychleni), nemelo by hrat velkou roli jak s jakou chybou je rychlost v ridici jednotce merena. No a pak zrychlovaci a zpomalovaci faze za absolutne stejnych podminek/ sklon silnice, asfalt, vitr). Z teoreticke stranky by chyba mela byt mala. Mereni na brzde taky nepovazuju za presne. takze ja bych veril ze chyba nebude vetsi jak nekolik kW. Overeno v praxi nemam.
Únor 19, 200817 r Zalezi hodne jak presne zadas udaje (teplota, vaha...) v Kpoweru to vlastne na brzde taky:). Kdyz je vse dobre zadane tak samotny vypocet programu je presny(male chyby ve zjednodusenich typu odpor pneu je konstani). ted jde o to jestli ma ridici jednotka presne udaje. jelikoz vykon se pocita ze zmeny rychlosti za cas(zrychleni), nemelo by hrat velkou roli jak s jakou chybou je rychlost v ridici jednotce merena. No a pak zrychlovaci a zpomalovaci faze za absolutne stejnych podminek/ sklon silnice, asfalt, vitr). Z teoreticke stranky by chyba mela byt mala. Mereni na brzde taky nepovazuju za presne. takze ja bych veril ze chyba nebude vetsi jak nekolik kW. Overeno v praxi nemam. Ja overeno mam.Na mem aute Kpower a brzda 1,1 KW rozdil.
Únor 19, 200817 r Ja overeno mam.Na mem aute Kpower a brzda 1,1 KW rozdil. Diky, to je potesujici zprava. Tak maly rozdil jsem necekal. Jestli je 1,1kW max. rozdil v celem otackovem spektru tak je to fakt super.
Únor 19, 200817 r Diky, to je potesujici zprava. Tak maly rozdil jsem necekal. Jestli je 1,1kW max. rozdil v celem otackovem spektru tak je to fakt super. Tak to si napsal hezky, ale MAX rozdil 1,1kW v celem otackovem spektru to urcite nebude a bude to vic.
Únor 20, 200817 r Tak to si napsal hezky, ale MAX rozdil 1,1kW v celem otackovem spektru to urcite nebude a bude to vic. To jo, tohle je max odnota.Brzda je hold brzda.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.