Přejít na obsah

vysoké otáčky na sytič


JURÁŠ

Doporučené příspěvky

Návštěvník
mama octavu 1.8 turbo r.v 1999 při nastartování za studena mi nabehne sitič na 2000 otáček a drží je docela dost dlouho!nevíte nekdo co stím? čidlo teploty???

Sytic? Zadny neni - a tyhle motory uz nepotrebuji zvysene otacky motoru :) Spise to vidim na zakladni nastaveni klapky a jeste pred tim vycisteni , ale jeste uplne nejprve udelat diagnostiku - mozna nekde zavada :)

post-3876-1204485548_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja mam ties 1,8T a ked je studeny motor a ja vyparkovavam rano pred panelakom tak je to celkom zlozity proces ale proste sa pohynam len na spojke pustam a stlacam a jednotka a spiatocka a jednotka a spiatocka a tak do kolecka, a proste ties sa tie otacky na volnobeh dvyhnu tak do 2000 ked stlacim tu spojku jak preradujem, a to sa plynu ani nedotknem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ja mam ties 1,8T a ked je studeny motor a ja vyparkovavam rano pred panelakom tak je to celkom zlozity proces ale proste sa pohynam len na spojke pustam a stlacam a jednotka a spiatocka a jednotka a spiatocka a tak do kolecka, a proste ties sa tie otacky na volnobeh dvyhnu tak do 2000 ked stlacim tu spojku jak preradujem, a to sa plynu ani nedotknem

To ja mam opacny problem. Ked je motor studeny musim mu naslapat lebo by scipol. Otacky na volnobeh su pokaslane. Ked sa motor zohrej tak je to skoro v normale . Mam 1.6 55 KW. Vyzera to asi na tu klapku. Cistil som ju 2x, v servise ju chcu menit ze je to strata casu nastavovat ju, lebo na opalene nejake kontakty...

Lubo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
mama octavu 1.8 turbo r.v 1999 při nastartování za studena mi nabehne sitič na 2000 otáček a drží je docela dost dlouho!nevíte nekdo co stím? čidlo teploty???

MNE TO PRI STUDENOM MOTORE NABEHNE TAK NA 1200ot/min...ROZBIEHAM SA BEZ PLYNU..ALE CCA PO 2 MINUTACH TO ZACNE KLESAT NA NORMALNE OTACKY...TIEZ BY SOM TO VIDEL NA KLAPKU.ROBILO MI TO TO ISTE,PO VYCISTENI..POTOM SOM JU DAL DO ZAKLADNEHO NASTAVENIA A VSETKO OK...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Sytic? Zadny neni - a tyhle motory uz nepotrebuji zvysene otacky motoru :) Spise to vidim na zakladni nastaveni klapky a jeste pred tim vycisteni , ale jeste uplne nejprve udelat diagnostiku - mozna nekde zavada :)

mel si pravdu vycistil jsem ji a je to o hodne lepsi ted jeste na ten vag kamos ho ma programy ma stahlí z netu ale snad by to melo jit!vymazat poruchy mu jdou tak snad i tohle

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, přesně tak :palec2:

Je potřeba nechat vyčistit škrtící klapku, a pomocí diagnostiky provést její základní nastavení.

Jinak já s tím nemám nejmenší problém (a to jsu byl v Alpách snad jediný, kdo odejel, když bylo -25° C)

U studeného motoru první dvě minutky cca 1500 otáček, po minutce (lehké zahřátí) už to padá na 1000 otáček,

po další minutce standardních 750 otáček/min. A to teď, v zimě, motor mám zahřátý max. z 1/3 :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...