Publikováno Březen 2, 200817 r mama octavu 1.8 turbo r.v 1999 při nastartování za studena mi nabehne sitič na 2000 otáček a drží je docela dost dlouho!nevíte nekdo co stím? čidlo teploty???
Březen 2, 200817 r mama octavu 1.8 turbo r.v 1999 při nastartování za studena mi nabehne sitič na 2000 otáček a drží je docela dost dlouho!nevíte nekdo co stím? čidlo teploty??? Sytic? Zadny neni - a tyhle motory uz nepotrebuji zvysene otacky motoru Spise to vidim na zakladni nastaveni klapky a jeste pred tim vycisteni , ale jeste uplne nejprve udelat diagnostiku - mozna nekde zavada Upraveno Březen 2, 200817 r od Host
Březen 2, 200817 r no ja mam ties 1,8T a ked je studeny motor a ja vyparkovavam rano pred panelakom tak je to celkom zlozity proces ale proste sa pohynam len na spojke pustam a stlacam a jednotka a spiatocka a jednotka a spiatocka a tak do kolecka, a proste ties sa tie otacky na volnobeh dvyhnu tak do 2000 ked stlacim tu spojku jak preradujem, a to sa plynu ani nedotknem
Březen 5, 200817 r no ja mam ties 1,8T a ked je studeny motor a ja vyparkovavam rano pred panelakom tak je to celkom zlozity proces ale proste sa pohynam len na spojke pustam a stlacam a jednotka a spiatocka a jednotka a spiatocka a tak do kolecka, a proste ties sa tie otacky na volnobeh dvyhnu tak do 2000 ked stlacim tu spojku jak preradujem, a to sa plynu ani nedotknem To ja mam opacny problem. Ked je motor studeny musim mu naslapat lebo by scipol. Otacky na volnobeh su pokaslane. Ked sa motor zohrej tak je to skoro v normale . Mam 1.6 55 KW. Vyzera to asi na tu klapku. Cistil som ju 2x, v servise ju chcu menit ze je to strata casu nastavovat ju, lebo na opalene nejake kontakty... Lubo
Březen 14, 200817 r mama octavu 1.8 turbo r.v 1999 při nastartování za studena mi nabehne sitič na 2000 otáček a drží je docela dost dlouho!nevíte nekdo co stím? čidlo teploty??? MNE TO PRI STUDENOM MOTORE NABEHNE TAK NA 1200ot/min...ROZBIEHAM SA BEZ PLYNU..ALE CCA PO 2 MINUTACH TO ZACNE KLESAT NA NORMALNE OTACKY...TIEZ BY SOM TO VIDEL NA KLAPKU.ROBILO MI TO TO ISTE,PO VYCISTENI..POTOM SOM JU DAL DO ZAKLADNEHO NASTAVENIA A VSETKO OK...
Březen 24, 200817 r Autor Sytic? Zadny neni - a tyhle motory uz nepotrebuji zvysene otacky motoru Spise to vidim na zakladni nastaveni klapky a jeste pred tim vycisteni , ale jeste uplne nejprve udelat diagnostiku - mozna nekde zavada mel si pravdu vycistil jsem ji a je to o hodne lepsi ted jeste na ten vag kamos ho ma programy ma stahlí z netu ale snad by to melo jit!vymazat poruchy mu jdou tak snad i tohle
Březen 24, 200817 r mel si pravdu vycistil jsem ji a je to o hodne lepsi ted jeste na ten vag kamos ho ma programy ma stahlí z netu ale snad by to melo jit!vymazat poruchy mu jdou tak snad i tohle Ještě vymazat adaptační hodnoty a udělat základní nastavení
Březen 24, 200817 r Chlapi, přesně tak Je potřeba nechat vyčistit škrtící klapku, a pomocí diagnostiky provést její základní nastavení. Jinak já s tím nemám nejmenší problém (a to jsu byl v Alpách snad jediný, kdo odejel, když bylo -25° C) U studeného motoru první dvě minutky cca 1500 otáček, po minutce (lehké zahřátí) už to padá na 1000 otáček, po další minutce standardních 750 otáček/min. A to teď, v zimě, motor mám zahřátý max. z 1/3
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.