Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím a rád bych věděl jestli už jste někdo měnil opakovaně brzdy na OCT II. 77kW ?? Důvodem mých výměn byla vždy stejná závada a to tzv. zvlněné kotouče,při brždění nebrzdilo auto plynule.Poprvé jsem nechal měnit kotouče i desky při 15000 ujetých km a poté ještě třikrát po dalších cca 7000 km. V servise už nevědí co s tím a mně už to taky pěkně štve,snad taky trochu obava jestli jednou nepřestanou fungovat úplně.Samožřejmě že jsem byl napaden ,že jezdím jak prase a brzdy nevydrží takovou zátěž, k tomu jen podotýkám,že jsem měl předtím Oct I. a s ní jsem najezdil 160000km aniž by se musely měnit kotouče nebo desky.To mi při dalších výměnách naštěstí potvrdil u šéfa servisu i jejich zaměstnanec ,kde jsem už předtím auto pravidelně servisoval ,že extra brzdič nejsem a tak se semnou zatím ještě baví,ale už je cítět,že jim docházejí argumenty.Předem díky za Vaše názory a rady.

S tim jsem se nesetkal u ani jedný mojí Oct.II....kotouče držej i u těch co maj přes 200.000km a destičky měnim po cca +- 120.000km.

řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil.

  • Autor
řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil.

Díky za odpovědi,už jsem si ve svém životě zvykl na občasné jobovky asi tak jak teď stěma brzdama.Jen mne napadlo proč se nezkroutí také zadní kotouče??Svůj styl brždění bych popsal asi tak,že přibrzdím a hned pouštím pedál, právě aby se brzdy nepřehřívaly.Je možné že mám těžkou nohu,asi to budu muset někomu půjčit na služebku ,nejspíš do Ruska :) aby rychle najel cca 10000km (asi bych delší dobu bez mazlíka být nemohl)a vidělo by jaký by byl potom výsledek.

řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil.

nic proti, ale pkud mas abs tak je pitomina brzdit neprerusovane nebo se pletu? :p

Zdravím a rád bych věděl jestli už jste někdo měnil opakovaně brzdy na OCT II. 77kW ?? Důvodem mých výměn byla vždy stejná závada a to tzv. zvlněné kotouče,při brždění nebrzdilo auto plynule.Poprvé jsem nechal měnit kotouče i desky při 15000 ujetých km a poté ještě třikrát po dalších cca 7000 km. V servise už nevědí co s tím a mně už to taky pěkně štve,snad taky trochu obava jestli jednou nepřestanou fungovat úplně.Samožřejmě že jsem byl napaden ,že jezdím jak prase a brzdy nevydrží takovou zátěž, k tomu jen podotýkám,že jsem měl předtím Oct I. a s ní jsem najezdil 160000km aniž by se musely měnit kotouče nebo desky.To mi při dalších výměnách naštěstí potvrdil u šéfa servisu i jejich zaměstnanec ,kde jsem už předtím auto pravidelně servisoval ,že extra brzdič nejsem a tak se semnou zatím ještě baví,ale už je cítět,že jim docházejí argumenty.Předem díky za Vaše názory a rady.

podla vykonu motora usudzujem, ze mas brzdove srmene FSIII. tie sa davali aj do OI. Ja som s nimi mal osobne tiez problem.Po cca 3 tis. km od vymeny oblozeni auto zacalo zle brzdit, triaslo s volantom (aj pri brzdeni, aj po dlhsej suvislej jazde). Raz po ceste z Ba do Ke som v ke sahol na predne kolesa, a zistil som, ze prave predne koleso bolo vyraznejsie horuce oproti lavemu. Ked som bol u znameho v servise, rozobral strmen a zistil, ze nove oblozenia su krivo obrusene (co by nemalo byt). Nakoniec sa zistilo. ze bol na spodnej vodiacej tycke strmena zniceny zavit, a po case sa tycka vyklzna o zahla (skrz zavitu). nebolo to vobec vidiet, ale raz ho napadlo skontrolovat dosadanie tyciek na unasac. Pomohla iba vymena celeho strmena aj s unasacom (ten velky bazmek, kam sa lisoval naboj a lozisko -> na o II sa to tam srobuje)

Takze, skus po suvislejsej jazde bez divokeho brzdenia zastavit a sahnut na predne kola, a zistit, ci niektore s nich nieje teplejsie, a zvysok uz vies ..

Upraveno od wagoo

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.