Přejít na obsah

Opakovaná výměna brzdových destiček a kotoučů


radhola

Doporučené příspěvky

Zdravím a rád bych věděl jestli už jste někdo měnil opakovaně brzdy na OCT II. 77kW ?? Důvodem mých výměn byla vždy stejná závada a to tzv. zvlněné kotouče,při brždění nebrzdilo auto plynule.Poprvé jsem nechal měnit kotouče i desky při 15000 ujetých km a poté ještě třikrát po dalších cca 7000 km. V servise už nevědí co s tím a mně už to taky pěkně štve,snad taky trochu obava jestli jednou nepřestanou fungovat úplně.Samožřejmě že jsem byl napaden ,že jezdím jak prase a brzdy nevydrží takovou zátěž, k tomu jen podotýkám,že jsem měl předtím Oct I. a s ní jsem najezdil 160000km aniž by se musely měnit kotouče nebo desky.To mi při dalších výměnách naštěstí potvrdil u šéfa servisu i jejich zaměstnanec ,kde jsem už předtím auto pravidelně servisoval ,že extra brzdič nejsem a tak se semnou zatím ještě baví,ale už je cítět,že jim docházejí argumenty.Předem díky za Vaše názory a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil.

Díky za odpovědi,už jsem si ve svém životě zvykl na občasné jobovky asi tak jak teď stěma brzdama.Jen mne napadlo proč se nezkroutí také zadní kotouče??Svůj styl brždění bych popsal asi tak,že přibrzdím a hned pouštím pedál, právě aby se brzdy nepřehřívaly.Je možné že mám těžkou nohu,asi to budu muset někomu půjčit na služebku ,nejspíš do Ruska :) aby rychle najel cca 10000km (asi bych delší dobu bez mazlíka být nemohl)a vidělo by jaký by byl potom výsledek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil.

nic proti, ale pkud mas abs tak je pitomina brzdit neprerusovane nebo se pletu? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím a rád bych věděl jestli už jste někdo měnil opakovaně brzdy na OCT II. 77kW ?? Důvodem mých výměn byla vždy stejná závada a to tzv. zvlněné kotouče,při brždění nebrzdilo auto plynule.Poprvé jsem nechal měnit kotouče i desky při 15000 ujetých km a poté ještě třikrát po dalších cca 7000 km. V servise už nevědí co s tím a mně už to taky pěkně štve,snad taky trochu obava jestli jednou nepřestanou fungovat úplně.Samožřejmě že jsem byl napaden ,že jezdím jak prase a brzdy nevydrží takovou zátěž, k tomu jen podotýkám,že jsem měl předtím Oct I. a s ní jsem najezdil 160000km aniž by se musely měnit kotouče nebo desky.To mi při dalších výměnách naštěstí potvrdil u šéfa servisu i jejich zaměstnanec ,kde jsem už předtím auto pravidelně servisoval ,že extra brzdič nejsem a tak se semnou zatím ještě baví,ale už je cítět,že jim docházejí argumenty.Předem díky za Vaše názory a rady.

podla vykonu motora usudzujem, ze mas brzdove srmene FSIII. tie sa davali aj do OI. Ja som s nimi mal osobne tiez problem.Po cca 3 tis. km od vymeny oblozeni auto zacalo zle brzdit, triaslo s volantom (aj pri brzdeni, aj po dlhsej suvislej jazde). Raz po ceste z Ba do Ke som v ke sahol na predne kolesa, a zistil som, ze prave predne koleso bolo vyraznejsie horuce oproti lavemu. Ked som bol u znameho v servise, rozobral strmen a zistil, ze nove oblozenia su krivo obrusene (co by nemalo byt). Nakoniec sa zistilo. ze bol na spodnej vodiacej tycke strmena zniceny zavit, a po case sa tycka vyklzna o zahla (skrz zavitu). nebolo to vobec vidiet, ale raz ho napadlo skontrolovat dosadanie tyciek na unasac. Pomohla iba vymena celeho strmena aj s unasacom (ten velky bazmek, kam sa lisoval naboj a lozisko -> na o II sa to tam srobuje)

Takze, skus po suvislejsej jazde bez divokeho brzdenia zastavit a sahnut na predne kola, a zistit, ci niektore s nich nieje teplejsie, a zvysok uz vies ..

Editováno: , autor: wagoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...