radhola Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 Zdravím a rád bych věděl jestli už jste někdo měnil opakovaně brzdy na OCT II. 77kW ?? Důvodem mých výměn byla vždy stejná závada a to tzv. zvlněné kotouče,při brždění nebrzdilo auto plynule.Poprvé jsem nechal měnit kotouče i desky při 15000 ujetých km a poté ještě třikrát po dalších cca 7000 km. V servise už nevědí co s tím a mně už to taky pěkně štve,snad taky trochu obava jestli jednou nepřestanou fungovat úplně.Samožřejmě že jsem byl napaden ,že jezdím jak prase a brzdy nevydrží takovou zátěž, k tomu jen podotýkám,že jsem měl předtím Oct I. a s ní jsem najezdil 160000km aniž by se musely měnit kotouče nebo desky.To mi při dalších výměnách naštěstí potvrdil u šéfa servisu i jejich zaměstnanec ,kde jsem už předtím auto pravidelně servisoval ,že extra brzdič nejsem a tak se semnou zatím ještě baví,ale už je cítět,že jim docházejí argumenty.Předem díky za Vaše názory a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 S tim jsem se nesetkal u ani jedný mojí Oct.II....kotouče držej i u těch co maj přes 200.000km a destičky měnim po cca +- 120.000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 7. Březen 2008 Sdílet Vloženo 7. Březen 2008 řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radhola Vloženo 8. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2008 řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil. Díky za odpovědi,už jsem si ve svém životě zvykl na občasné jobovky asi tak jak teď stěma brzdama.Jen mne napadlo proč se nezkroutí také zadní kotouče??Svůj styl brždění bych popsal asi tak,že přibrzdím a hned pouštím pedál, právě aby se brzdy nepřehřívaly.Je možné že mám těžkou nohu,asi to budu muset někomu půjčit na služebku ,nejspíš do Ruska aby rychle najel cca 10000km (asi bych delší dobu bez mazlíka být nemohl)a vidělo by jaký by byl potom výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 9. Březen 2008 Sdílet Vloženo 9. Březen 2008 řekl bych, že OII má mimořádně odolný brzdy, a to především oproti OI, kde se tahle závada stávala dost často. Je to blbý, ale jediný, co mně napadá je fakt ten styl brždění. Kotouče dostávají nejvíc na prdel při intenzivním dlouhým brždění, kdy se hodně zahřejou. Stačí pak třeba vjet ještě do vody a je to hotový. Proto od dob OI taky brzdím přerušovaně a nikdy nejdu na krev. Po 120 t. jsou kotouče krásně hladký a celkem i málo sjetý. Desky jsem měnil ve 100 t. víceméně preventivně. Na rovinu, za 3 roky, co jsem tady na fóru si nepamatuju, že by někdo tohle řešil. nic proti, ale pkud mas abs tak je pitomina brzdit neprerusovane nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 14. Březen 2008 Sdílet Vloženo 14. Březen 2008 (editace) Zdravím a rád bych věděl jestli už jste někdo měnil opakovaně brzdy na OCT II. 77kW ?? Důvodem mých výměn byla vždy stejná závada a to tzv. zvlněné kotouče,při brždění nebrzdilo auto plynule.Poprvé jsem nechal měnit kotouče i desky při 15000 ujetých km a poté ještě třikrát po dalších cca 7000 km. V servise už nevědí co s tím a mně už to taky pěkně štve,snad taky trochu obava jestli jednou nepřestanou fungovat úplně.Samožřejmě že jsem byl napaden ,že jezdím jak prase a brzdy nevydrží takovou zátěž, k tomu jen podotýkám,že jsem měl předtím Oct I. a s ní jsem najezdil 160000km aniž by se musely měnit kotouče nebo desky.To mi při dalších výměnách naštěstí potvrdil u šéfa servisu i jejich zaměstnanec ,kde jsem už předtím auto pravidelně servisoval ,že extra brzdič nejsem a tak se semnou zatím ještě baví,ale už je cítět,že jim docházejí argumenty.Předem díky za Vaše názory a rady. podla vykonu motora usudzujem, ze mas brzdove srmene FSIII. tie sa davali aj do OI. Ja som s nimi mal osobne tiez problem.Po cca 3 tis. km od vymeny oblozeni auto zacalo zle brzdit, triaslo s volantom (aj pri brzdeni, aj po dlhsej suvislej jazde). Raz po ceste z Ba do Ke som v ke sahol na predne kolesa, a zistil som, ze prave predne koleso bolo vyraznejsie horuce oproti lavemu. Ked som bol u znameho v servise, rozobral strmen a zistil, ze nove oblozenia su krivo obrusene (co by nemalo byt). Nakoniec sa zistilo. ze bol na spodnej vodiacej tycke strmena zniceny zavit, a po case sa tycka vyklzna o zahla (skrz zavitu). nebolo to vobec vidiet, ale raz ho napadlo skontrolovat dosadanie tyciek na unasac. Pomohla iba vymena celeho strmena aj s unasacom (ten velky bazmek, kam sa lisoval naboj a lozisko -> na o II sa to tam srobuje) Takze, skus po suvislejsej jazde bez divokeho brzdenia zastavit a sahnut na predne kola, a zistit, ci niektore s nich nieje teplejsie, a zvysok uz vies .. Editováno: 14. Březen 2008, autor: wagoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.