Kachnik Vloženo 10. Červen 2008 Sdílet Vloženo 10. Červen 2008 Zdravím dostal jsem se k Felici combi 1,6 GLX rv 1998 najeto nejakych 180.000, ktera dloooouho stala a rad bych ji pouzival jako druhe vozidlo. Příroda mě vybavila touhou se v něčem vrtat, ale auta to zatím minulo, tak jsem myslel ze s pomoci bych to mohl vyzkouset Takze: 1) auto nastartuje zcela bez problemu, ale jakmile dam nohu z plynu zacne se "dusit", v lepsim pripade to s kaslanim zustane v chodu v horsim to zase chcipne. Asi souvisejici chovani se deje napr pri dojezdu na krizovatku - vyslapnu spojku a auto chcipne. 2) asi na 5 pokusu se mi nepodarilo zjistit stav oleje - olejomerka je vzdycky podivne umazana - muze to byt nejak poskozene? 3) nefunguji "palubni" vetraky 4) centralni zamykani po par pouzitich odpali pojistku - tady je otazka jestli za to nemuze to ze oba zamky jsou vylomene, ale funguji tak to by bylo zatim co me napadlo a pokud nekoho napadne rada jak se s tim poprat nebo dalsi tipy budu jenom rad. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ale B Vloženo 11. Červen 2008 Sdílet Vloženo 11. Červen 2008 nazdar, 1) no podíval bych se na benzinový filtr a vzduchový. Nebo spíš rovnou vyměnil. Podle mě . 2) olejoměrku očisti hadříkem do sucha a zkus, ale taky bych asi vyměnil ten olej + olej filtr a ten interier bych řešil až by to jelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Zdravímdostal jsem se k Felici combi 1,6 GLX rv 1998 najeto nejakych 180.000, ktera dloooouho stala a rad bych ji pouzival jako druhe vozidlo. Příroda mě vybavila touhou se v něčem vrtat, ale auta to zatím minulo, tak jsem myslel ze s pomoci bych to mohl vyzkouset Takze: 1) auto nastartuje zcela bez problemu, ale jakmile dam nohu z plynu zacne se "dusit", v lepsim pripade to s kaslanim zustane v chodu v horsim to zase chcipne. Asi souvisejici chovani se deje napr pri dojezdu na krizovatku - vyslapnu spojku a auto chcipne. 2) asi na 5 pokusu se mi nepodarilo zjistit stav oleje - olejomerka je vzdycky podivne umazana - muze to byt nejak poskozene? 3) nefunguji "palubni" vetraky 4) centralni zamykani po par pouzitich odpali pojistku - tady je otazka jestli za to nemuze to ze oba zamky jsou vylomene, ale funguji tak to by bylo zatim co me napadlo a pokud nekoho napadne rada jak se s tim poprat nebo dalsi tipy budu jenom rad. Diky Ahoj, takze zacal by som asi takto: 1) ak mas problem s volnobehom skus, dat dole sacie potrubie od vzduchoveho filtra a pozri ci nieje klapka znecistena od usadenim olejovych vyparov.... ak je musis ju vycistit teda vybrat von a poriadne ju vycistit stetcom a tech. benzinom alebo sprejom na klapky..... ale ak nemas VAG teda PC s ktorym hned po vycisteni musis urobit zakladne nastavenie krajnych poloch klapky musis ist do servisu.. ale urcite najprv vymen vzduchovy filter a palivovy filter... vymenu palivoveho filtra najdes tu na foru HLADAT 2) olej urcite vymen+sviecky+filter... a potom ak bude auto po dolievani noveho oleja stat tak mierku vytiahni von ocisti ju a vlej tam cca 3l noveho oleja.... potom chvilu pockaj a daj mierku dnu... a uvidis co ukaze ---- taktiez nezabudaj aj na rozvody!!!! pri kupe ojazdeniny by som vymenil snad vsetko ako sa naplne a rozvody... clovek nikdy nevie co kupi.... 3) skontroluj poistku a taktiez voltmetrom napajanie motorku vetracky 4)moze sa stat ze niektory motorcek je skratovany skus rozobrat tapacir ci nahodou nieco neuvidis volnym okom.. a taktiez sa pozri aj na riadiacu jednotku centralu ci nieje niekde preruseny alebo sratovany kabel na kostru... AK nieco este budes mat kludne napis... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rondob Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Nooo škrtiacu klapku môžeš vyčistiť ešte jednoduchšie sprejom na to určeným. Jeden pridáva plyn a druhý strieka sprej na hrdlo škrtiacej klapky...... a ešte jedna rada..... snaž sa postaviť auto tak,aby za ním nič nestálo lebo ten sajrajt čo z výfuku ide...... no divil by si sa. A potom netreba nič prestavovať. Lebo žiadne nastavenia nepošaháš. http://www.liqui-moly.sk/index.php?Itemid=...;product_id=445 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superflo Vloženo 12. Červen 2008 Sdílet Vloženo 12. Červen 2008 Nooo škrtiacu klapku môžeš vyčistiť ešte jednoduchšie sprejom na to určeným. Jeden pridáva plyn a druhý strieka sprej na hrdlo škrtiacej klapky...... a ešte jedna rada..... snaž sa postaviť auto tak,aby za ním nič nestálo lebo ten sajrajt čo z výfuku ide...... no divil by si sa. A potom netreba nič prestavovať. Lebo žiadne nastavenia nepošaháš. http://www.liqui-moly.sk/index.php?Itemid=...;product_id=445 no ze po cisteni skrtiacej klapky netreba robit zakladne nastavenie pocuvam uz dost dlho... aj napr. zapnut klucik na xx sec. alebo odpajat baterku a pod... Zakladne nastavenie skrtiacej klapky je nutne urobit : 1. ak je klapka znecistena, 2. ak je odpojeny konektor od riadiacej jednotky... 3. ak je nastavovany predstih zapalovania - je to z DP Felicia a VISu... ale mozno ze sa mylia a taktiez aj ja , no ak zakladne nastavenie neurobis... volnobeh bude kolisat, a ubratie z plynu napr. na 2.rychl. stupni az kym nezopne spinac volnobehu bude strasny... trhanie a pod. to vsjo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.