Přejít na obsah

Par problemu s feldou


Kachnik

Doporučené příspěvky

Zdravím

dostal jsem se k Felici combi 1,6 GLX rv 1998 najeto nejakych 180.000, ktera dloooouho stala a rad bych ji pouzival jako druhe vozidlo. Příroda mě vybavila touhou se v něčem vrtat, ale auta to zatím minulo, tak jsem myslel ze s pomoci bych to mohl vyzkouset ;)

Takze:

1) auto nastartuje zcela bez problemu, ale jakmile dam nohu z plynu zacne se "dusit", v lepsim pripade to s kaslanim zustane v chodu v horsim to zase chcipne. Asi souvisejici chovani se deje napr pri dojezdu na krizovatku - vyslapnu spojku a auto chcipne.

2) asi na 5 pokusu se mi nepodarilo zjistit stav oleje - olejomerka je vzdycky podivne umazana - muze to byt nejak poskozene?

3) nefunguji "palubni" vetraky

4) centralni zamykani po par pouzitich odpali pojistku - tady je otazka jestli za to nemuze to ze oba zamky jsou vylomene, ale funguji

tak to by bylo zatim co me napadlo a pokud nekoho napadne rada jak se s tim poprat nebo dalsi tipy budu jenom rad.

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

dostal jsem se k Felici combi 1,6 GLX rv 1998 najeto nejakych 180.000, ktera dloooouho stala a rad bych ji pouzival jako druhe vozidlo. Příroda mě vybavila touhou se v něčem vrtat, ale auta to zatím minulo, tak jsem myslel ze s pomoci bych to mohl vyzkouset ;)

Takze:

1) auto nastartuje zcela bez problemu, ale jakmile dam nohu z plynu zacne se "dusit", v lepsim pripade to s kaslanim zustane v chodu v horsim to zase chcipne. Asi souvisejici chovani se deje napr pri dojezdu na krizovatku - vyslapnu spojku a auto chcipne.

2) asi na 5 pokusu se mi nepodarilo zjistit stav oleje - olejomerka je vzdycky podivne umazana - muze to byt nejak poskozene?

3) nefunguji "palubni" vetraky

4) centralni zamykani po par pouzitich odpali pojistku - tady je otazka jestli za to nemuze to ze oba zamky jsou vylomene, ale funguji

tak to by bylo zatim co me napadlo a pokud nekoho napadne rada jak se s tim poprat nebo dalsi tipy budu jenom rad.

Diky

Ahoj, takze zacal by som asi takto:

1) ak mas problem s volnobehom skus, dat dole sacie potrubie od vzduchoveho filtra a pozri ci nieje klapka znecistena od usadenim olejovych vyparov.... ak je musis ju vycistit teda vybrat von a poriadne ju vycistit stetcom a tech. benzinom alebo sprejom na klapky..... ale ak nemas VAG teda PC s ktorym hned po vycisteni musis urobit zakladne nastavenie krajnych poloch klapky musis ist do servisu.. ale urcite najprv vymen vzduchovy filter a palivovy filter... vymenu palivoveho filtra najdes tu na foru HLADAT

2) olej urcite vymen+sviecky+filter... a potom ak bude auto po dolievani noveho oleja stat tak mierku vytiahni von ocisti ju a vlej tam cca 3l noveho oleja.... potom chvilu pockaj a daj mierku dnu... a uvidis co ukaze

---- taktiez nezabudaj aj na rozvody!!!! pri kupe ojazdeniny by som vymenil snad vsetko ako sa naplne a rozvody... clovek nikdy nevie co kupi....

3) skontroluj poistku a taktiez voltmetrom napajanie motorku vetracky

4)moze sa stat ze niektory motorcek je skratovany skus rozobrat tapacir ci nahodou nieco neuvidis volnym okom.. a taktiez sa pozri aj na riadiacu jednotku centralu ci nieje niekde preruseny alebo sratovany kabel na kostru...

AK nieco este budes mat kludne napis... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo škrtiacu klapku môžeš vyčistiť ešte jednoduchšie sprejom na to určeným. Jeden pridáva plyn a druhý strieka sprej na hrdlo škrtiacej klapky...... a ešte jedna rada..... snaž sa postaviť auto tak,aby za ním nič nestálo lebo ten sajrajt čo z výfuku ide...... no divil by si sa. A potom netreba nič prestavovať. Lebo žiadne nastavenia nepošaháš. http://www.liqui-moly.sk/index.php?Itemid=...;product_id=445

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nooo škrtiacu klapku môžeš vyčistiť ešte jednoduchšie sprejom na to určeným. Jeden pridáva plyn a druhý strieka sprej na hrdlo škrtiacej klapky...... a ešte jedna rada..... snaž sa postaviť auto tak,aby za ním nič nestálo lebo ten sajrajt čo z výfuku ide...... no divil by si sa. A potom netreba nič prestavovať. Lebo žiadne nastavenia nepošaháš. http://www.liqui-moly.sk/index.php?Itemid=...;product_id=445

no ze po cisteni skrtiacej klapky netreba robit zakladne nastavenie pocuvam uz dost dlho... aj napr. zapnut klucik na xx sec. alebo odpajat baterku a pod...

Zakladne nastavenie skrtiacej klapky je nutne urobit :

1. ak je klapka znecistena,

2. ak je odpojeny konektor od riadiacej jednotky...

3. ak je nastavovany predstih zapalovania

- je to z DP Felicia a VISu...

ale mozno ze sa mylia a taktiez aj ja ;) , no ak zakladne nastavenie neurobis... volnobeh bude kolisat, a ubratie z plynu napr. na 2.rychl. stupni az kym nezopne spinac volnobehu bude strasny... trhanie a pod.

to vsjo :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...