Přejít na obsah

Ildmac

Uživatel
  • Počet příspěvků

    57
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ildmac

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Takze auto je z 2016 mam nalitane 235 000 kdyz je motor stutedy, rozjedu se, prevodovka hodi 2 a kdyz dam nohu z plynu a otacky spadnou do volnobehu tak neco u prevodovky zarachta dela to tak samo i na zpatecku - pridam plyn a jak dam nohu pryc a otacky do volnobehu tak to zarachta muj mechanik - garaznik hned ze to je dvouhmota ... rikam ok mam nalitane pres 200 k ale tento rok to zacalo zase - byla udelana diagnostika ve VW a nic nenasli za me - shodit dvouhmotu a dat tam jinou ale servisak ze to dela prevodovka/ spojky xD nekdo neco co by poradil?
  2. No podle toho co fotil Damijan tak se vlezl do 8000 i s praci, podle cen na skoda dily se jen s dily distanu na 7000 xD
  3. Delfy a kdo ti to delal? VW/ skoda nebo znamy? Taky bych rad vyresil tenhle problem ale jak koukam na ty ceny. Pripoctu typicke ceny koncernu ... Pod 10 se nedostanu xD
  4. dělal jsem výměnu v škoda auto Havířov ( auto toman), přijímající technik velmi vstřícný, dostal jsem i slevu protože se jednalo o vuz starý 7 let. Vyměnili komplet + řetez k olejovemu čerpadlu. auto má od váměny nějakých 40 k a starty jsou v poho
  5. Kuci nereste kraviny, auto dejte do skodovky, nechte namontovat komplet novy, posledni sadu i s retezem pro olejovou pumpu a pak to prodejte do rodiny jako ja a kupte si 2.0 TDI :D auto mam rok / 20k a bez problemu xd zere to min a mam 2x vykonu a 2x tak pohodli, luxusu, pohodli :D jinak od vymeny rozvodu u me fabinky auto nalitalo prez 30 a vse slape, jezdi s ni mama a prom kun co zas prehryzaly draty bez problemu
  6. Abych nekecal tak se schvalně pak pudu kouknout do servisky ale jsem si jist že tam mam přímo napsano 5w40 :D a jo měnit rok nebo co 12 000 :D fakt stoji to pakatel a auto prospěje :) ja měnim cca 2x do roka - hold prvni auto a nečekal jsme že budu tak litat :D jo a s olejem klido i vzduchovy filtr - ono těch cca 400 nikoho nezabije a auto pak lepe lita :)
  7. Mě by zajimalo proč tam lijete 5w30 ?? to vám řekli ve škodě? pač ja mam v příručce přímo napsáno 5w40 a to mam rok výroby začátek roku 2011
  8. Tomus - ja jsem prave přešel z Shell 5w40 hx8 na Helix Ultra a mužu říct že už jsem dlouho neslyšel po nastartovani rachot ani hydroštělu - ničeho ... a to mam už napodruhy dělany rozvody - posledně v 92 k km (ted mam 115 k km) a i po vyměně za modifikovaonu sadu to někdy zařechtalo ... nejvice když bylo chladno ale co jsem vymenil ten olej v 112 K tak zatím klid ale ono je taky docela teplo čili si počkam na zimu co to uděla :D jinak za mě olej měnte klidně co 12 000 km, pokud nejste levi tak si ho vyměnite sami za cca 30 minut a olej s filtrem vas vyjdou do 1000 km a to mam olej Shell a filtr Filtron nebo Bosh ted nevim :D
  9. A udělá ti to při startech zvuk řechtačky ?? mě se už zase začíná ozývat mi tak známý zvuk :D
  10. No mě řetez měnili při 92 000, ted mam 107 000 a někdy se ozve zachraštění ale jen někdy ... zaroka je 2 roky čili to necham asi taky přez leto změřit. Jinak bacha na to měření, ono se mi stalo že když mi ho měřili poprve tak při každem startu to řinčelo ještě vic ale před měřením min ...
  11. Pawuk jak to mužeš tak to klidně promaž ... na tohle vlakno jsem dost přizpěl a tak tu nemusi byt kraviny typu jak to komu jezdi na jaky stupen :D ale to od toho typka co tu napsal ten postup nech - je to dobry typ pro lidi co si mysli že maj auto s odolným motorem a umí jezdit :D :D jen bych tomu možna udělal vlakno s nazvem jak jezdit s TSI :D
  12. vácoave Š. - koukám že za ty 4 roky jste asi svoje auto moc nepoznal ... docela by mě zajímalo jak zvladate při 50 km/h mít zařazenou 5 ?? to ten motor drtite nekde kolem 1200 otáček xD protože při zařazene 3 v 50 km/h jako jezdim ja mam něco malo kolem 2100 otáček, 4 stupen je cca 1700 ... a pak pokud fakt máte 1.2 TSI a ne 1.4 MPI :D tak víte že na 1 se motor rychle vytočí ale auto skoro nejede ... je to jeho vlastnost, auto má dobrý odpich ... takže pokud si dáte 2 stupen a pojedete 30 tak máte cca 2000 otáček :) ono spíše záleží jak kdo má nastavenou řídící jednotku ... řešilo se to v mnoha vlaknech že při přeinstalování se auto docela změnilo ... mě taky kdysi hezky tahalo odspodu na jakykoly stupen a ted jen po 3, na 4 při 2000 otáčkách to je už take lenive, na 5 total :D
  13. Zdarec dneska jsem si kontroloval vzduchovy filtr kdyz v tom koukam na tohle viz obrazek xD lidi ty kabely jdou tak na cicu ven ... ale nastesti mam v kufru starsi sadu tak jsem to hned vymenil protocil motor a dokonce zmizeli pocukavani na volnobeh :) jsem zvedav jak to pojede, mam jeste sichtu :D jinak kupuju mimentak a nastavim si svice sam pac v servisu to tam jen tak hodil a dotah a ti se mi nelibi ... jinak kabel vydrzel v aute 10 k km ... vypada to jak kousnute ale divne ze jen jeden ...
  14. Je hezky videt jak lidi pouzivaj to co jsem tu nahazel a pak stejne naleti :D pekne vas natahl ... ja se ale taky poprve spalil :D cerpadlo neni vubec soucasto rozvodove sady, jak uz bylo psano je pohaneno remenem a pokud jste si behem provozu nevsim ze by vam nekde tekla chladici nebo ze by se v nadobce s chladici objevovaly olejove stopy tak bylo cerpadlo OK a ten pan vas jen slusne obral :D Objednal cerpadlo, dal vam jiste fakturu ale penize za praci jdou mu do kapsy ze ... ja mam 2x menene rozvody, uz se mi i stolo ze jsem otevrel kapotu a chybelo tak 4 dcl chladici ale tu jsem jen dolil a vse je ok :D asi se vyparila :D :D taky se mi stalo ze mi pret zimu slabunce svitila kontrolka baterky a jeden chytrak ze odesel alternator a ze se to musi menit a tak xD poslal jsem ho nekam a za par tydnu se vse vyresilo samo :) ty TSI jsou docela naladove a zalezi jak se vyspi, jednou mi spojka zabira jak ma, brzdy brzdi jedna basen, motor taha jak novy a druhy den jako bych jel ve veteranu :D :D
  15. Chlapi ja mám auto unor 2011 a dostal jsem origo sadu, F napínák, poslední verzi řetězu, prostě ten chlap si to nepohlídal asi jako já poprve a hold si ty rozvody vymení za dalších 15 - 20 000 znovu širší řetšz se dává pokud se měni obě kola (klika, vačka), pokud se kola neměni tka je jasně že davaj řetez ktery na ně pasuje Já být tím chlapem tak se bud na to za a) vyprdím a neřeším to dokud to nezačně rachotit, pak i po uplynutí zaruky bych si to vyhadal pač bych to hazel na to, že dali stare díly a nebo za b) bych to řešil přímo s Boleslavi a tam podotkl že mi byla namontovana stara sada i když všechny prodejny autodílu už prodávaj pouze novo kde je F napínak, K řetez a tak výpis dílu najdete u jednoho meho přízpevku
×
×
  • Vytvořit nový...