Jump to content

Ildmac

Uživatel
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3 Neutral

About Ildmac

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Abych nekecal tak se schvalně pak pudu kouknout do servisky ale jsem si jist že tam mam přímo napsano 5w40 :D a jo měnit rok nebo co 12 000 :D fakt stoji to pakatel a auto prospěje :) ja měnim cca 2x do roka - hold prvni auto a nečekal jsme že budu tak litat :D jo a s olejem klido i vzduchovy filtr - ono těch cca 400 nikoho nezabije a auto pak lepe lita :)
  2. Mě by zajimalo proč tam lijete 5w30 ?? to vám řekli ve škodě? pač ja mam v příručce přímo napsáno 5w40 a to mam rok výroby začátek roku 2011
  3. Tomus - ja jsem prave přešel z Shell 5w40 hx8 na Helix Ultra a mužu říct že už jsem dlouho neslyšel po nastartovani rachot ani hydroštělu - ničeho ... a to mam už napodruhy dělany rozvody - posledně v 92 k km (ted mam 115 k km) a i po vyměně za modifikovaonu sadu to někdy zařechtalo ... nejvice když bylo chladno ale co jsem vymenil ten olej v 112 K tak zatím klid ale ono je taky docela teplo čili si počkam na zimu co to uděla :D jinak za mě olej měnte klidně co 12 000 km, pokud nejste levi tak si ho vyměnite sami za cca 30 minut a olej s filtrem vas vyjdou do 1000 km a to mam olej Shell a filtr Filtron nebo Bosh ted nevim :D
  4. A udělá ti to při startech zvuk řechtačky ?? mě se už zase začíná ozývat mi tak známý zvuk :D
  5. No mě řetez měnili při 92 000, ted mam 107 000 a někdy se ozve zachraštění ale jen někdy ... zaroka je 2 roky čili to necham asi taky přez leto změřit. Jinak bacha na to měření, ono se mi stalo že když mi ho měřili poprve tak při každem startu to řinčelo ještě vic ale před měřením min ...
  6. Pawuk jak to mužeš tak to klidně promaž ... na tohle vlakno jsem dost přizpěl a tak tu nemusi byt kraviny typu jak to komu jezdi na jaky stupen :D ale to od toho typka co tu napsal ten postup nech - je to dobry typ pro lidi co si mysli že maj auto s odolným motorem a umí jezdit :D :D jen bych tomu možna udělal vlakno s nazvem jak jezdit s TSI :D
  7. vácoave Š. - koukám že za ty 4 roky jste asi svoje auto moc nepoznal ... docela by mě zajímalo jak zvladate při 50 km/h mít zařazenou 5 ?? to ten motor drtite nekde kolem 1200 otáček xD protože při zařazene 3 v 50 km/h jako jezdim ja mam něco malo kolem 2100 otáček, 4 stupen je cca 1700 ... a pak pokud fakt máte 1.2 TSI a ne 1.4 MPI :D tak víte že na 1 se motor rychle vytočí ale auto skoro nejede ... je to jeho vlastnost, auto má dobrý odpich ... takže pokud si dáte 2 stupen a pojedete 30 tak máte cca 2000 otáček :) ono spíše záleží jak kdo má nastavenou řídící jednotku ... řešilo se to v mnoha vlaknech že při přeinstalování se auto docela změnilo ... mě taky kdysi hezky tahalo odspodu na jakykoly stupen a ted jen po 3, na 4 při 2000 otáčkách to je už take lenive, na 5 total :D
  8. Zdarec dneska jsem si kontroloval vzduchovy filtr kdyz v tom koukam na tohle viz obrazek xD lidi ty kabely jdou tak na cicu ven ... ale nastesti mam v kufru starsi sadu tak jsem to hned vymenil protocil motor a dokonce zmizeli pocukavani na volnobeh :) jsem zvedav jak to pojede, mam jeste sichtu :D jinak kupuju mimentak a nastavim si svice sam pac v servisu to tam jen tak hodil a dotah a ti se mi nelibi ... jinak kabel vydrzel v aute 10 k km ... vypada to jak kousnute ale divne ze jen jeden ...
  9. Je hezky videt jak lidi pouzivaj to co jsem tu nahazel a pak stejne naleti :D pekne vas natahl ... ja se ale taky poprve spalil :D cerpadlo neni vubec soucasto rozvodove sady, jak uz bylo psano je pohaneno remenem a pokud jste si behem provozu nevsim ze by vam nekde tekla chladici nebo ze by se v nadobce s chladici objevovaly olejove stopy tak bylo cerpadlo OK a ten pan vas jen slusne obral :D Objednal cerpadlo, dal vam jiste fakturu ale penize za praci jdou mu do kapsy ze ... ja mam 2x menene rozvody, uz se mi i stolo ze jsem otevrel kapotu a chybelo tak 4 dcl chladici ale tu jsem jen dolil a vse je ok :D asi se vyparila :D :D taky se mi stalo ze mi pret zimu slabunce svitila kontrolka baterky a jeden chytrak ze odesel alternator a ze se to musi menit a tak xD poslal jsem ho nekam a za par tydnu se vse vyresilo samo :) ty TSI jsou docela naladove a zalezi jak se vyspi, jednou mi spojka zabira jak ma, brzdy brzdi jedna basen, motor taha jak novy a druhy den jako bych jel ve veteranu :D :D
  10. Chlapi ja mám auto unor 2011 a dostal jsem origo sadu, F napínák, poslední verzi řetězu, prostě ten chlap si to nepohlídal asi jako já poprve a hold si ty rozvody vymení za dalších 15 - 20 000 znovu širší řetšz se dává pokud se měni obě kola (klika, vačka), pokud se kola neměni tka je jasně že davaj řetez ktery na ně pasuje Já být tím chlapem tak se bud na to za a) vyprdím a neřeším to dokud to nezačně rachotit, pak i po uplynutí zaruky bych si to vyhadal pač bych to hazel na to, že dali stare díly a nebo za b) bych to řešil přímo s Boleslavi a tam podotkl že mi byla namontovana stara sada i když všechny prodejny autodílu už prodávaj pouze novo kde je F napínak, K řetez a tak výpis dílu najdete u jednoho meho přízpevku
  11. Ted nevím abych nekecal ale maximum je 74, ja měl 72 a po tom měření m ito i dost cvakalo i behem jizdy a nejvíce na volnoběh to jsem čekal že mi řetez odskače Ale to že se otáčky po nastartování zastaví na 700 a pak kolísají a musíte je doržet aspon na 1300 to se mi nezdá to vypadá spíše na svíčky, kabely, civku, možná klapku, jak starý je ato auto a kolik má přesně najeto ?? svíčky se totiž měni co 60 000 nebo 2 - 3 roky, já je měnil v 75 cca a ted při 92 když mi dali nove rozvody jsem je nechal taky vyměnit i s kabely ale nechavam si je kdyby nahoodu ... a to že vam namontovali stare dily to je dost sporne no, to bych si i vyhadal ale jak říkám nechal bych to tak, pokud to po ranu nezadrnčí nebo nezaklepe tak je to ok, mě to chrastilo i při jakemkoli teplem startu ... a pak mate 2 roky zaruku čili pokud by se vám něco nezdalo tak to uhrajte na to že vám namontovali stare díly, zde na foru je dokonce napsano a odkazy k tomu že napínaky typu D byly zakázány a už se musí montovat jen F to same jako řetezy a kola která jsou zesílená
  12. Pane Jirkous - možná bych to tak nehrotil že tam mate špatný napínák a nechal bych to tak, sejně nic nevyřešíte protože vám řeknou že vše je ok a bla bla, jezděte a uvidíte co se bude dít, pokud vám měnili v te sadě komplet i ty kola s řetezy tak možná vám sada vydrží dele než mě, mě se rozsypaly po 15 000. Měření stojí kolem 600, čili pokud se vám bude zdát, že si auto po ráno moc zaklepe nebo zařechtá, tím myslím fakt kravál tak to nechte preventivně přeměřit. V mem případě se po změření itenzita hluku ještě zvětšila, asi to není idealní postup nebo nevím ... Pane Doonio a vám to dělá co že to chcete měnit ?? Pokud si koupíte sadu a pudete do autorizáku tak vás s tím vyhodí a jít do jineho servisu to bych neriskoval jelikož nemusí mít přípravky na montáž. Nejduležitejší je sundat a vyměnit obě ozubena kola (a ted nevím zda horní nebo dolní jde dolu na pikaču) a bez stahovakku to neudělaj ... Jedine co mužete do škody donest je svuj olej a filter a tím si ušetříte hezkou sumu pač ve škode 1 L stojí asi 650 kč
  13. No udělal jste tu stejnou chybu jako ja napoprve ... měnil jste hned aniž byste předtím nechal změřit řetez ... mě jak vyměnily rozvody poprve tak po 15 000 km to začalo rachtat že jsem jel na měření - ktere jinak stoji 660 a tamm i řekli že jsem na hraně, čili jsem šel na vyměnu podruhe a abych pravdu řek tak než jsem je nechal menit napoprve tak auto nerechtalo, nechrastilo čili mohly být ok ale mě se tam furt nezdal jeden zvuk a technik to jsou rozvodý a nechte to vyměnit a bla bla
  14. joo tak do třetice všeho dobrého přeci a vtipne je že když mi to dělali poprve v mem servisu tak mi měnili jen kladky, napinak a řetez a stalo to pomalu jako komplet od škody
  15. Zdravíčko takže jsem po výměně rozvodu (komplet) + řetezu pro olej. čerpadlo, měnili mi to koncem června, mělo nalitáno 92 000 a auto už má nalítane skoro další 2500 a hezky drží, sedí, neřachtá, takže za mě spokojenost a ted ceny a to se zasmějete dostal jsem 15% slevu na všechny díly - kdo umí, si vše domluví :-P a když znate ty prave lidi sada 1720,- (2024) kroužek těsnící radial. hrdla (asi gufero) 596,- (662) hanci řetět (olej. pumpy) 941 (1107) prace 2400 (6000) - ceny jsou bez DPH !! - v zavorkách puvodní ceny bez slevy a bez dph Celkem i s dph jsem tedy zapaltil 6846 kč což je kráása když si vemete že jinak by mě to stalo cca 11 800 i s tím hnacím řetězem Takže za mě přeju všem pevne nervy a už nikdy rachtající starty auto už dale neřeším, prodávám a kupuju funglovku
×
×
  • Create New...