Publikováno Červen 10, 200817 r Zdravím dostal jsem se k Felici combi 1,6 GLX rv 1998 najeto nejakych 180.000, ktera dloooouho stala a rad bych ji pouzival jako druhe vozidlo. Příroda mě vybavila touhou se v něčem vrtat, ale auta to zatím minulo, tak jsem myslel ze s pomoci bych to mohl vyzkouset Takze: 1) auto nastartuje zcela bez problemu, ale jakmile dam nohu z plynu zacne se "dusit", v lepsim pripade to s kaslanim zustane v chodu v horsim to zase chcipne. Asi souvisejici chovani se deje napr pri dojezdu na krizovatku - vyslapnu spojku a auto chcipne. 2) asi na 5 pokusu se mi nepodarilo zjistit stav oleje - olejomerka je vzdycky podivne umazana - muze to byt nejak poskozene? 3) nefunguji "palubni" vetraky 4) centralni zamykani po par pouzitich odpali pojistku - tady je otazka jestli za to nemuze to ze oba zamky jsou vylomene, ale funguji tak to by bylo zatim co me napadlo a pokud nekoho napadne rada jak se s tim poprat nebo dalsi tipy budu jenom rad. Diky
Červen 11, 200817 r nazdar, 1) no podíval bych se na benzinový filtr a vzduchový. Nebo spíš rovnou vyměnil. Podle mě . 2) olejoměrku očisti hadříkem do sucha a zkus, ale taky bych asi vyměnil ten olej + olej filtr a ten interier bych řešil až by to jelo
Červen 12, 200817 r Zdravímdostal jsem se k Felici combi 1,6 GLX rv 1998 najeto nejakych 180.000, ktera dloooouho stala a rad bych ji pouzival jako druhe vozidlo. Příroda mě vybavila touhou se v něčem vrtat, ale auta to zatím minulo, tak jsem myslel ze s pomoci bych to mohl vyzkouset Takze: 1) auto nastartuje zcela bez problemu, ale jakmile dam nohu z plynu zacne se "dusit", v lepsim pripade to s kaslanim zustane v chodu v horsim to zase chcipne. Asi souvisejici chovani se deje napr pri dojezdu na krizovatku - vyslapnu spojku a auto chcipne. 2) asi na 5 pokusu se mi nepodarilo zjistit stav oleje - olejomerka je vzdycky podivne umazana - muze to byt nejak poskozene? 3) nefunguji "palubni" vetraky 4) centralni zamykani po par pouzitich odpali pojistku - tady je otazka jestli za to nemuze to ze oba zamky jsou vylomene, ale funguji tak to by bylo zatim co me napadlo a pokud nekoho napadne rada jak se s tim poprat nebo dalsi tipy budu jenom rad. Diky Ahoj, takze zacal by som asi takto: 1) ak mas problem s volnobehom skus, dat dole sacie potrubie od vzduchoveho filtra a pozri ci nieje klapka znecistena od usadenim olejovych vyparov.... ak je musis ju vycistit teda vybrat von a poriadne ju vycistit stetcom a tech. benzinom alebo sprejom na klapky..... ale ak nemas VAG teda PC s ktorym hned po vycisteni musis urobit zakladne nastavenie krajnych poloch klapky musis ist do servisu.. ale urcite najprv vymen vzduchovy filter a palivovy filter... vymenu palivoveho filtra najdes tu na foru HLADAT 2) olej urcite vymen+sviecky+filter... a potom ak bude auto po dolievani noveho oleja stat tak mierku vytiahni von ocisti ju a vlej tam cca 3l noveho oleja.... potom chvilu pockaj a daj mierku dnu... a uvidis co ukaze ---- taktiez nezabudaj aj na rozvody!!!! pri kupe ojazdeniny by som vymenil snad vsetko ako sa naplne a rozvody... clovek nikdy nevie co kupi.... 3) skontroluj poistku a taktiez voltmetrom napajanie motorku vetracky 4)moze sa stat ze niektory motorcek je skratovany skus rozobrat tapacir ci nahodou nieco neuvidis volnym okom.. a taktiez sa pozri aj na riadiacu jednotku centralu ci nieje niekde preruseny alebo sratovany kabel na kostru... AK nieco este budes mat kludne napis...
Červen 12, 200817 r Nooo škrtiacu klapku môžeš vyčistiť ešte jednoduchšie sprejom na to určeným. Jeden pridáva plyn a druhý strieka sprej na hrdlo škrtiacej klapky...... a ešte jedna rada..... snaž sa postaviť auto tak,aby za ním nič nestálo lebo ten sajrajt čo z výfuku ide...... no divil by si sa. A potom netreba nič prestavovať. Lebo žiadne nastavenia nepošaháš. http://www.liqui-moly.sk/index.php?Itemid=...;product_id=445
Červen 12, 200817 r Nooo škrtiacu klapku môžeš vyčistiť ešte jednoduchšie sprejom na to určeným. Jeden pridáva plyn a druhý strieka sprej na hrdlo škrtiacej klapky...... a ešte jedna rada..... snaž sa postaviť auto tak,aby za ním nič nestálo lebo ten sajrajt čo z výfuku ide...... no divil by si sa. A potom netreba nič prestavovať. Lebo žiadne nastavenia nepošaháš. http://www.liqui-moly.sk/index.php?Itemid=...;product_id=445 no ze po cisteni skrtiacej klapky netreba robit zakladne nastavenie pocuvam uz dost dlho... aj napr. zapnut klucik na xx sec. alebo odpajat baterku a pod... Zakladne nastavenie skrtiacej klapky je nutne urobit : 1. ak je klapka znecistena, 2. ak je odpojeny konektor od riadiacej jednotky... 3. ak je nastavovany predstih zapalovania - je to z DP Felicia a VISu... ale mozno ze sa mylia a taktiez aj ja , no ak zakladne nastavenie neurobis... volnobeh bude kolisat, a ubratie z plynu napr. na 2.rychl. stupni az kym nezopne spinac volnobehu bude strasny... trhanie a pod. to vsjo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.