kitt Vloženo 22. Červen 2008 Sdílet Vloženo 22. Červen 2008 To je vlastně konec Začalo to 11, při servisní prohlídce ve Škodě (60t km). Nechal jsem si vyměnit navíc palivový filtr a jezdil a jezdil. V pátek jsem vyrazil do BA a v Brně se rožla kontrolka dobíjení zastavil jsem na benzině, otevřel kapotu a koukám roztrhaný řemen a všude nafta. Volal jsem do mateřského servisu a dostal číslo na servis Brno. Šup odtah do servisu, a tam koukl technik a říká "To je jasný, při výměně palivového filtru nezkontrolovali těsnonost víčka a unikjicí nafta poškodila klínový řemen a ten se roztrhal. Na záruku neopravíme.!" Po domluvě opraveno za hotové s hlavičkou mateřského servisu a ten to proplatí. Čestně musím uznat, že jsem si všiml loužičky před pravým předním kolem, ale přičítal jsem to klimě a navíc jsem to nečekal. Kdybych se podíval, ušetřil bych si 5 hodin ztrátu. Mám asi na mechaniky štěstí, už se mi stalo, že šlo těžko řadit, pak vůbec přední rychlosti. Zastavím, podívám se a v lanovodech řazení byla papírová páska (netuším ani co tam kdo dělal s páskou) mohl jsem jen 2,4,6 Jinak žádný problém aspoň zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 26. Červen 2008 Sdílet Vloženo 26. Červen 2008 Ta nase firemni ludra FSI 2.0 jela na odtahovce minimalne 5x obcas praskne hadice chlad. vody. To nepocitam chod na 3 valce, rozne se kontrolka spalin a auto zdechne. sice to jede ale 1 valec nepali, opakovana zavada. samovolne spousteni alarmu atd nepocitam. a to mame najeto asi 75000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.