Publikováno Červen 22, 200817 r To je vlastně konec Začalo to 11, při servisní prohlídce ve Škodě (60t km). Nechal jsem si vyměnit navíc palivový filtr a jezdil a jezdil. V pátek jsem vyrazil do BA a v Brně se rožla kontrolka dobíjení zastavil jsem na benzině, otevřel kapotu a koukám roztrhaný řemen a všude nafta. Volal jsem do mateřského servisu a dostal číslo na servis Brno. Šup odtah do servisu, a tam koukl technik a říká "To je jasný, při výměně palivového filtru nezkontrolovali těsnonost víčka a unikjicí nafta poškodila klínový řemen a ten se roztrhal. Na záruku neopravíme.!" Po domluvě opraveno za hotové s hlavičkou mateřského servisu a ten to proplatí. Čestně musím uznat, že jsem si všiml loužičky před pravým předním kolem, ale přičítal jsem to klimě a navíc jsem to nečekal. Kdybych se podíval, ušetřil bych si 5 hodin ztrátu. Mám asi na mechaniky štěstí, už se mi stalo, že šlo těžko řadit, pak vůbec přední rychlosti. Zastavím, podívám se a v lanovodech řazení byla papírová páska (netuším ani co tam kdo dělal s páskou) mohl jsem jen 2,4,6 Jinak žádný problém aspoň zatím.
Červen 26, 200817 r Ta nase firemni ludra FSI 2.0 jela na odtahovce minimalne 5x obcas praskne hadice chlad. vody. To nepocitam chod na 3 valce, rozne se kontrolka spalin a auto zdechne. sice to jede ale 1 valec nepali, opakovana zavada. samovolne spousteni alarmu atd nepocitam. a to mame najeto asi 75000
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.